Přejít na obsah

Marios

Uživatel
  • Počet příspěvků

    1964
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://smrcnik.rychleby.cz
  • ICQ
    291099005

Návštěvy profilu

3447 zobrazení profilu

Oznámení Marios

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter
  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Posting Machine Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

10

Popularita

  1. Stačí když někdo kdo RS má, zohne hřbet a podívá se pod auto....
  2. Koukám že to tady asi už moc nezije když ani po deseti dnech žádná odpověď.... Tak si odpovím sám. Je to tak v pořádku, má to tak každé RS...
  3. Ahoj, koukl jsem pod své nové eRSo a všiml jsem si, že výfukové potrubí před rozdvojením je promáčknuté. Aspoň mě to tak přijde že to je promáčklé a ne záměr inženýrů z Rajchu. Můžete mi to potvrdit kdo máte stejnou motorizací a nebo se v tomto vyznáte prosím. A může to mít vliv na výkon?
  4. Co si mám pod tím představit? Že ve smartlinku a AA ano? To musím mít telefon nějak připojený přes smartlink? A co znamená zkratka AA?
  5. Ahoj, mám dotaz. Mám MR2022 a na rádiu se mi při spárování přes BT zobrazí kontakty, ale bez fotky kontaktu. Jen jméno a příjmení. Jde to nějak udělat, aby u kontaktu pokud má fotku se ta fotka zobrazila i na displeji Swingu? A u rádiových stanic dtto... Děkuji za odpověď
  6. Tak jsem po pár měsících nepřitomnosti zde na fóru pŕečetl nové přispěvky v tomto topicu a nedá mi to krátce reagovat. Ná svém TSi mám najeto nyní 23 000 km a mám chromovanou koncovku výfuku a žádný žačouzení, nebo černou koncovku nemám. Je stále tak krásně chormovaně lesklá jak když jsem auto zakoupil. Tankuji buď Agip Supertech 95, Shell V-Power 95 a Racing a OMV Carrera 95. Řekl bych, že kromě kvalitního paliva to chce auto taky držet trochu v otáčkách a nedusit ho v 1500 ot./min Zadní náprava určitě hlučná není, navíc SII má nápravu z OII, tudíž tam bych neviděl rozdíl a karoserie mi přijde dost tuhá, aspoň mě se nekroutí Zvuk z videa mi přijde usměvný posuzovat, bych musel slyšet trávu růst abych poznal z toho videa že tomu motoru něco je. A LPG do TSI mi přijde fakt jako degradace skvělého motoru. Pokud chci šetřit, tak si koupím 1.6 MPI s LPG od Škody a nevymýšlím následně pi*oviny...
  7. Marios

    Výběr motoru

    Já to mám úplně opačně... mám benzín a v průměru na jedno nastartovaní ujedu cca. 200 km. Do práce/hospody jezdím na kole. Auto mám čistě pro zábavu, výlety po ČR ale i za hranice. Jedu protože mě to baví a né protože musím. Tudíž jak píše XTomos cestuju a nepopojíždím a stejně mám 1.8 TSI. Na dlouhých strasách není problém dosáhnout s TSI spotřeby lehce nad 6 litrů. Navíc chceš hbitě předbíhat, tudíž tuto podmínku splňují jen 4 motory.... 2.0 TDI 103Kw a 125 KW(RS) a 1.8 TSI a 2.0 TSI.
  8. Stanson: Já jen řekl svůj názor. Nevidim v tech klimach rozdíl... nastaviš teplotu a dal se o nic nestaráš jak u Climatroniku tak i Climaticu.
  9. no já nevím, v předchozí OII jsem měl climatic, teď mám ve faceliftu climatronic a rozdil v tom nevidim... dvouzonovku vyuzivam sporadicky a zbytek je skoro stejnej jako s manualni klimou...
  10. Udělal jsi dobre, 1.6 FSI je výborný motor, měl jsem ho ve své octavce 5 let, je tichý, málo žere (benzín i olej) a ano má řetěz. Já s ním jezdil pod 6 litru vcelku pravidelně. Vykon to má také, samozřejmě v plném obsazení už to šlo znát ale ve dvou lidech no probléma... Myslím že budeš spokojen!
  11. Je to na každém.... ten motor to zvládne i při prodlouženém intervalu, ale rozhodně mu bude lépe při 15000/rok. Když jsem byl v pátek v servisu měnit olej (po 14000km) tak se mě přejímací technik zeptal proč, když mám QG1, odpověděl jsem mu a on mi řekl jen mezi náma že mám jeho sympatie, a že dělám dobře. Ano pro ně to jsou prachy navíc, ale zas tolik jich není aby z toho byli odvařeni... Navíc když olej byl můj Prostě kdo máte své auto rádi, tak mu dejte olej max po 15 000/rok a kdo berete auto jako spotřebák, tak jezděte jednou za dva roky...
  12. Migen: No nevím zda je výměna oleje zas taková brnkačka jak tady píšeš a že to zvládne každý... Za prvé musíš mít někde na to dílnu se zvedákem, kde auto zvedneš nahoru a mužeš pod něj vlézt, popřípaďe mít montážní jámu, ale to už není tak pohodlné řešení. Za druhé musíš mít speciální klíč na povolení a pak následně dotažení olejového filtru. Na zahradě to asi těžko budeš dělat... To je vážně jednodušší si zajet do toho servisu s vlastním olejem a být u výměny. Je to za 45 min hotové a nezamažeš se
  13. Nejlepší jak mít jistotu že vám olej opravdu v tom značkovém servisu vyměnili je být rovnou při tom. Já to tak dělám vždy. Včera jsem zrovna olej měnil a no problém být an dílně s mechanikem. Aspoň jsem se podíval ze spodu an auto a vím že mi tam lil můj vlastní olej který jsem si dovezl... Ono je sice pravda že na provoz Octavky člověk musí mít a není to Š120, ale na druhou stranu proč si nekoupit olej z netu za čtvrtinovou cenu než co by mi naučtovali v servisu za něj.... A ještě jedna věc, je vždy dobré vypouštět teplý olej, po důkledném aspoň 30km zahřátí... je více tekutý a více ho vyteče než studeného.
  14. Řeknu to takhle: Bavil jsem se s p. Jandou z Cimbu at en doporučuje u 1.8 TSI měnit olej po každých 8000 až 10 000 km, když se tam nechá déle tak hrozí že se tamkousnou ventily. Já mám nyní najeto 14 000km a do výměny mi to píše ještě 15 000km nebo 330 dnů a stejně jedu ve čtvrtek olej měnit do servisu. Neřeším překodování na pevný interval QG2 z QG1. Nechávám stále QG1, koupil jsem si na netu olej Shell Helix Ultra VX 5W-30 za 230 Kč/litr. Ten jim v servisu dám, ať mi ho tam vymění, hodí novej filtr a jede se dál... investice pár kaček.... Longlife nechávám proto, že mi nepřijde o nic dražší než olej pro pevný interval. A i když to není argument, tak minimálně tím motoru neublížím, ale prospěju a já budu mít lepší pocit.
  15. Marios

    Výběr motoru

    Nečetl jsem téma celé, ale podle názvu je jasné na co se dotazuješ. Takže za mě ti radím jedině motor 1.8 TSI nebo 2.0 TSI. Nic lepšího do Octavie není.
×
×
  • Vytvořit nový...