- Aktualizace map
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
Máte nějaký ověřený usb hub/rozdvojku, přes kterou zapojím jak CarStick tak CarPlay? Mám jenom jedno USB a přes USB hub, který mám, to nefunguje. Jednotka vidí USB Modem, ale nefunguje to, když CarStick připojím napřímo, tak to jede (ale tím přijdu o CarPlay). Nebo je nějaký jiný způsob? PS: Technicky mám Discovery Media v Golfu 7.5, ale ono je to totéž a VW fóra nejsou tak užitečná. EDIT: Jestli to chápu správně, tak to ani nemůže jít, protože při použití CarPlay se přehodí role a telefon je USB Host a jednotka v autě je periferie…
- Aktualizace map
- Aktualizace map
- Aktualizace map
- Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
- Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
- Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
-
Infotainment Navigační systém AMUNDSEN
Budu předpokládat, že Škodovka má stejné zdroje jako Volkswagen. Co se vytížení silnic týká, tak je to s Waze plně srovnatelné IMHO, někdy možná lepší, někdy možná horší. V čem se to může lišit a liší, jsou uzavírky, u nás má Waze dobrou editorskou podporu a všechny uzavírky jsou v něm vidět hned, nebo velmi brzo poté, co je někdo nahlásí. CarNet si to bere z nějakých oficiálních databází, takže něco je tam vidět okamžitě a správně (třeba v Brně na dvě hodiny čistili jedno rameno tunelu a to bylo v ten čas přesně v infotainmentu viditelné) a něco tam není vůbec nebo se objeví až po delší době (IMHO úřady prostě nezadávají správně ty uzavírky, jak by měly, ale to je moje spekulace). Výmoly/odstavená vozidla/švestky umí jenom Waze. Pak taky záleží na zemi, kde to budeš používat. V Německu je Waze spíš slabší, u nás je hodně silný. Další věc, kterou je třeba brát v potaz je to, že Amundsen si cesty plánuje sám, tj. on naplánuje trasu a třeba až po chvíli mu dorazí aktuální dopravní informace a to může být na přeplánování pozdě (ale nemusí), zatímco Waze plánuje na serveru, který ta data samozřejmě má. Suma sumárum: Obojí funguje slušně, někdy selže to, někdy ono. Na delší cesty, kdy vím, že hrozí kolony (typicky D1 do Prahy), pouštím obě navigace.
-
Phone box
Takže jestli to chápu správně, přišel jsi o držáky na pití a při prudším manévru telfon odletí bůhvíkam :-D
-
Srovnání podvozku OIII RS a OII RS
Jezdil jsem jak v O2 RS tak v O3 RS, oboje osmnáctipalcová kola (O3 na zimu 17) a to není ani jiná liga, to je jiný sport. O3 má výrazně lepší jízdní vlastnosti než OII a to jak z hlediska komfortu tak z hlediska jistoty jízdních vlastností (zkuste si v O2 prudce brzdit z vysoké rychlosti například). Oboje benzín, podotýkám (umím si představit, že diesel může mít malinko jiné naladění). Jinak dost velký rozdíl v jízdních vlastnostech můžou dělat i kola - mezi 17 a 18 palci jsou kromě komfortu i drobné rozdíly třeba při prudší změně směru.
- Prodřená sedačka alcantara/kůže
-
Adaptivní tempomat
IMHO protože automat bez auto hold funguje tak, že po puštění brzdy se auto rozjede. A najednou byste měli v autě funkci, kdy se po puštění brzdy nic nestane. Navíc si umím představit, že tam bude i jiný, technický důvod (například, že držet tlak v brzdovém systému automaticky z nějakého důvodu není vhodné).
-
Možnosti kódování u OIII
Trochu se zpožděním (sleduju to tu méně, co jsem změnil vozidlo) - tohle je AFAIK legislativní požadavek ve Slovinsku (nebo aspoň byl, když jsem tam byl před deseti lety na dovolené), takže bych očekával, že Škoda bude mít možnost tohle softwarově řídit.
-
Oranžová čísla v barevném MaxiDotu
To se do trojkové oktávky dávalo vždycky, je možné, že do nějakých výbav jenom za příplatek, to nevím.