Přejít na obsah

Bakalaricek

Uživatel
  • Počet příspěvků

    6
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bakalaricek

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Dal jsem to do servisu, kde mi řekli, že při té servisní kontrole patrně něco udělali se žhavícíma kabelama. To se prý může stát (oni je musí vyndávat ručně a jsou-li staré, mohou se manipulací poškodit). Nicméně opravu si zaplatím sám...
  2. Dneska jsem to projel a zpozoroval, že na volnoběh to mám OK. Také při vyšších otáčkách (kolem 3000+) problémy mizí. Při nižších pak auto 4 vteřiny netáhne a škube, 4 vteřiny jede normál a pak se proces do nekonečna opakuje. Ještě jsem zapomněl dodat, že po servisu jsem zajel k Tesco pumpě a nabral plnou. Pak to 30 km jelo OK (kvalitní dosavadní benzín byl OK, po 30 km tam však začal téct i nekvalitní tescový - lehčí - benzín?! - ryzí domněnka) a od té doby jsou problémy. Nemůže to souviset s benzínem? Nemam zkusit dolejt Natural 98, aby se Tesco 95 zředil s něčím kvalitnějším? To by mě zajímalo, která že to pumpa dostala od ČOI pokutu. Sama ČOI to nehezky tají...
  3. Mam tu potíž bohužel nejen při rozjíždění, ale takřka permanentně. Přirovnal bych to k situaci, kdy je za volantem amatér a dává málo plynu. Tak to škube; ale jak říkám - při vyšších rychlostech.
  4. Kolegové, mám Octavia 1.6, r. v. 2000, najeto 120 000 km. V pátek jsem byl na výměně rozvodů + servisní prohlídce (cena 11 500). Od té doby (po najetí cca 30 bezproblémových km) mi auto (zejména v nižších otáčkách) výrazně cuká a škube (nejen při nižších rychlostech, ale např. i při zařazené čtyřce v šedesáti- či sedmdesáti- km/h). Výkon je evidentně nižší ("netáhne to") a spotřeba lehce vyšší. Může to mít souvislost s výměnou? Nebo kde byste viděli problém? Díky moc.
  5. Pokud jsi je ještě neměnil, tak určitě hned. Měnívají se na 120, někdy dříve, jindy později...
×
×
  • Vytvořit nový...