-
Piskani z motoru
Dobry den, Motor 1.5 tsi 110kw MHEV, DSG. Mezi 2000 az 3000 otackami je slyset od motoru kratke pul az 1 vterinove zapisknuti. Je to hodne slyset i ven, kdyz jsem mel stazene okna. Cim vic seslapnu plyn tim vyssi je intenzita pisknuti. Pri volnobehu to dela take ale o jodne mene. Nevite prosim co by to mohlo byt? Auto ma 4300 km.
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Tak v tech pruzinach ab se cert vyznal. Kolega sportline: zeleno-hneda, ja sportline zeleno-modra, dalsi kolega exclusive selection s DCC modra-hneda 😁
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
ČudIR díky za fotku rovněž. Mě zase nepřijde ta tvoje Oktávka o moc výše než moje, ale fotky mohou zkreslovat. Každopádně nedokážu si představit, že by moje auto bylo o 15 mm vyšší a měl by to být standard podvozek, to už by bylo jak Kodiaq :-) Pod tí svým nyní bych možná i podlezl. Nic už to nebudu řešit, už vidím jak mi v autorizáku vyměňují pružiny za sportovní, protože se ve výrobě zmýlili :-)
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Tak vepředu má pružina světle zeleno-modrou (bílou?) barvu. Dále přikládám fotky auta. Zejména zadní část je hodně zvednutá. Žádný rozdíl -15mm vs. standardní Octavie.
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Tak podle výpisu PR kódů ze servisu je to u mého 1,5 tsi následovně: G02 – tlumení vpředu (AI říká: běžné sériové tlumiče, žádné snížení ani adaptivní funkce), 1JC – tlumení vzadu, sportovní provedení (AI: pružiny zůstávají standardní - normální výška, ale zadní tlumiče jsou naladěné tvrději = sportovnější charakteristika, aby se zmenšilo houpání a zadek tolik „neplaval“. Proto auto stojí vysoko (protože pružiny nejsou snížené), ale vzadu je naladěné tužší než úplně základní Octavia.
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Volal jsem k dealerovi. Potvrdil mi totéž. Když jsem mu řekl o těch rozdílných výškách u obou motorizací, tak říkal, že v PDF vygenerovaných nabídkách z konfigurátoru bývají nepřesnosti. Podle VIN mi výbavu vozu vyjet nedokáže. Prý na to nemá program. Podle toho bych zjistil, zda má oktávka podvozek 1BA - standard, 1BE - sportovní. Prý to bývá i někde na štítku v autě, ale to jsem prolezl a nikde nic není.
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Ahoj Díky, mrknu na ty barvy a dám vědět. Nyní jsem zjistil jednu zásadní věc. V konfigurátoru škody jsem nechal udělat dvě verze: moji 1,5 tsi a druhou 2,0 tdi a ejhle: u 1,5 tsi je výška vozu 1486mm a u dvoulitru 1471mm. Takže -15mm, což je přesně snížení u sportovního podvozku. Prý se montuje jen do 2,0 kvůli váze motoru. Přitom všude se píše jak má sportline automaticky sportovní podvozek.
-
MartinSatek začal sledovat Výška podvozku Sportline vs. Standard
-
Výška podvozku Sportline vs. Standard
Dobrý den, Mám novou octavii sportline 2025, černá, 1,5 tsi MHEV. Nemile mě překvapilo, jak je podvozek opticky, možná i prakticky dost vyšší. Výška blatníku v nejbližším bodu od podlahy je 700 mm vepředu, resp. 705 mm vzadu. Kola jsou 19" Draconis 7,5J x 19" ET48, Pneu 225/40 R19. Kolega má Octavii Exclusive selection s 18" kolama, podvozek standard a podvozek má 695 mm, resp. 700 mm. Motory stejné, oba náklad v kufru žádný, vůz rovněž rv 2025. Přitom u sportline deklarují všude, že má být -15 mm oproti standardu. Nevíte proč tomu tak je. Moje oktávka působí jako vysoká koza, zejm. zezadu. Mohlo se stát, že by ve výrobě nedali sportovní podvozek nebo pružiny atp. Díky za vaše odpovědi a postřehy.
-
Problémy s forem
Dobry den, nejde mi zalozit nove tema. Muzu zadat pouze nadpis, ale v obsahu se toci kolecko a nelze psat. Co s tim prosim?
