-
výměna hydroštelů
Diky, teraz sú ticho. Ak sa zase ozvú, budem laborovať. Ale kým sa začne laborovať, je dobré poradiť sa zo skúsenejšími .
-
výměna hydroštelů
Nie som si istý, ale spôsob ako zistiť vadný hydroštel by mal byť popísaný v dielenskej príručke.
-
výměna hydroštelů
Motor nemá veľa, 88000km, r. v. 2000. Pred výmenou oleja sa ozval len pri štarte motora, teraz to počujem aj za jazdy, ale nie vždy
-
výměna hydroštelů
Ahojte, mam Fabiu 1,4 MPi 50kw a posledné dni sa mi začal hlásiť hydroštel. Po naštartovaní klepe a klepe aj počas jazdy. klepanie sa stráca pri zohriatí motora, keď je olej redší, ale sem tam sa ohlási aj pri teplom motore. Olej má asi 1500km od výmeny, je tam 10W40.Ide mi o jedno, je potrebné pri jeho výmene demontovať aj hlavu? ďakukem
-
zapach benzinu
Neviem, aký máš motor, ale na mojej 1,4 MPi som mal v lete niečo podobné. Problém bol v zlej hadičke na benzín. Treba dat dole kryt motora a zapnúť zapaľovanie a sledovať. Mne presakovala hadica prívodu paliva. je to taká krátka hadica s kolenom na konci a nasadzuje sa palivovú lištu. Tam mi zle tesnila objímka, benzín kvapkal a v interiéri smrdel , hlavne keď som stál.
-
Ztrácí se chladící kapalina
Aj mne tam kvapka nemrzka. Nevie niekto, ako je to tak utesnené? Je tam klasické tesnenie, alebo O-krúžok? To len aby som bol pripravený, keď to rozoberiem. Ďakujem
-
Motor 1.2 HTP
Ja ma Roomster 1,2 a tiež som mal poslednú dobu problém zo studeným štartom. Motor mal nepravidelný chod, a otáčky lietali od 500 po 1500. Trvalo to chvíľu,, potom sa rozbehol a už šľapal. Dnes som bol na prvej prehliadke po roku, mam 10000 km a software mi nahrali automaticky, len čo som spomenul závadu. vedeli o čo ide a ničomu sa nebránili.
-
Divný zvuk o s zadní nápravy
Ja som práve dnes menil ložisko na zadnom kolese. Mne to nedrnčalo, ale hučanie v aute už bolo na hranici znesitelnosti . Menil som len jedno, druhé je zatiaľ kľudné
-
Chyby na VAG
Zdravím všetkých dnes som kontroloval chyby motora a vypisalo my tieto zavady: 16556-rada valcu 1-system odmerovani paliva-system prilis bohaty 17549-evidence zatizeni-neverohodna hodnota Vypisalo to nejaku netesnost sania. chcem sa opytat, kde to netesni. Je pod vstrekovanim nejake tesnenie? Ak s tym ma niekto skusenosť, budem vďačný za radu Prepačte, zabudol som, je to Fabia I, 1,4, 50kW,r.v. 2000.Pristrojovka nesvieti žiadnu zavadu Dakujem
-
Těsnění pod hlavou
Auto vtedy zvykne slabšie kúriť. Vo Favorite sa mi to prejavilo tak, že som nemal vodu v oleji, ani naopak, ale rýchlo išla teplota nahor a vyrovnávaciu nádržku na vodu malo roztrhnúť.Proste motor tlačil tlak ako kompresor
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
Ja mam konkretne 1,4MPi 50kW a na jazdenie bohate stačí. Jazdím so synom na kontroly do Bratislavy, mame to tak 500km a tam beriem od znamej Roomstera 1,2 51kW. Pri mojom štýle jazdy to bohate stačí. To hovorím za seba. Kto potrebuje lieta´t, mal by presedlať na inú značku a kubatúru, napr. airbus alebo boeing....
-
Jaký motor zvolit do Fabie I
A kto má tie najlepšie, povedz nech vieme všetci
-
Zamyšlení nad nabídkou škodováckých motorizací...
Nechapem,načo sa rozčuľovať nad cenami. Veď každý si kúpi len také auto, aké sám chce a na aké má.Kto chce Yarisa, tak nech si ho kúpi a kto chce Fabiu tak nech ju má.Keď si spokojny s Toyotou, tak jazdi toyotou, len nechapem, prečo sa snažíš každého presvedčiť že práve Toyota je tá NAJ.
-
Zamyšlení nad nabídkou škodováckých motorizací...
Keď to tu tak čítam,nedá mi, aby som nenapísal svoj názor. Sledoval som pár posledných príspevkov a výmenu názorov medzi japoncami a európanmi. Jednoznačne si treba uvedomiť fakt, že keď človek kupuje auto, je jedno či nové, alebo jazdené, mal by vedieť na aký účel ho kupuje. Nemôže si predsa kupiť napr. 1,2HTP-je to len príklad, a chcieť od neho aby to malo raketové zrýchlenie a ostatné super parametre nejakých športových áut, alebo limuzín a sťažovať sa, ako to neťahá a pod. Keď potrebujem jazdiť rýchlo, pružne, komfortne, tak asi investujem do auta, ktoré to spĺňa. Je to uplne jedno, či to je HTP, VVTi, TDi, HDi, TDCi a pod. Motory HTP sú na mestkú premávku. Samozrejme, ze znesú aj dlhšie trasy,ale tý čo ju majú vedia, že prevodovka je krátka a na dosiahnutie vyššej rýchlosti treba potiahnuť do vyšších otáčok. A čo sa týka kvality, o tom sa dá debatovať dlho. každá automobilka uťahuje, kde sa dá a niekde sa to musí prejaviť. U jednej značky sa to ukáže napr. na podvozku, inde na karosérii, inde zase na motore a pod. Samozrejme problémy s tým súvisiace zostanú na krku nám, zákazníkom. Jedno je však isté, káždá automobilka má nejaký ten problém s nejakým tým svojím modelom, či je to japonská, európska, alebo americká. ani jedno auto nie je vyrobené 100-percentne tak, aby šľapalo bez poruchy, menšej, či väčšej. Takže škoda tu bude niekto preferovať napr. aj tých japoncov, už dávno nie sú tým, čim boli
-
Káblový zväzok a problémy s ním súvisiace
Ahoj Mal by si to aj tak skusit, tu moju sme robili niekedy februar 2007. Za kablovackou som cakal cca 2 tyzdne. Neviem, ci sa nebubu branit, aj pri mne trochu spekulovali. Ale ako si cital moj prispevok, volal som Skoda Auto Slovensko. Skus a uvidis
allias75
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva