Přejít na obsah

Venýsek1

Uživatel
  • Počet příspěvků

    7
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení Venýsek1

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

-1

Popularita

  1. Zdravím, mohl by mi někdo z majitelů Škoda Octavia III Scout písnout jaké má v TP povolené rozměry 18" kol? Zajímá mě hlavně ET atd. Díky moc
  2. Díky moc, takže to chápu tak, že tam je vše jen zacvaknuté a nic se nešroubuje ani ze strany popelníku atd? Manuál i DSG bude zřejmě totéž systém?
  3. Zdravím, koupil jsem Oct III ze společnosti, která ji pronajímala a na plastové krytce je zabudován nevzhledný knoflík, kterým si zřejmě uživatel přepínal soukr/služ jízdu. Sehnal jsem nový plastový díl, ale potřeboval bych poradit s demontáží, abych něco neulámal. Poradí někdo, popř. nemá někdo návod, foto atd.? Díky všem
  4. Zdravím, jak poznám, že je chyba např. v elektrice (zlomené kabely, vypadlá svorka .....) a nebo, že je moc napnuté lanko, když najednou z ničeho nic nejdou otevřít zadní dveře? Při odemknutí nevyskočil kolíček, pak jsem auto zavřel, zamknul a odemknul a dveře šly oteřít. Po dalším uzamčení už opět kolíček nevyběhnul nahoru a nejdou otevřít. Děkuji všem za radu.
  5. Venýsek1

    Auto Kaufer

    Tak ještě dodatek, pán tvrdil, že všechna auta mají STK + ME a je třeba jen udělat evidenčku, sepsat povinné ručení a jít vozidlo přihlásit na odbor dopravy. Jak pracné je předělat auto na obrácenou stranu nevím, ale sám jsem viděl 3 x kombi a 3 x hatchback na prodej. Po diskusi s člověkem od fochu, který tvrdil, že v Anglii koupit auto není drahý problém, ale dražší jsou výdaje za cestu a předělání nevyjde, díky cenám dílů draho, ale je to prý dost práce a titěrné, neboť jde o překopání půlky auta. Díky tomu se nedivím, že je spousty dílů nových, neboť něco pracně sundavat (viz sponky apod.) se nevyplatí a za ceny, kolik pravděpodobně investuje a za kolik jdou auta na trh, se opravdu vyplatí dávat vše nové. Cenu může dát vyšší než je zvyk, neboť auta svou výbavou převyšují standard, který zde v ČR je. Např. dvojité dno zavazadlového prostoru, el. šíbr a další. Zřejmě má v Anglii dobrý zdroj na auta, která se vyplatí koupit a zde předělat a v předělávání má již praxi, neboť auta, která jsem viděl nejsou auta, která má na webu nafocené.
  6. Venýsek1

    Auto Kaufer

    Viděl jsem tato auta z autokaufer osobně a můžu Vám říct, že vozidla jsou přesně ve stavu, jaké jsou na fotkách, max. to co je na fotkách už nemá, ale má další takřka stejná vozidla. Pokud někdo psal, že vozidla jsou z Německa, nemá pravdu, vozidla, tak jak jsou prodávána, jsou se značkami z Velké Británie (Anglie). Jedná se o vozidla, která jsou zde v republice předělána z pravorukého řízení na levoruké, včetně světel, zpětných zrcátek, řízení, řazení, palubky a prostě všeho. Jinak stav km je prodejce ochoten doložit. Otázkou je, jestli např. servisní knížka končí posledním servisem např. v roce 2005 při 90 000 km, kdo bude věřit tomu, že do roku 2008 je najeto pouze např. 5 000 km po Anglii. Jinak vozidla mají drobné kosmetické vady, ale občas je vidět, že zde nesedí to a zde zas tohle a těžko říct, jestli to vozidlo bylo původně bourané, či nikoli, neboť všechny sponky, plasty, hadičky, blinkry a světla (přední) a tak, jsou z důvodu změny řízení - P/L dávány nové. Jinak v interiéru jsou vozidla čistá a stav odpovídá opotřebení a najetým km. Vozidla jsou při osobní návštěvě nabízena ještě s původní SPZ Velké Británie, takže kdo tam má kontakt, možná zjistí i historii vozidla, počet majitelů, nehody a pod.. Koupě takovéhoto vozidla je každého věc, ale je potřeba brát v potaz že přestavba z P na L stranu je už docela dost velkým zásahem do konstrukce vozidla. Jinak prodejce je ochotný, nebrání se zkušební jízdě, prohlídce Vámi přivezeného mechanika a tak.
×
×
  • Vytvořit nový...