Přejít na obsah

pesula

Uživatel
  • Počet příspěvků

    16
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení pesula

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Startér byl první po čem jsem šel. Vyčistil jsem ho a dal nová ložiska, i když vypadal bez problému. Kostru i plus jsem vyčistil... pak i startér z jiný feldy přehodil... startérem to prostě není. Nějaký ten rok už mě opravy aut živí, myslím že o tom i něco vím, ale tohle nechápu :-D
  2. Ahoj, potřebuji radu ohledně startování. Jde o feldu 1.6. Vypadá to, že při startování hází jiskru dřív než má, ve válci to chytne, tlačí zpátky a startér to nemůže utáhnout. Jakmile to přetlačí tuhle první kompresi, motor se roztočí a normálně chytne. Původně jsem šel po startéru, ale tím to není. Motor se sekne přesně v momentě když přeskočí na kabelu jiskra. Zkoušel jsem točit rozdělovačem (snížit předstih) ale dělá to pořád. Setkal jste se s tím už někdo?
  3. Prasklý vlnovec se projevil tak, že když jsem stál na místě, tak jsem z topení cítil kouř. Jak to čudilo pod kapotu, tak to šlo topením do auta. Když jsem na něj kouknul, byl černý od sazí. Po výměně je všechno ok.
  4. Taky tomu občas proplachnu trubky, potřebuje to stejně jako my A dal jsem vlnovec a je ticho.... nemyslel bych si, že to bude tak slyšet. Dík za rady.
  5. Tak díky za rady, vyměním a uvidím... teda uslyším... teda doufám, že neuslyším Ještě mi řekněte, má to vliv na spotřebu? Pod 5,5 se nedostanu.
  6. Netěsnost v sání to není, to je v pohodě. Filtr to taky není. Prostě tam uvnitř píská vzduch, ale tak nějak víc. Ještě mě napadlo.... mám prasklou tu pružnou část výfuku, tak jestli to není tou dírou jen víc slyšet
  7. .... jako že jsem to nečetl.... Něco pozitivnějšího by tam nebylo???
  8. Kromě hlučného turba mám ještě další problém. Auto jsem koupil bourané a odnesla to i baterka a to takovým způsobem, že celý motor dostal kyselinovou sprchu. Půl roku to stálo, než jsem toho ujal a motor po té době vypadá příšerně. Blok rezavý, hliníky zoxidované. Existuje nějaký přípravek, který to aspoň trochu vyčistí???
  9. Turbo u mého 1,9 TDi ALH je nějaké hlasité. I při volnoběhu slyším jak funí a při cca 1200 otáčkách to je jak vysavač. Jede to úplně normálně a při větších otáčkách se to ztratí. Čím to asi tak může být???
  10. Rozvody na 120.000 jsou uplně stejný jako na 90.000, jen je nějakým způsobem pevnější řemen. Každopádně to je zaměnitelný a okem nepoznáš rozdíl. Používám Contitech a občas i Gates, Vyhýbám se Dayco. Kladky dávám vždy INA (originál) napínací je v Littens v krabičce INA (taky originál) Mám zkušenost i s jiným výrobcem, ale stejně byl v krabce zabalenej Littens, tak třeba je ve všech krabkách (tuším, že to byla krabka SWAG) Vodní pumpu vždy měnit, já dávám Airtex, nebo SIL. Většinou při tý práci dávám i gufera na klice a na vačce. Tlumič vibrací rozvodového řemene na TDI není (někdy se za tlumič vibrací považuje řemenice, ale jinak je to takový pístek tlačící na napínací kladku a je třeba na 1,8T). Když už dělám motor kde je, tak každopádně měnim. Díly mi dodává ELIT a na ceny můžete mrknout na stránkách elit.cz. Určitě se dají sehnat levnější rozvody, ale originál je lepší než kopie a Littens není jen made in Canada. China je mocná velmoc.
  11. Řešení: Tak auto už zase konečně jezdí. Udělal jsem výměnu oleje, zkontroloval vstřiky, vyčistil škrtící klapku, dal nový svíčky, nový čidlo teploty, výfuk + origo lambdu, při tý příležitosti jsem udělal rozvody a zdá se to v pohodě. Na vagu je to čistý, na emisích bez problému. Zřejmě se to stalo tím, že paní jezdila nějaký čas na tři válce, což jsem se dověděl až po akci. A ještě jsem několikrát slyšel... No to je jasný, že ta baba jezdí krátký trasy a ani to neohřeje? To je normální.... a jezdí do práce 4 km. Tak to je výsledek mého bádání.
  12. Vytahl jsem lištu, všechny vstřiky jsem odpojil. Při běžícím čerpadle jsem do vstřiků pouštěl impulzy a všechny pěkně stejně stříkaly. Bez impulzů ani náznak prosakování. Právě proto, že není jiná možnost kudy by se tam benzín dostal, tak to nemůžu pochopit. Jinak to LPG nemá vstřikování. Je to klasika s trubkou před klapku (jak na 120)
  13. Vstřiky jsou po kontrole a všechny ok.
  14. Díky, to je přesně co jsem potřeboval vědět. pod podlahou jsem ten konektor ještě nehledal. A jinak ty vstřiky mě napadly taky, nebyly zvyklý na plyn pracovat. A katalyzátor bude taky určitě v háji Takže když to zhruba sečtu... Trubka s katem tak 6000,- ,lambda 2000,- ,4 vstřiky po 2000,- výměna oleje a filtrů 1500,- .....a ono se ještě něco najde. No... skoro by to dalo na jiný auto :-D
  15. Těsnění pod hlavou je ok, v oleji je na 100% benzín. Smrdí to benzínem a odpařuje se to. Že tam ta lambda být musí, to je mi jasný. Spíš mi jde o to, jestli je možný, že když tam ta lambda není, tak je směs tak bohatá, že do válců teče až tak moc benzínu, že to nehoří a proteče kolem kroužků do oleje (jinudy se tam dostat nemůže) i když tlaky jsou dobrý. A taky by mě zajímalo, kde má ta lambda konektor, protože elektrika je tam taková všelijak vylepšovaná kvůli tomu LPG, tak jestli ho náhodou někdo nepovažoval za zbytečnou zátěž. Prostě jsem ho nikde nenašel.
×
×
  • Vytvořit nový...