Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

aaakecal

Uživatel
  • Připojeno

  • Poslední návštěva

  1. Mám to taky a bylo mi řečeno abych to neřešil, tak to neřeším už 3 roky a pořád světla fungujou...
  2. aaakecal odpověděl na aaakecal's téma v Elektrika
    Tak jsem nakonec pořídil novou, procesorem řízenou... Po nabití má aku už alespoň trošku slušnější sílu, je to poznat podle napětí i podle otáček startéru...
  3. aaakecal odpověděl na aaakecal's téma v Elektrika
    Jasně, to je vše vpořádku, to už mám nastudovaný, proud je na začátku kolem 5A, pak to klesá. Jenom opravdu potřebuji vědět, jestli maximální napětí, které se může připojit na aku je 14,4V - připojená či nepřipojená baterka? Tuhle informaci jsem nikde nevyčetl. Předpokládám, že zdroj je dostatečně tvrdý, pokud připojím 55W žárovku, napětí neklesne, pouze při připojení aku stoupne na těch 14,2V. Já si myslím, že bez připojeného aku by to mělo být 14,2 - 14,4V.
  4. aaakecal odpověděl na aaakecal's téma v Elektrika
    Ahoj všem, potřeboval bych radu elektrikáře, mám doma starou nabíječku (nějaká neznačková bez elektroniky, pouze trafo, mostík, pojistka) a nelíbí se mi, jak to nabíjí akumulátor. Zdá se mi, že nenabije na max... Doporučované nabíjecí napětí je +- 14 až 14.4 V. Tolik na akumulátoru (14,38) naměřím i když je motor v chodu a je nabíjen alternátorem. Nabíječka však má na sekundáru střídavých 13,5V, po usměrnění je to již jenom 12,2V. To se mi zdá docela málo. Nejhorší na tom je fakt, že pokud k nabíječce připojím aku, napětí se zvedne na 14,2V. Je to správně, nebo jak to vlastně má být? Už z toho začínám být jelen, mám tam dát trafo, kde po usměrnění bude 14,4 V a na zvýšené napětí po připojení akumulátoru nehledět, nebo to mají vymyšlené dobře?
  5. aaakecal odpověděl na Jerry.77's téma v Motor
    Dík, někde si to uložím, zatím sice problémy nemám, ale pokud by se něco pos... Ty naše servisní rádobyslužby se automatů bojí a moc tomu nedávají.
  6. aaakecal odpověděl na Jerry.77's téma v Motor
    kde to bylo na opravě?
  7. Napájení není problém, stačí koupit jedno MA7805 a 5V je hned. Nic víc než tuto součástku za 20Kč a 3 pájené spoje nepotřebuješ. http://sf.zcu.cz/rocnik04/cislo03/cislo3.967/w_zdroj.html
  8. Moje Combi 2,0i 85kW jezdí dlouhé trasy za 7,7 a město za 10,5. Koukám, že jich tu je taky docela dost. Má to někdo automat jako já?
  9. aaakecal odpověděl na esař's téma v Exteriér
    to nevim, sám mám face, jak to bylo předtím, netuším... Ale neberte to tak vážně, je kopa lidí, co to za celou dobu stejně nevyčistí a taky se nic moc nestane, maximálně o něco dřív vyvařujou, nebo prodávají...
  10. aaakecal odpověděl na esař's téma v Exteriér
    Podívej se hlavně hned na první obrázek prvního příspěvku tohoto vlákna. Tam je vidět, že je sundaný i ten druhý plast a taky je vidět, že odedveří tam nic neuvidíš. Je potřeba sundat plastový podblatník a ten druhý plast kryjící panty dveří. Ale dělat to nemusíš, člověk si vždy vše zjednoduší a s čistým svědomím, že pro svoje auto udělal to nejlepší spinká. Že vám tam bordel zůstal je věc druhá.
  11. aaakecal odpověděl na esař's téma v Exteriér
    To se budeš divit, co je za tím dalším plastem...
  12. aaakecal odpověděl na esař's téma v Exteriér
    Nějak jsem nepochopil, jak jsi se k tomu dostal, to bahno je až za dalším plastem, který kryje panty dveří a dole u podběhu se hromadí bláto. Jak jsi se tam dostal pouhým odehnutím podblatníku při odšroubování 2 šroubků je mi záhadou.
  13. Mám ho (mám ten starší, novější měly trošku jiné Nm a v jiných otáčkách) v octavii combi, automat a průměrná spotřeba (dlouhodobě podle km a natankovaných litrů) je 8,4l/100km (město i 10 a okresky kolem 7až 8). Motor opravdu podprůměrný výkon, spolehlivost OK, ale pro plnění emisních norem je prošpikován hlídáním, které asi starší motor nemůže plnit, takže kontrolka emisí (motoru) docel často svítí.
  14. hm, a ty km jsou taky jenom "jinou folií" ?
  15. aaakecal odpověděl na galaher's téma v Ostatní
    Palubák kecá téměř všude, jenom u mně z nějakého důvodu proměřuje jenom o 1dcl. Skutečnou průměrnou spotřebu mám proti PPC nižší a spotřebu (tu skutečnou) mám teď po zimě 8,3l/100km. Auto a motor je dole... Je to pohodlné, nemůžu si stěžovat. Pokud najdeš auto v dobrém stavu, není co řešit. To oprava TDI se taky může prodražit... jo, tak za 80 podobný automat asi neseženeš, takže bych to vynechal...

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.