Přejít na obsah

Bavo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    30
  • Registrace

  • Poslední návštěva

O uživateli Bavo

  • Narozeniny 19.11.1976

Návštěvy profilu

733 zobrazení profilu

Oznámení Bavo

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. mám teď stejnej problém...ale rada asi nebude,co? Na dráty ve dveřích bych to neviděl,spíš odešel pohon..
  2. Chtěl bych se zeptat,co se stane,je-li ventil nefunkční,nebo vyřazený(propojením hadiček bez ventilu)? Mám 2,0 tam je tenhle venti č. 0 280 142 347,ale za rozumný peníze seženu jen 0 280 142 345 co se dává max. do 1,4 16V 74kW..je možno dát tenhle "slabší",nebo jedině origo na 2,0? Zvažuju tuhle investici,protože ten můj podle vagu moc nechodí..díky moc za odpověď!
  3. Tak jsem zvědav,kdo mi to vysvětlí.. Dělal jsem teď kontrolu výhřevu sedačky podle dílenský příručky,našel jsem tři problémy: 1. 5-ti polohový spínač výhřevu řidičovy sed. vykazuje při měření tyhle hodnoty-v poloze 0 6V ,poloha1-5 pak 12,4V (takže topí jakoby furt-na nulu málo,na zbytek naplno). Je to možný? 2. Dečka sedáku má hodnotu odporu 0 Ohm,tzn. je přerušená 3. Nenašel jsem na kabelu co vede k řídící jednotce připojení konektoru výhřevu opěradla,proto vkládám foto s prosbou o vysvětlení..má bejt na drátu č.1,ale tam nic není,je obsazená 4-8,ale 1-3 není žádnej kabel,je možný,abych neměl výhřev opěradla,nebo jen příručka(číslo kabelu) neodpovídá skutečnosti? Kterej to je? Fotka č.2: Ta žlutá zásuvka je airbag,žejo? A ještě se zeptám: jak poznám vadu v řídící jednotce? Jinak všechna měření OK. Předem díky!
  4. Tos koupil myslím hodně dobře,za 20,- Jsem zvědavej-teda jestli do toho půjdeš-na výsledek,až to bude upravený,udělej kdyžtak video před a po,to by bylo zajímavý pak porovnat...jinak na tyhle testy je ideální G-tech,nebo jinej akcelerometr,trochu o něm do budoucna uvažuju,ale zatím všechno polyká dům..
  5. Tak schválně: zkus sehnat někde vačku,popř. svody-myslím že se to na 2,0 snad ani nedělá,jedině možná něco na zakázku,že by ti ji navařili a udělali jiný časování..já jsem teda na netu nic nenašel.. Jinak teda čumím,že ti to přepsali na 2,0,to ses musel asi hodně snažit! Kolik tě stál ten motor,co tam máš? (jen pro info) Měnil jsi i brzdy,péra atd.?
  6. Ahoj,výměna motoru? To není drobnej zásah.. jinak s těma 50-ti k zatím moc nepomůžu,jak vidíš.. měls tam vrazit hned 1.8T ,když už ses do toho pustil,s tím se dá už něco dělat..A technickou koupíš,nebo jak?
  7. Máš pravdu asi..ono to zas tak špatný svezení není,ale před takovejma autama,jako vlastníš ty se můžu jen uhnout a uklonit.. Máš dobrou káru,blahopřeju!
  8. Koukám,že jsme si dost podobný.. Taky to mám hlavně jako pracovní auto a taky lítám po stavbách..BMW je jiná liga a moje srdeční záležitost,ale je fakt,že provozní náklady jsou někde jinde a taky mi to přijde jako škoda špinit báwo do práce.Měl jsem 528i,2x318i a nakonec 325i-to poslední co jsem měl jsem vyměnil právě za tuhle Fábku..modlou v tomhle směru je samozřejmě M3,ale to bude muset počkat až dokončím barák. Ještě se tě zeptám: kdy jsi dělal na Fábii rozvody(v kolika km)? Jinak koukám,že tenhle topic je dost komorní záležitost,co chlapi??
  9. Asi se budu muset spokojit s tím co mám,nebo to časem vyměnit zase za BMW.. Kompresor nebo turbo,to už je větší zásah do motoru a jeho příslušenství,na STK bych s tím asi nepochodil a při normálním ježdění,kterýho je většina taky ne.Trochu zkoumám možnosti,jak tomu pomoct,ale ne nic co neobstojí třeba na emisích a tak.. Řídící jednotku mi dělal kolega kamaráda,kterej se o to dost zajímá,má s tím zkušenosti a vercajk. Nemá žádnej univerzální soft pro dvoulitr,prostě upraví to,co je originál v jednotce.V mým případě říká,že to ještě půjde víc(ale samozřejmě na prvním místě je životnost motoru-na tu si šahat nenechám),tak jsem zvědav. To KN-ko je dobrá věc,ale popravdě-když tam dám zpátky origo filtr,tak se to zas tak moc na výkonu neprojeví,jde spíš o to,že máš od kupování vzducháčů nadosmrti pokoj,ale určitě to není horší,to máš pravdu. Abych nic nebastlil,tak jsem vzal vložku do origo boxu,žádnej kužel a u tohohle zas takovej nárůst výkonu není.. Nejmenší spotřebu jsem udělal 5,9l/100km na asi 50-ti kilometrový trase,ale je fakt že to byla jízda jak za trest..to když jsem měl kdysi 1,4 Mpi jako služební auto,tak tam nebyl problém vejít se i na dlouhý trase do 4,5litru(rekord byl tuším 3,8l),když jsem chtěl a nikdo mě ani nějak nepředjížděl(nebrzdil jsem provoz) jako když šetříš s 2,0..
