-
Počet příspěvků
1962 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení Marios
-
Ahoj, koukl jsem pod své nové eRSo a všiml jsem si, že výfukové potrubí před rozdvojením je promáčknuté. Aspoň mě to tak přijde že to je promáčklé a ne záměr inženýrů z Rajchu. Můžete mi to potvrdit kdo máte stejnou motorizací a nebo se v tomto vyznáte prosím. A může to mít vliv na výkon?
-
Co si mám pod tím představit? Že ve smartlinku a AA ano? To musím mít telefon nějak připojený přes smartlink? A co znamená zkratka AA?
-
Ahoj, mám dotaz. Mám MR2022 a na rádiu se mi při spárování přes BT zobrazí kontakty, ale bez fotky kontaktu. Jen jméno a příjmení. Jde to nějak udělat, aby u kontaktu pokud má fotku se ta fotka zobrazila i na displeji Swingu? A u rádiových stanic dtto... Děkuji za odpověď
-
Tak jsem po pár měsících nepřitomnosti zde na fóru pŕečetl nové přispěvky v tomto topicu a nedá mi to krátce reagovat. Ná svém TSi mám najeto nyní 23 000 km a mám chromovanou koncovku výfuku a žádný žačouzení, nebo černou koncovku nemám. Je stále tak krásně chormovaně lesklá jak když jsem auto zakoupil. Tankuji buď Agip Supertech 95, Shell V-Power 95 a Racing a OMV Carrera 95. Řekl bych, že kromě kvalitního paliva to chce auto taky držet trochu v otáčkách a nedusit ho v 1500 ot./min Zadní náprava určitě hlučná není, navíc SII má nápravu z OII, tudíž tam bych neviděl rozdíl a karoserie mi přijde dost tuhá, aspoň mě se nekroutí Zvuk z videa mi přijde usměvný posuzovat, bych musel slyšet trávu růst abych poznal z toho videa že tomu motoru něco je. A LPG do TSI mi přijde fakt jako degradace skvělého motoru. Pokud chci šetřit, tak si koupím 1.6 MPI s LPG od Škody a nevymýšlím následně pi*oviny...
-
Já to mám úplně opačně... mám benzín a v průměru na jedno nastartovaní ujedu cca. 200 km. Do práce/hospody jezdím na kole. Auto mám čistě pro zábavu, výlety po ČR ale i za hranice. Jedu protože mě to baví a né protože musím. Tudíž jak píše XTomos cestuju a nepopojíždím a stejně mám 1.8 TSI. Na dlouhých strasách není problém dosáhnout s TSI spotřeby lehce nad 6 litrů. Navíc chceš hbitě předbíhat, tudíž tuto podmínku splňují jen 4 motory.... 2.0 TDI 103Kw a 125 KW(RS) a 1.8 TSI a 2.0 TSI.
-
Stanson: Já jen řekl svůj názor. Nevidim v tech klimach rozdíl... nastaviš teplotu a dal se o nic nestaráš jak u Climatroniku tak i Climaticu.
-
no já nevím, v předchozí OII jsem měl climatic, teď mám ve faceliftu climatronic a rozdil v tom nevidim... dvouzonovku vyuzivam sporadicky a zbytek je skoro stejnej jako s manualni klimou...
-
Udělal jsi dobre, 1.6 FSI je výborný motor, měl jsem ho ve své octavce 5 let, je tichý, málo žere (benzín i olej) a ano má řetěz. Já s ním jezdil pod 6 litru vcelku pravidelně. Vykon to má také, samozřejmě v plném obsazení už to šlo znát ale ve dvou lidech no probléma... Myslím že budeš spokojen!
-
Je to na každém.... ten motor to zvládne i při prodlouženém intervalu, ale rozhodně mu bude lépe při 15000/rok. Když jsem byl v pátek v servisu měnit olej (po 14000km) tak se mě přejímací technik zeptal proč, když mám QG1, odpověděl jsem mu a on mi řekl jen mezi náma že mám jeho sympatie, a že dělám dobře. Ano pro ně to jsou prachy navíc, ale zas tolik jich není aby z toho byli odvařeni... Navíc když olej byl můj Prostě kdo máte své auto rádi, tak mu dejte olej max po 15 000/rok a kdo berete auto jako spotřebák, tak jezděte jednou za dva roky...
-
Migen: No nevím zda je výměna oleje zas taková brnkačka jak tady píšeš a že to zvládne každý... Za prvé musíš mít někde na to dílnu se zvedákem, kde auto zvedneš nahoru a mužeš pod něj vlézt, popřípaďe mít montážní jámu, ale to už není tak pohodlné řešení. Za druhé musíš mít speciální klíč na povolení a pak následně dotažení olejového filtru. Na zahradě to asi těžko budeš dělat... To je vážně jednodušší si zajet do toho servisu s vlastním olejem a být u výměny. Je to za 45 min hotové a nezamažeš se
-
Nejlepší jak mít jistotu že vám olej opravdu v tom značkovém servisu vyměnili je být rovnou při tom. Já to tak dělám vždy. Včera jsem zrovna olej měnil a no problém být an dílně s mechanikem. Aspoň jsem se podíval ze spodu an auto a vím že mi tam lil můj vlastní olej který jsem si dovezl... Ono je sice pravda že na provoz Octavky člověk musí mít a není to Š120, ale na druhou stranu proč si nekoupit olej z netu za čtvrtinovou cenu než co by mi naučtovali v servisu za něj.... A ještě jedna věc, je vždy dobré vypouštět teplý olej, po důkledném aspoň 30km zahřátí... je více tekutý a více ho vyteče než studeného.
-
Řeknu to takhle: Bavil jsem se s p. Jandou z Cimbu at en doporučuje u 1.8 TSI měnit olej po každých 8000 až 10 000 km, když se tam nechá déle tak hrozí že se tamkousnou ventily. Já mám nyní najeto 14 000km a do výměny mi to píše ještě 15 000km nebo 330 dnů a stejně jedu ve čtvrtek olej měnit do servisu. Neřeším překodování na pevný interval QG2 z QG1. Nechávám stále QG1, koupil jsem si na netu olej Shell Helix Ultra VX 5W-30 za 230 Kč/litr. Ten jim v servisu dám, ať mi ho tam vymění, hodí novej filtr a jede se dál... investice pár kaček.... Longlife nechávám proto, že mi nepřijde o nic dražší než olej pro pevný interval. A i když to není argument, tak minimálně tím motoru neublížím, ale prospěju a já budu mít lepší pocit.
-
Nečetl jsem téma celé, ale podle názvu je jasné na co se dotazuješ. Takže za mě ti radím jedině motor 1.8 TSI nebo 2.0 TSI. Nic lepšího do Octavie není.
-
bože vybírat motor podle toho jak topí mi přijde úplně zcestné... Motor do auta vybírám snad hlavně podle toho zda nechci být ovcí jak jiní a tudíž si koupím silnější motor s kterým se dá předjíždět a nebo tou ovcí chci být / nebo nemám peníze na silnější a pak koupím slabší agregát. Ale rozhodně bych nevybíral podle toho zda jeden motor začně topit o kilomtr dřív než jiný... btw. já mám topení vždy vyplé do doby než se olej nezahřeje minimálně na 80°C. Jakmile pustíte topení ihned, tak se vám bude motor zahřívat déle...
-
Ahojte. Co se týče zazimovani auta, tak dávat auto na špalky je zbytečné, stačí když ho někdo jednou za 10 dnů postrčí o půl metra dopředu a za dalších 10 dnů zas s ním cukne dozadu a pneu budou naprosto v pohodě, navíc se i ložiska kol trochu otočí. Já své auto také mám zazimované přes zimu, budou to cca. 4 měsíce (prosinec, leden, únor, březen) a na konci listopadu jsem v autě vyjel benzín tak, že mi maxidot ukazuje dojezd 0 km. Prostě je určitě lepší v nádrží mít jen úplné minimum a pak nalít plnou nového benzínu. Jinak baterku mám na udržovačce napětí... je nasvorkovaná rovnou na kontakty baterie a není potřeba jí odpojovat, tudíž je auto stále pod proudem a baterka je naprosto super. Už takhle stojí dva měsíce a baterka je jak nová. Jinak teda ještě kromě těchto věcí doporučuji auto komplet umýt, odmastit, navoskovat tvrdým voskem, ošetřit plasty a gumy silikonem, ošteřit motor. Já kromě těchto kroků jsem ještě kompletně umyl podvozek, ramena náprav, tlumiče...vyleštil a navoskoval vše. Hlinikova kola, brzdové třmeny také. Podběhy ošetřil sprejem na podvozek. Vyluxoval v autě, utŘel palubku a interier hadrem, podložil stěrače aby se gumičky nemačkali, otevřel kryt palivové nadrže aby nebyl ten čudlik stále zamáčknutý. A to že je auto odbržděné a vyřazené je samozřejmost. Pneu nafoukané na 3,2 atmosféry. No a jednou za cca. 5 dnů auto v garáži popostrčím, promáčknu spojku, zakvedlám šaltrpákou, pustím větráky na pul minuty na plno, rádio na chvilku, otevřu a zas zavřu všechny dveře a trochu pohoupu auto na tlumičích ať nezatuhnou. Nicméně už se těším až bude krásně a suché a čisté silnice ať mužu vyrazit!!!!! btw. 220 000 Kč za neFL octavii se 100 000 km na hrbu mi přijde dost.