-
1,2 TSI 81 kW divné zvuky v motoru
Chlapi, tak jestli nebude problém v tom husím krku, který řešili u Fabií v sekci 1.2 TSI a na forumu VW viz. odkaz http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=292&t=315868 Díval jsem se do motoru a husí krk je tam taky. Prý po výměně za hladkou trubici problém s řinčením ustane. Jakmile bude možnost, zajedu do servisu a domluvím se na výměně. Díky M
-
1,2 TSI 81 kW divné zvuky v motoru
Dobrý den, mám něco podobného jako uvádí Richard1983. Jak jsem někde četl, prý to dělá jen za studena, ale nedělá. Dnes jsem udělal takovou servisní jízdu, motor jsem pořádně nechal zahřát a pak jsem to ohulil ať se protáhnou pavučiny. Najeto cca 60 km na všechny režimy, ale řinčivý zvuk vycházející zprava od spolujezdce z motoru vychází stále. Nejvíc je to pochopitelně poznat tak do 2,5 tis. otáček, pak to přehluší otáčky motoru. Např. když jedu 40 km/h a plyn jen polechtám, tak tento řinčivý nebo brnivý zvuk, někdo psal jakoby cvrček, se ozve. Dám nohu z plynu a cca 1-2 vteřiny to ještě vrčí a pak to přestane. A zase znovu a znovu. Zapomněl jsem dodat, že mám motor 81 kw, ale dělalo to přesně i u vozu s 66 kw, které jsem měl nedávno půjčené na půl měsíce. Začínám nějak věřit tomu, že se jedná asi o normální stav. Zkusím ale posadit manželku do auta a na volnoběh ji nechám sešlápnout plyn a strčím hlavu do motoru, odkud se to ozývá a třeba na něco dojdu. Kdyby někdo z Vás věděl, co by to mohlo být a je-li to opravitelné (uznávané jako reklamace) budu rád za všechny připomínky. M
-
Dálk.ovládání centrálu funguje jen zblízka
Ahoj Tak dnes ráno vše funguje v pořádku i přes sklo domu. Tak nevím co to bylo....
-
Dálk.ovládání centrálu funguje jen zblízka
Ahoj, ještě dnes mi na tom křápu fungovalo D.O. normálně i ze sta metrů, ale po příjezdu domů chci zamknout z cca 3 metrů a nic. Nejdříve to fungovalo jakoby o 1 vteřinu opožděně až potom vůbec. Odemkne to a zamkne jen z cca 1 metru. Zkoušel jsem i náhradní klíč, ale ten dělá to samé. Takže v baterce to asi nebude. (Na Oktávce 2 mi baterka vydržela normálně i 2 roky při stejném používání). Nevíte čím by to mohlo být...?
-
Příliš časté regenerace DPF?
Chlapi, děkuji za všechny vaše příspěvky. To jsem vůbec nečekal, že se tady rozpoutá taková diskuze a jsem za ni rád. Zkusím ještě krátce stručně shrnout jak to u mě probíhá: V zimní období probíhala u mě regenrace cca 1x za 1000 km (styl jízdy 200 km x 15 zastávek na všech typech cest). Nyní pozoruji, že za ten den, kdy odkroutím těch 200 kiláků, spustí regenerace i 2x (poslední dny) doposud to bylo zrhuba 1x za těch 200 km určitě. Projev motoru při regenerace je znát. Otáčky 1000/min., spotřeba o 0,3-0,5l vyšší, smrad (cítit pouze z venku) a sálající teplo a RANDÁL, hrozný RANDÁL, který mě na tom vadí nejvíce. Opravdu nemůžu si dovolit nechávat regenraci doběhnout pojížděním někde dokola kolem baráku nebo sezení na neutrál před domem a motor prostě vypínám. Větrák pak hučí vždy 10 min než ztichne (to už jsem schovaný doma a dívám se na lidi z okna jak se diví, co to hučí). Po takovémto nastartování, třeba i druhý den, se regenerace spustí. Zřejmě asi jak říkáte nedojela. To, že ji někdy náhodně dokončín na dálnici (vím o ní) a ona se ukončí za jízdy NEMÁ VLIV NA SPUŠTĚNÍ ZA VÍCE KM než když ji přeruším vypnutím motoru. Takže můj závěr je, že je tam prostě něco špatně nastaveno a často to spouští anebo jezdím jak prase a zasírám to tím, že 15x denně zastavuji a vypénám motor. Díky všem za postřehy.
-
Příliš časté regenerace DPF?
Pawouk: díky za vysvětlení, nyní tomu rozumím a vím k čemu se citace používá V servisu mi řekli před časem, že kdyby se to opakovalo častěji, že mám dojet. Takže se tam v příštím týdnu chystám zajet. Můžeš mi prosím vysvětlit jak jsi to myslel s tím strefováním se do regenarací a rozsvícením kontrolky? Nic mi nesvítí a myslím si, že ani hned tak nebude. Prostě to jen regeneruje co chvílu. Najedu sice denně 200 km dálnice-město-mimoměsto, ale také udělám cca 15 zastávek někdy i po pár km, pak je třeba delší přejezd. Tak jestli to nemá na to vliv.
MartinSatek
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva