Přejít na obsah

vistaman

Uživatel
  • Počet příspěvků

    13
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

650 zobrazení profilu

Oznámení vistaman

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No jo, jenomže ten program co tam mají má několik zásadních nevýhod. Zaprvé dost často nefunguje. Zadruhé je to image která se musí vypálit na CDčko a potom se z ní nabootuje linux a pod tím se terpve spustí program. Ovládání otřesné. Zatřetí - největší problém - nechodí to s USB kabelama. Takže pokud člověk nemá sériový port nebo drahý převodník, tak je nahranej. Ten prográmek z motordiagu je podstatně komfortnější. Chodí to pod windows, nainstaluje se to raz dva a je to user friendly. A navíc chodí jak ze sériovýma, tak s USB kabelama... Taky vypadá na úrovni. Mimochodem, ten prorámek ve spolupráci s tebou jmenovanou firmou vzniknul :-) Mají to hned v úvodní obrazovce programu. Takže asi i oni věděli proč chtějí něco jiného...
  2. Na motordiagu dali ke stažení zadarmo program na řešení problémů s volnoběhem na MPi-čkách po vyčištění nebo výměne škrtící klapky. Dá se to stáhnout tady: www.motordiag.cz/msm Jmenuje se to Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager a zdá se, že to funguje spolehlivě a hlavně je to zadarmo. Napište jak jste s tím poříili vy. Já to zkoušel a skutečně to zabralo. Po vyčisštění škrtící klapky vylítly otáčky na volnoběh nahoru a když jsem to projel tím programem tak zase spadly do normálu. Je to o dost lepší než si tam nechat dát novou jednotku jak to nabízej v autorizovanejch servisech Škodovky.
  3. Cosby má pravdu. Ty hlášky vznikají problémem v komunikaci přes kabel. Zkus to VAG-COMem a když to půjde zkontroluj nastavení COM portu. Fakticky máš kabel připojenej na COM1? Další věc je - jakej používáš kabel? Sériák nebo USB?
  4. Dvě okna by neměly ničemu vadit. Podle toho co jsem slyšel je princip úplně stejný. Takže to ničemu nevadí.
  5. Mám 1C0 959 799B, ale mělo by to prej fungovat na všech variantách té 1C0 959 799, resp. 3.generace. Jinak, když jsem to zkoušel na jiném typu jednotky (starej Passat, tuším, že to byla 1J0....) zjistil jsem že ten program má na to ochranu. Takže do jednotky, kterou to neumí a nezná to prostě nezapisuje. Je to šikovný, vypadá to, že u toho přemejšleli když to dělali. Takže by to mělo být docela blbuvzdorný. Píšou, že prej už to mají připravený i na další jednotky. Tak budu sledovat updaty.
  6. Vím, že to asi zrovna nevyřeší tvůj problém, ale zkus si aktivovat stahování oken přes dálkové ovládání. Vždycky jsem si myslel že to nejde, ale ono to jde. Na motordiagu je na to zadarmo program. Odkaz je www.motordiag.cz/mkm Zaktivuj si to a budeš mít mezitím dost času to dořešit.
  7. Ty už jsi zkoušel? Já teda zrovna nemám volnou komfortní jednotku na zlikvidování Ale jistě se k tomu někdo vyjádří. Teď jsem to byl vyzkoušet. Funguje to naprosto bez problémů :-))) Zkoušel jsem to zapnout i vypnout a funguje to bez problémů. Je to SUPER!!!!
  8. Dejte vědět jak Vám funguje prográmek na aktivaci stahování oken přes dálkové ovládání k centrálu. Objevil jsem to ke stažení na www.motordiag.cz/mkm
  9. Jestli se nepletu tak až na nějaký výjimky jsou ty páčky všechny stejný od Fabie, Pres Oktávky, SUperby až po Golfy a Passaty. Nenechte se mýlit tím, že existuje několik verzí páčky (verze s kolíbkovým tlačítkem na boku nebo verze jednoduchým tlačitkem) mechanické provedení je jiné, ale zapojení elektriky je úplně stejné. Nejsem si jistý s tím propojovacím kablíkem, ale sichr vím, že třeba u Passata a Superba je to totéž a typoval bych že třeba Oktávky a Golfy to taky budou mít stejně. Jinak vám řeknu, že 1000covka za těch pár drátků je normální zlodějina.
×
×
  • Vytvořit nový...