-
Zmrdi, lamat ruce, rezat udy...
Konecnej ucet je 31k, ja 5k spoluucast, zbytek pojistovna.
-
Zmrdi, lamat ruce, rezat udy...
Autorizovanej servis, to mas kapotu, lakovani (metla), okynko, prace... vzhledem k tomu, ze to bude platit pojistovna, neresim to. Mam takovou spoluucast, ze bych se do ni se svepomoci nevesel - a nemam chut/cas to resit - uz takhle mne to stalo dost casu.
-
Zmrdi, lamat ruce, rezat udy...
S autem by neodjel, to mam zajisteny dobre. Kazdopadne mam fakt radost, odhad servisu je 25k - kdyz to porovnam s tim, za kolik ji ten hajzlik proda... ;(
-
Zmrdi, lamat ruce, rezat udy...
Rano jsem prisel k autu, okynko vymlaceny, kapota pryc (OI/97). Zabit malo! (informacni hodnota nula, ale trosku se mi ulevilo)
-
O1: Radicka z faceliftu na predfacelift
Vcera jsem to delal - neni to az takova legrace. Je potreba oddelit manzety (obe) od ramecku (chce to silu ale opatrne - moje stara se mela stanu trhat v ohybech). Ja prehazoval i vrsky radicek, protoze ten puvodny vypadal lip - to je jednoduchy, staci otocit manzetu naruby, odcvaknout objimku a vyndat. Pozor pri vraceni, objimka ma zapadky ktere pasuji do tela radicky, existuje jenom jedna moznost, jak ji namontovat spravne. Faceliftova manzeta je sirsi - ma totiz o neco sirsi ten ramecek, pri pomereni to vychazi cca o 0.5cm delsi, takze jsem ji o necelej cm zkratil - na tohle pozor, je to docela na hranici. Novou manzetu jsem na stary ramecek lepil postupne chemoprenem transparent (doufam, ze to bude drzet) - lepil jsem to po stranach, nejdriv ty kratsi, nanest lepidlo na obe casti, pockat 15min a pak ve sveraku poradne stisknout, u tech delsich to do sveraku uz nejde, takze tam holt "rucne". Po zaschuti jsem to jeste obesel a doopravil vterinakem. Vysledek vypada dobre, stalo to kilo za radicku s manzetou (diky, Zakyyyy) a hodinu casu - mam dobry pocit z toho, ze jsem nemusel za tuhle vec dat Skodovce osm stovek - to mi totiz jako primerena cena rozhodne neprijde.
-
Vule v rizeni
To neni dobry napad - na kloubu vyndanem z vozidla neni mozne odhadnout stav (vuli).
-
81kW hlučnějčí než 66kW
To by ses divil! Zkousel jsem kdysi ruzny nafty a prechod mezi OMV a Shell je treba naprosto krasne poznat. Na Shell to jede lip, ale motor je hlucnejsi, na OMV je motor tichej, ale jede to hur... (nemusi to byt obecne pravidlo, testoval jsem to na dvou konkretnich benzinkach). Kazdopadne to vliv ma.
-
Vule v rizeni
Tak jsem dneska zjistil, ze mam vuli v hornim kloubu ve slupku rizeni. Skodovka umi dodat jako nahradni dil pouze cely sloupek - za 8k5. Nemate nekdo zkusenost s repasem? At mi nikdo netvrdi, ze by tohle nezvladla napriklad firma, ktera opravuje kardany...
-
Co vyměnit po 150 000km?
Ve 160tis jsem menil kosti a gumy stabilizatoru - bylo to potreba. A jeste budu asi menit ten silent, co je na volantu.
- Tesneni dveri
-
Tesneni dveri
Takze je to jeden kus - plast + guma? Jak se to meni? Nejakej zadrhel?
-
Tesneni dveri
Opravdu nikdo nevi? Do autorizovanych servisu se mi nechce;(
-
Spojka 1.6 MPI
Ze by to mixovali? Moje 1.9TDI 66kW ma hydrauliku...
-
Baterka - jak vam sviti magicke oko?
Na mne sviti to moje zelene
-
STARTOVANIE NA DVAKRAT
Kontakt ve spinacce?
awe_cz
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva