Přejít na obsah

Jan Veverka

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Jan Veverka

Nováček

Nováček (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahoj, při výměně lambdy před katem jsem objevil poblíž její svorkovnice přerušený dvoudrát. Tento drát jsem naletoval k sobě, ale dost by mě zajímalo od čeho je a co mohlo způsobovat to, že byl přerušen. Nikde na netu jsem nenašel k čemu slouží. V DP jsem našel vyobrazení, na kterém jsem dle mého našel ten daný drát. Díky za jakoukoliv radu. Svorkovnice.bmp
  2. Ahoj, tak si tady čtu předchozí příspěvky a mám přesně ten samý problém. Má Fábii 1.4 16V 74kw, tzn. zadní náprava s kotoučema a stejně se přední kotouče kroutí o sto šet. To je odpověď pro Ty, kteří by chtěli kůli tomu chtěli měnit bubny za kotouče. Auto jsem koupil již s mírně zkroucenýma předníma kotoučema ATE. Kotouče jsem tedy vyměnil za nové ATE, po najetí cca 20 tisíc, byli opět křivé. Nechal jsem je teda stočit na soustruhu, ale po 5 tisících jsem tak kde jse byl, tedy kotouče opět hází. Má někdo nějaký nový poznatek čím by to mohlo být?? Díky
  3. Ahoj , našel by se někdo, kdo by mi nastavil na F1 stahovaní oken přes DO v západočeském kraji? Nejlépe Plzeň, nemám problém přijet třeba do Prahy. Mám jednotku 6Q0 959 433 E. Předem díky moc.
×
×
  • Vytvořit nový...