Ahoj všem, šťastné kilometry 2022
Znovu otevírám téma spotřeby, která je 2,5l nad danými parametry - Škoda Karoq; 1.5 TSI; 110kW; DSG.
Dle VT = 6,5/4,6/5,3 = průměr 5,46 (nejde brát zcela vážně).
Mám Karoqa 3 měsíce, zkoušel jsem jak sportovní rychlou jízdu (Německo), tak velice úspornou (standardní, bez dušení motoru). Zařadil jsem i VIF + sport mód při zahřátém motoru. Již po předchozím příspěvku jsem kontaktoval autorizák a tam mi sdělili, že by bylo auto v servisu 2-3 týdny. Jedná se prý o standardní proces výrobce... Máte někdo zkušenosti,? Skutečně bude při zvýšené spotřebě roční vůz 3 týdny v servisu??
A nyní ke spotřebě, přikládám výsledky po posledním testu Praha-Paříž, kdy jsem jednotlivé tankovací úseky jel buď úsporně, nebo standardně. Krátké cesty v Praze tam nejsou, ale pod 9-12 se motor nedostane. Také je tam záznam nejnižší spotřeby, což bylo 7l/100km na rovných okrscích + na předměstí Paříže (rovinky max 90km/hod). Celkem je spotřeba po najetí cca 5441 km 8,185 l/km (výsledek z Fuelia = km vs. každé plné tankování). Excel ze Škoda appky. Dlouhodobá spotřeba sedí mezi oběma.
K otázkám:
1) Co říkáte na spotřebu se stejnou motorizací? Má cenu dát na 3 týdny na diagnostiku? Jakou máte vy?
2) Diagnostika na 3 týdny?
Děkuji vám za názory