Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

DKx

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Zdravím, předem se omlouvám za teoretické OT. Potřeboval bych poradit (poradit, ne zdupat) od někoho zkušeného ohledně lakování autodílů akrylovými laky ve spreji, konkrétně používám Dupli-Color Car's. Lakuji jednotlivé demontované díly: - všechny sloupky - nějaký plech - ozdobnou lištu nad dveřmi - asi hliník Bohužel lakuji v neadekvátních podmínkách, byl jsem vykázán ze společných prostor kvůli zápachu, již to ale musím dodělat, takže v garáži, kde je docela prašno a při současných teplotách zima, maximálně tam zapnu elektrické topení, ale to mě přijde draho a zvedne teplotu jen lehce. Díly jsem vybrousil až na kov, do P800, základová barva, plnič, zbrosit P800, vrchní lak, dvě vrstvy. Lišty výborné, sloupky trochu horší, musím si dopomáhat fénem pro rychlejší zaschnutí kvůli prachu a tím povrch není tak "slitý", lehce pomerančový. Po dni, kdy by měl být základní lak už vytvrzelý i v nižších teplotách jsem nanesl ochranný bezbarvý lak, a to byla chyba. Ano, lak se nanáší po krátké době, asi aby se neloupal. Výsledek je ale hrozný, lak mi naleptal tu základní barvu, je to flekaté, krapaté. Měl bych dvě otázky: a] Jak to opravit? Mám dvě verze - zbrousit ten bezbarvý do lesku (i s použitím pasty), pak lakovat bezbarvým znovu (ale to se může opakovat), nebo druhá - zabrousit P800, a znovu čený vrchní lak a po té půlhodině bezbarvý (ale jakékoliv smítko akorát tak zalakuji). b] Zakryje bezbarvý lak lehce pomerančový povrch způsobený tím dopomáhání rychlejšímu zaschnutí, nebo je vhodnější to přeleštit pastou a pak lakovat bezbarvým? Chytne to pak? Díky moc za pomoc.
  2. Řešil jsem si odskok na dálku, použil jsem magnet viz. BadyS. Přímo do mechaniky zámku (ten oranž) jsem natáhl dvě smyčky s lankem - jedna pro odskok na pružině, druhá k magnetu k uvolnění. Fungovalo, víko odskočilo ze zámku, ale bylo to třeba vyladit protože je třeba větší síla k otevření. Za chvíli jsem nad tím zanevřel, protože: 1) jsem musel mlátit s víkem kufru abych překonal pružinu, což si zkuste uvnitř sedět (combi) 2) ten magnet tříská jak prase, vnitřní těleso není nijak odtlumené a ani protisíla ho při přejezdech nerovností neudrží 3) co z toho, když to stejně musím otevřít ručně (u tebe však důvod jasný)
  3. DKx odpověděl na cupijbc's téma v Elektrika
    Celou sedačku
  4. DKx odpověděl na cupijbc's téma v Elektrika
    Pro základní posuny to stačí napojit na +12V a svorku 30. Pro zachování paměti pozice sedaček je to třeba propojit s komfortkou stejné generace jak je sedačka (tj. 2,5 čl 3). Pro zachování paměti pozice sedaček společně s pamětí pozice zrcátek je třeba mít zrcátka s pamětí a propojit je ze sedačkou. Více viz DP.
  5. DKx odpověděl na Mairek's téma v Interiér
    Koukám a asi nemám, někdy možná udělám
  6. DKx odpověděl na reddy's téma v Interiér
    Preferuji dřevo. Ještě tam nejsou L&K tapecy
  7. DKx odpověděl na Mairek's téma v Interiér
    Tento mám, zabudoval jsem si ho a jsem s ním zcela spokojen.
  8. DKx odpověděl na Fire's téma v Interiér
    Nemůžu souhlasit, u mě špatná zkušenost. Koupil jsem si od nich béžové Duramat-přesné s nášlapnou plochou ze stejného materiálu a po půl roce používání je ta nášivka vytrhaná, a to se necítím být nějaká koza co po zemi hrabe. Samotný materiál sice OK, ale i ty plastové úchytky moc nevydrží. Poté jsem si za stejnou cenu zde na fóru koupil origo L&K a nesrovnatelně lepší.
  9. DKx odpověděl na ondra_b's téma v Interiér
    Mají, ale tam drobné pootočení není problémem. U aut s ESP to by znamenalo pravděpodobně novou kalibraci .. tak jako u joysticku ve Windows, prostě podle pootočení kroužku řídící jednotka ESP pozná "kam asi chceš jet" podle pootočení volantu a dle toho reaguje. Tedy mohlo by to i skončit špatně. Při větším pootočení je problém i u kroužků bez ESP, protože v kroužku je důmyslný mechanismus navíjení plochého kablíku o určité délce a tak by mohlo dojít k přetržení. Jinak co se týče zámků - také jsem zaslepil všechny zámky, u zadních dveří jsem vymontoval vložku zámku a zaslepil ji černým silikonem. Též tedy v případě vybité baterie se nemám jak dostat do auta, ale chci to řešit nějakým tajným vývodem kontaktů elektromotoru či případavného elektromagnetu, kde když připojím externích 12V (např. z jiného auta), tak se mi to otevře.
  10. Někde jsem viděl takový hezký obrázek Jeepa co měl home-made předělané pravostranné řízení na normální přes svařené trubky a řemeny ..
  11. Já tam mám podlahovej Mirelon z OBI, ta stříbrná páska. Úplně v poho. Ale zatím mám jen origo hudbu.
  12. DKx odpověděl na cupijbc's téma v Elektrika
    Přidržením čísla pozice na pár sekund. Pak pípnou budíky. U mě jenom když mám nastartováno (zapojoval jsem si to ale sám). Pokud to nepomůže, máš asi neorigo a buď někde špatně zapojený, anebo ti nesedí verze jednotky vůči konfortce.
  13. DKx odpověděl na karkulka's téma v Interiér
    někde jsem to tu už četl, hledej
  14. DKx odpověděl na hanysek33's téma v Motor
    A co zámek volantu Navíc nebudu to startovat přeci někdy v jednu v noci, ale ráno, půl hoďky než půjdu do práce
  15. DKx odpověděl na Chossse's téma v Interiér
    Už se to tu tisíckrát řešilo v různých tématech, jeden z hintů je výměna prachovýho filtru za nový uhlíkový, atd. atp. viz funkce HLEDAT

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.