Rozvody na 120.000 jsou uplně stejný jako na 90.000, jen je nějakým způsobem pevnější řemen. Každopádně to je zaměnitelný a okem nepoznáš rozdíl. Používám Contitech a občas i Gates, Vyhýbám se Dayco. Kladky dávám vždy INA (originál) napínací je v Littens v krabičce INA (taky originál) Mám zkušenost i s jiným výrobcem, ale stejně byl v krabce zabalenej Littens, tak třeba je ve všech krabkách (tuším, že to byla krabka SWAG) Vodní pumpu vždy měnit, já dávám Airtex, nebo SIL. Většinou při tý práci dávám i gufera na klice a na vačce. Tlumič vibrací rozvodového řemene na TDI není (někdy se za tlumič vibrací považuje řemenice, ale jinak je to takový pístek tlačící na napínací kladku a je třeba na 1,8T). Když už dělám motor kde je, tak každopádně měnim. Díly mi dodává ELIT a na ceny můžete mrknout na stránkách elit.cz. Určitě se dají sehnat levnější rozvody, ale originál je lepší než kopie a Littens není jen made in Canada. China je mocná velmoc.