-
Autobaterie - jaký typ + výměna (postup)
Proc by mely byt silnejsi baterie nedobijeny vice pri beznem provozu nez ty slabsi pri stejnem odberu?! Jaksi to postrada logiku, pokud odeberes stejnou energii ze slabsi i ze silnejsi baterie, pak naopak ta silnejsi bude v % k max (nominalni) hodnote vybita mene, takze ta slabsi na tom bude jeste hure v pomeru k te silnejsi. Dochazis k nejakym zaverum na zaklade spatnych predpokladu - ze ta silnejsi dobita nebude zatimco ta slabsi ano.
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Nemam tuseni, ta dilenska prirucka je starsi, v ni ten motor jeste nebyl, ale ten vetsi rozmer 288 byl jen pro dieselove motory.
-
1.6 TDI CR (77KW)
RemyZero, odkud byla ta predvadecka at vime kteremu autosalonu se vyhnout? Test spotreby je nicnerikajici, ale diky za postrehy. Btw, ten CR pres 4000 tocit musi, protoze ma max. vykon ve 4500 kdezto PD v 4000ot.
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Tak zmena, spolehal jsem na info z dilenske prirucky a vypada to ze keca, predni kotouce jsem zmeril a maji rozmer 280x22, ne 288.
-
Koupě Octavie II
V nemecku, resp. z nemecka se servis. historie zjistit da, ale ja mel na mysli cesko.
-
Chiptuning
Me by zajimalo jak se projevi pravy Powerbox, ne ta nahrazka s jednim odporem se kterou se tady vsichni ohaneji (o chiptunerech ani nemluve, zajimave ze vzdy "zapomenou" podotknout ze se jedna o falesny vyrobek). Bohuzel si 95% lidi ted mysli ze Powerbox=krabicka s jednim odporem, vysledek klasickeho vymyvani mozku chiptunery. Pokud ma nekdo opravdovy Powerbox, muzete sem dat parametry na brzde s a bez Powerboxu? Klidne to muze udelat i ten pan ktery tady vsude ten Powerbox nabizi Zajimalo by me to u O2 1.9TDI 77kW BJB.
-
Opotřebení brzd
Muzes tech 4500 Kc trochu rozepsat - dily x prace? Jake kotouce (vyrobce) ti tam dali?
-
Koupě Octavie II
rcman: Tak uz jsi koupil? Co ja mam zkusenost tak se z VIN sevisni historie zjistit neda, pokud se neptas primo v servisu kde bylo auto servisovano pokud se neco nezmenilo nebo mas jinou zkusenost?
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Tak uz jsem to zjistil, koho to taky zajima - vpredu 288-25, vzadu 260-12. Ty predni 280 se davaji na benziny, aspon na nektere, ale kam se davaji ty zadni 255-10 mi jasne neni, protoze jsou stejne u dieselu i benzinu (260-12).
-
Brzdové kotouče a destičky - výměna
Potřebuju vyměnit (na O2 1.9TDI 77kW 2005) kotouče, jsou zvlněné. Chci tam dat originaly, ale vidim 2 ruzne rozmery u zadnich kotoucu na cc-autodily.cz, u obou uvedeno originalni vyrobce - jeden 260x12, druhy 255x10. Ktery rozmer je spravny?! http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni-1_1.html http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdy-zadni.html To same u u prednich - 280-22 vs 288-25 http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-280-22-1_1.html http://www.cc-autodily.cz/kotouc-brzdovy-288-25-1_1.html
-
1.6 TDI CR (77KW)
Me by zajimalo jak je na tom v praxi 1.6TDI s pruznosti proti 1.9, z testu vychazi 60-100kmh na IV. a 80-120kmh na V. stupen dost blede. Jo a tech 4.2 pri 140kmh a 5.9 pri 160kmh je fakt nerealnych, muselo to byt z kopce nebo po vetru.
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Motor jede lip a min zere , v cesku se proste dejou zazraky... mozna bys mohl jit radit nejake svetove automobilce, tam ten zazrak jeste neobjevili... PS. toho vola si schovej pro sveho tatika pro priste
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Romariooo: No ze by se 30Tkm zrovna dalo povazovat za dostatecny test spolehlivosti bych nerekl, az najedes aspon 150Tkm bez problemu to bude mit aspon trochu nejakou vahu. Kvaki: Nevim jestli si delas prdel nebo to pises vazne , ale jestli si nekdo nachipuje 1.9 na 110kW a pak jezdi na pul plynu aby to neznicil je pekne vemeno
-
Chiptuning - zkušenosti, rady
Goose: Diagram vykonu/momentu toho Ecoboxu na 92kW ze 77kW nahodou nemas? (at uz zmereny nebo jen "teoreticky"?) To zrychleni 80-120 jsi meril na jaky kvalt? Na 5. by to melo delat pres 12s., takze na 4.? (Jeste jsi taky mohl jet na 5. z kopce ) Pokud to nekoho zajima, tady je mensi popis Ecoboxu v nemcine - http://www.openpr.de/pdf/124515/Kraftstoff...Tech-EcoBOX.pdf, s merenim teploty paliva to dle popisu spolecneho moc nema (pokud to je stejne zarizeni), jak tady nekdo uvadel, upravuje to tlak vstriku v zavislosti na tom v jakem rezimu se motor nachazi - pri zatizeni zvysi tlak na vstriku, pri malem zatizeni tlak snizuje. Mam 1.9 77kW a celkem jsem o tom taky zacal uvazovat. Chipovani na 100kW a vic mi prijde nesmyslne, auto to musi odskakat drive nebo pozdeji. Tech 92kW (+19%) a 280Nm (+12%) mi prijde jeste snesitelnych pro auto, zvlaste u toho vykonu pujde o mensi narust pokud je pravda co se pise o standardnim vykonu 1.9 77kW verze , ze je pres 80kW.
-
Servisní prohlídky
karlos3: To je to o cem je rec, ty VW nemely interval 50tis., ale max. 50tis. pokud neukaze PP driv. To bych se vsadil ze ti to ukazovalo uz pri nejakych 30tis.km nejpozdeji a tys na tom najel o 20tis. km vic... Ten olej musel vypadat... 30tis. km na vymenu u O2 asi neni v klidu kdyz auto vyhodnoti servis driv. To by to jinak rovnou nastavili fixne interval na 30tis.km a neresili prubezne vyhodnocovani.
mikesh
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva