-
Porucha turba?
Samozřejmě, že se to tak má nechat... Protočil sem to a až po chvíli vypnul... jde hlavně o to, aby se to nevypnulo ve chvíli, kdy je turbo v plných otáčkách. Ale vzhledem k tomu, že nešlo vůbec slyšet, tak by se stejně asi nic moc nedělo.
-
Porucha turba?
Zdravím, Mám O1 81kW (přečipované na 90kW), 174 000km, r.v. 2000. Před několika měsíci jsem měl auto v servisu, kvůli náhlému snížení výkonu motoru. Auto víc jak 120 nejelo. V servisu provedli několik oprav (oprava elektroinstalace elektroventilu, výměna nějakých tlakových čidel apod.) a auto najednou mělo ohromný výkon. Cosi mluvili o tom, že byla zadřená klapka na turbodmychadlu či co (tomu skutečně moc nerozumím:-)... Nicméně dnes se mi stala obdobná věc, kdy jsem při předjížděcím manévru na dálnici sešlápl plyn na podlahu a auto nijak nereagovalo. Dojel jsem na nejbližší pumpu, kde jsem motor trochu protočil, vypnul a znova nastartoval. Při rozjezdu obvykle bývá slyšet turbo, ale tentokrát vůbec nic. Pak se auto zničehonic vzpamatovalo a zase jelo tak jak mělo. Je možné, že motor spadl pouze do nouzového režimu? Jak se nouzový režim projevuje? Nebo je možné, že je opět zadřená nějaká klapka? Nejspíš s tím pojedu zas do servisu, protože mě čeká delší cesta do Německa a tento nervydrásající zážitek bych si chtěl nechat odpustit. Než s tím pojedu do servisu, chtěl bych znát Váš názor, než jim to tam půjdu otlouct o hlavu :-) Předem děkuju
-
3x pípne v palubce po nastartování...
no to by se rozsvítila i kontrolka na palubovce, nebo ne?
-
Špatný start motoru 1.9 TDI
No ještě bys mohl vyzkoušet vyměnit baterku za výkonnější...
-
3x pípne v palubce po nastartování...
No a jestli mu taky třeba nepípá že není připoutaný Ale to by pípalo před startováním.. teda myslím
-
Je to normální?
Pkud je tu stále řeč o OI 1.9 TDi, tak to auto maximálního výkonu a kroutícího momentu dosahuje v rozmezí 1500-3000 ot
-
Vibrace volantu O1
Dělalo to pořád, hned po výměně kotoučů? Jestli ano, napadá mě příspěvek, který jsem tady četl. Ložisko s nábojem. Je to nepříjemné, ale když se nad tím člověk zamyslí, možné to je. Dotyčný popisoval přesně tento tvůj problém. Jestli ti to viditelně háže s volantem, zašel bych si znovu změřit kotouče. K někomu, kdo umí kotouč správně upnout a umí měřit házivost s hodinkama. Kdyby to bylo ložisko, tak by bylo slyšet nějaké hučení od kol, nebo něco podobného
-
Startovani ohrateho motoru
Toto je typický problém u TDi. Nám to taky dělá, že to několikrát protočí, než to chytna a vservisu vůbec nevědí co s tím. nicméně je to závada se kterou se dá docela žít. Ale i tak zkuz zvýšit u startovací dávku
-
Žere olej, ztrací se voda a hůř startuje
Zjevně to bude jednoznačný důsledek toho, jak to někdo za studena točí do vysokých otáček
-
Padající ručičky budíků
No co si se tu říkalo o tom, že to mže být tím, že máš při startování zaplých víc spotřebičů, které odebírají proud z baterky. Třeba světla, nebo něco takovýho
-
Padající ručičky budíků
Ještě bys měl napsat jaké máš auto...
-
Bliká kontrolka žhavení
Je možné, že ti nefungují brzdová světla. Zkontroluj, popřípadě vyměň brzdový snímač cca 300 kč
-
Menenie piestnych krúžkov
čau, tak motor by mohl vydržet i 500 000 Km, ale taky záleží co si představuješ pod pojmem normální používání
-
brzdove svetla
čau, to že ti svítí kontrolka žhavení je na 95% tím, že ti nejdou brzdová světla. Zkus vytáhnout celý brzdový snímač a pročisti ho. Popřípadě za pár korun kup nový. Obávám se ale že s tím budeš muset jít do servisu, kde ti vymažou sporadickou chybu. Jinak ti to i po výměně nebude fungovat (vlastní praxe). Umístění toho snímače najdeš v manuálu...
-
Spojka!!!!
To se tak nedá říct jestli stačí vyměnit jen lamela . To se musí posoudit po demontáži. Pokud budeš dlouho jezdit s klouzající spojkou tak samozřejmě vyhřeješ a zničíš přítlačák, v horším případě i setrvák. Pokud máš opravdu opotřebovanou lamelu, ale to se mi při těchto km nezdá. Klouzající spojka se spíš pozná ne při akceleraci, ale když tomu např při 90 na pětku do kopce pořádně naložíš. Pro posouzení je třeba mít s tím trochu zkušenost. Zjistil sem že mi prokluzuje, když sem jí naložil za mokra - na 1 hrabala a při 6.000 sem tam kydnul dvojku, plnej kotel, otáčky stoupaly ale stál sem skoro na místě.... Vytočil si 1.9 TDi na 6000 otáček??? To seš celkem slušnej rapl...
Alpaka
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva