Přejít na obsah

Ondra13

Uživatel
  • Počet příspěvků

    124
  • Registrace

  • Poslední návštěva

1 Sledující

O uživateli Ondra13

  • Narozeniny 02/24/1987

Kontaktní metody

  • ICQ
    252684006

Návštěvy profilu

1959 zobrazení profilu

Oznámení Ondra13

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Odešel mi jeden parkovací senzor: 7H0 919 275C. Nemá někdo tip kde sehnat nový? Okolo 1800 kč v salonu mi přijde za senzor dost přitažený.
  2. Oživuji téma, ted k mému problému: Mám Octavii II RS 2.0 TDI, rv 10/2006, MR 2007. Před Velikonocemi mi začal problikávat displej Maxidotu. Objevovaly se svislé pruhy, jako čárkový kod, nejdřív 2, pak několik proužků. Druhý den displej fungoval bez problémů. Tak to se to neustále opakuje, ob den funguje, pak ne, je to nahodilé. Tento týden fungoval bez problémů až opět do včerejška. Chyba se projevuje tak, že displej normálně funguje bez jediné chyby, pak když člověk např odejde od auta, zamkne a vrátí se, je úplně černý (podsvícení ale funguje, je vidět rozdíl když otevřu dveře a rozsvítí se podsvícení, ale zůstane černý) Pak po 30. vteřinách po zamknutí se vypne normálně i podsvícení. Zkoušel jsem odpojovat baterku, dnes jsem budíky vymontoval. cloumat s konektorem, ale bez jakéhokoliv úspěchu. Když se chyba zobrazí nejde se jí ničím zbavit, odpojením konektoru od přístrojů, baterky, překlikávat mezi spotřebou, prostě ničím. Pak někdy ráno člověk přijde a opět fungují. (někdy ne) Ostatní údaje fungují naprosto bez problémů (otáčkoměr, rychloměr i všechny kontrolky). Nesetkal se s tím někdo? Je to chyba displeje nebo Maxidotu? Po rozebrání jsem žádné porušení vodičů k displeji nenašel, prostě nikde žádná viditelná chyba.
  3. Marně hledám návod jak vyměnit, rozebrat 3.brzdové světlo u OI Combi RS. Jak se mění u sedana a klasickýho combíka vím, ale jak ho dostanu z křídla?
  4. Trosku odbocim. potrboval bych nove objimky do osvetleni SPZ, vsiml jsem si ze jsou stejne jako na obrysovkach z predniho svetlometu Fabie, ale kdyz vyndam z steckru ten plechovy kontakt nejde rozverit, aniz bych ho zohybal a pak je nepouzitelny. Dil bohuzel nema cislo, vi nekdo kde hledat?
  5. Ondra13

    klakson

    včera mi taky přestal klakson troubit, vyndal jsem ho, zkontroloval pojistku a proměřil konektor při stisknutí volantu. Volmetr ukazoval 0,0 V. Zkusil jsem klakson připojit na trafo 12V, ale nefungoval. Tak jsem koupil nový, připojil a taky nic. Pak jsem zkontroloval relátko jak píše Chadwick. Byl tam napálený kontakt mezi dvěma stýkajícími se plíšky. Stačilo je očistit, relátko osadit a už funguje Dalo to práci na půlku dopoledne a při tom taková blbost..
  6. a funguje regulace škrtící klapky? já měl dost podobný problém viz: ( ) zkus odpojit konektor k ovládání škrtící klapky a na piny 1 a 2 dej krátce (1-2s) napětí 12V. Klapka by se měla naklápět, když vodiče prohodíš, měla by se natoči na druhou stranu. Pokud nenaklápí- odšroubovat celou škrtící klapku a hledat závadu v servomechanismu, popř. v motorku, kabelech apod.
  7. EDIT: tak podezření na ukroucený kabel se nepotvrdilo. Klapka se ale pořád při volnoběhu vůbec nenastavovala, takže regulace nefungovala. Hlášená závada zkrat na kostru/nebo na plus/ přerušení- kabely jsem kontroloval až k tunelu pod stěračema, nikde viditelný přerušení apod. Pak jsem znovu rozebral ovládání naklápění a připojil motorek na 12V, nešel, cukal. Po odstranění ozubeného kolečka (abych viděl na kontakty) byl jeden kontakt k motorku uvolněný- přiohnul jsem ho a už šlapal. Po zapojení v autě a základním nastavením motor zase šlape.
  8. zdravím, nedavno mi začal motor blbě táhnout, při studeným startu se dusil, musí se mu pomoct plynem jinak chcípne uplně. Otáčky sjedou pod 500 ot/min, kolísá to, klepe a někdy uplně chcípne. Po přídání plynu a zahřátí na 80-90°C si drží cca 900, ale podle zvuku to není ono. Dneska kámoš napíchl na VAG a ukázalo se: ovládání škrtící klapky- přerušen kontakt V60 - tzn: špatné studené starty, nepravidelný volnoběh. (zkoušel to napíchnout víckrát a ukázalo se to tak v 80%, ale vždy ne) Škrtící klapku jsem vyčistil, otevřel kryt elektroniky, ale žádná viditelná vada. Pak zpětná motnáž, připojení, základní nastavení VAGem. Otáčky se trochu srovnali, ale co s tím kabelem Jediná možnost je konektor, jeden kablík (ze 7 )se mi zdá ohnutý, prasklý. Nemáte někdo podobnou zkušenost, dá se ten kabel nějak proměřit? díky Ondra
  9. ach tak..tak držím taky palce při státnicích..a co studuješ za obor?

  10. nebyl jsem, ve čtvrtek jsem odevzdával bakalářku a za 2 týdny mám státnice, tak bohužel :-( navíc mi nějak zlobí motor,tak se na něj budu muset kouknout

  11. byl si na škodahome srazu v Praze?

  12. děkuji moooc..v úterý mě to čeká

  13. hodně štěstí u matury ;-)

  14. chlapi, taky mám 1,6 a občas broudám abych se něco dozvěděl a dneska jsem narazil na tohle: Magnetizéry EXPANDERod 1,3 do 2,3L ( http://www.aukro.cz/item972473195_jezdete_levneji_magnetizery_expanderod_1_3_do_2_3l.html ) je mi jasný, že je to jenom tahák na prachy, fyzíkální zákony nepopírám, ale to by nestálo tohle vylepšení 3 kila, že? pokud to někomu vadí, sry za OT, ale je vidět že lidi jsou schopný na to skočit.. nejvíc mi dostalo: "UPLATNĚNÍ V ARMÁDĚ A V KOSMICKÝCH TECHNOLOGIÍCH" :-D Edit: zjistil jsem, že podobné téma už je v OII, tak omluva za OT
  15. pár lidí tu psalo že nemůžou sehnat Felicii Combi, tady jsem našel na aukru: http://www.aukro.cz/item899944502_skoda_fe...combi_1_43.html asi někdo vyprazdnuje vitrínu před Abrexem
×
×
  • Vytvořit nový...