  10. No konečně nějakej člověk,co to trochu řeší(l)! Ty údaje tak nějak seděj,myslím ty o rychlostech na jednotlivý kvalty,jen tu V. jsem ještě pořádně nezkusil,no.. Já bych bral klidně i 50 kobyl navrch,ale to není reálný bez vačky a svodů( na elektroniku tak trochu mám člověka).Nejde mi ale o to,abych někde trhal rychlostní rekordy,spíš bych bral brutálnější akceleraci při předjíždění-ale převodovku zas měnit nechci. Co se spotřeby týče,tak mi tam svítí 8,1 (teď po cca 2000km) a to ji občas slušně naložím,ale zas je pravda,že když jedu a svítí na mě okamžitá,nebo průměrná spotřeba,tak mě to trochu nutí jet úsporněji.. Než to bylo na "čipu",tak mi to bralo při stejným režimu asi tak o 0,2-0,5l míň a jelo tak o 5% míň..
  11. hele každýho věc..když si prohlídneš svíčku co má 15-20 tis. a novou,tak je to hodně velkej rozdíl,po 60tis. bych to ani vidět nechtěl.. jde o to,co od auta chceš a když tam budu základní(a navíc levný) věci nechávat dokud se nerozpadnou,tak co pak můžu od toho auta chtít? Asi je pravda,že můj přístup k výměně dílů je poněkud nestandartní z hlediska předčasnosti,ale já nikdy nečekal,až něco přestane bejt v toleranci.. ..a ventil se píše měkký I ..
  12. Hele asi by to chtělo malinko víc péče-konkrétně svíčky po 60-ti tis. se mi zdá dost,max. tak 30tis a měly by jít,já je měním tak po 15tis.(je to malá investice a pokud chceš aby to jelo jak má,tak na tom nešetři).Jinak vejfuck na dvoulitra jsem teď objednával v tomhle shopu : http://www.cc-autodily.cz/e-shop Střední a zadní díl dohromady asi za 2600,-Kč,českej výrobek,rádoby originál,kvalita rozumná,žádnej tuning..Ten střední díl už má místo tlumiče jen rezonátor,ale to nevadí ,za ty prachy..jinak máš pravdu,že na dvoulitra je pár věcí problém sehnat,moc lidí si to auto za půl mega nový nepořídilo a tak je trochu na okraji zájmu..třeba přední díl s katem a vlnovcem je nesehnatelnej(asi krom Škodovky,nevím). Co se videa týče,tak to neřeš,asi nejseš ten typ co auto pořád testuje a tak..já myslel třeba 0-100,nebo i víc.Co se týče maximálky(dle tacho),tak myslím že tam máš rezervy,já jel zatim 210,ale nebyl to konečnej stav,dala by víc,jenže mi končila ta rovinka(nebylo to na dálnici,tam se bojím policajtů)..nedávno jsem někde četl,že něco přes 220 by neměl bejt problém. Měj se zatím ahoj Rob
  13. ještě k tvýmu problému: koukni v jakým stavu máš klapku plynu(vzduchu),bejvá to pěkně zasekaný,i když třeba já po rozdělání neměl co čistit.. svíčky a vzduch.filtr v dobrým stavu jsou základ a taky by to mohl bejt silentblok motoru nebo špajzu.. Píšeš že žiješ v Německu-kolik ti to jede dle tacho max?
  14. Ahoj,hmm,hele mě se to na volnoběh teda netřepe,jen občas(třeba jednou za cca 10s,ale nepravidelně) v tom jakoby nepatrně škytne,ale jinak nic. Byl jsem s tím už hodněkrát na diagnostice(preventivně-třeba naposledy dnes)a nikdy žádná závada na motoru,vše naprosto OK. Auto má teda najeto 60500 km,takže to je ještě třeba na originál rozvodech,měnil jsem svíčky,dal tam KN filtr,kvalitní plnou syntetiku(olej měním po 10000km) a vyčistil a promazal jsem startér,vyměnil vejfuck-jinak bez zásahu,s elektrikou nebo kontrolkama NO problem.Nemáš třeba nějaký video na budíky při akceleraci? Rád bych porovnal..
  15. ?? takže všichni co tu mají 2.0 jsou s výkonem spokojeni a víc nechtějí ??
×
×
  • Vytvořit nový...