Přejít na obsah

nitro

Uživatel
  • Počet příspěvků

    4
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení nitro

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Já mám motor 1,6 / 55 kw. Mám podobný problém jako všichni v tomto topicu. Otáčky kolísají na volnoběh +- 50 ot/min, ale hlavně má auto o 1 - 2 litry větší spotřebu. Diagnostika ukázala, že je špatná lambda, tak jsem ji vyměnil. Ale nic se nezměnilo :-( Když si dám na displeji okamžitou spořebu, tak na volnoběh pořád ukazuje 4 -5 l / 100 km. Dříve to skákalo mezi 2,1 a 0. Když si člověk stoupne za auto, tak benzín smrdí jako.... Nevíte prosím čím to může být?
  2. Já mám octavku r.v. 1997 a mám tam světla L&K. A nikdy žádný problém ani na technické a ani u policejní kontroly.... Teď spíš mám dilema, zda-li tám dát HID sadu H4 bixenon 6000 K.
  3. nitro

    L&K svetla

    Objevil jsem tohoto prodejce: http://carlightsystem.com/?p=productsMore&iProduct=8&sName=set-h4-h-l-12v-6000k-xenony-hid-xenon-sada Myslíte, že do toho jít?
  4. nitro

    L&K svetla

    Mám originální světla L&K. Řekl bych, že jsou designově včetně blinkrů hezčí než FACE model. Rozdíl ve svítivosti proti předFACE světlům je opravdu markantní. Ale už jsem se nějak namlsal a rád bych šel kvůli svítivosti do xenonů. Měnit celý předek se mi nechce a navíc L&K světla se mi vážně líbí. Takže jsou dvě možnosti: 1) HID sada H4 hi/lo 6000 K. 8000 K bych se bál kvůli policajtům. Těch 6000 K je ještě snesitelné... 2) vyřezat do parabol bixenon čočky.... je mi jasné, že ani jedno řešení nebude mít automatickou regulaci :-( Ostřikovaše světlometů mám, takže tento problém vyřešen. Mohl by jste mi někdo prosím sdělit vaše zkušenosti s HID sadami nebo předělávkou na bixenon čočky? Byl bych moc vděčný za jakýkoliv podnět....
×
×
  • Vytvořit nový...