-
Voda pod palubkou
Tak vyřešeno. Zdárně jsem po dlouhé době projel myčkou a je sucho. Byly to zadělaný odvodňvací kanálky, přesněji ucpaný listím. To způsobovalo i to, že se mi tam po vyjetí z myčky přelejvala voda z jedný strany na druhou podle zatáčení. Cena za vyčištění v ofiko servisu 45kč za nějaký držáky, který museli odříznout. Paráda. Díky za radu.
-
Čelní panel autoradia
No když jsem tam jednou nechal panel, tam mi rozbili okno a panel šlohli (rádio už nestihli). Panel jsem poctivě dokoupil a bral si ho vždy domů až mi jedný krásný noci vybrali zbytek a panel mi zůstal. Namontoval jsem dočasně prastarýho kenwooda na kazety, neměl ani vyndavací panel ) a stejně si ho zase odnesli (původně chtěli celý auto). Teď mám blau-tečku a panel sice vyndavám, ale jenom do přihrádky nebo do kapsy ve dveřích. Nic se nesmí přehánět ) Takže i Vy, kdo si myslíte že starý rádia na kazety se nekradou, tak tomu už nevěřte. Smažky berou všechno.
-
Voda pod palubkou
Aha, super. Aspoň to mám bez hledání a trápení. Díky moc.
-
Voda pod palubkou
No hledání jsem zkoušel, ale nic moc jsem nenašel. Možná jak píšeš, zkusim to tam prozkoumat, jak to tam s těma odtokama vypadá.
-
Voda pod palubkou
čus lidi, naposledy když jsem byl u myčky, kde mi nejdřív opláchli auto wapem, pak jsem projel klasicky myčkou a po odjezdu z myčky mi z pod palubky začala týct voda. Kapalo to u spolujezdce u nohou u středový konzole. Nevim jestli přímo z výdechu nebo od větráku. Nevíte čím by to mohlo být? Jediný co mě napadlo je, že tím tlakem z wapu se voda dostala až do kabiny, kde vytekla. To by se ale stát nemělo. Dík za každou radu. Taky když navštívím myčku, tak po odjezdu se někde drží voda a při zatáčení se to pěkně přelejvá ze strany na stranu. To je konstrukční chyba nebo kde se to tam drží? Případně jde tomu nějak zamezit. Díky. Jinak Fabka je 1,4 16V elegance, r.v. 2001.
-
reakce na plynovy pedal
jj, taky to pozoruju, hlavně při rozjezdech to chvilinku trvá, než zareaguje na přidání plynu.
-
Fabia 1,2 HTP nestartuje
a to by znamela co, kdyby to dělalo to co píšeš? Tohle mi totiž občas dělá. Stačí na 5 minut zastavit, a start je pak velkej problém. Když už konečně chytne, z vejfuku vylítaj černý saze jak z Avie a motor točí 500ot a postupně to stoupá až na těch 1200. Když to hned chcípnu a nastartuju znova, tak je vše v pohodě, start OK.
-
Origo xenony vs. neorigo xenony
Je fakt že tohle porovnání nemá skoro žádnou vypovídací hodnotu, jelikož při osvětlení benzínky je vidět akorát že jedno svítí víc. Chtělo by to nějakou temnou cestu s překážkou v určitý dálce a pak to porovnávat. Martinoslav: ty tvoje světla v tomhle porovnání vypadaj spíš jak halogeny
-
Špatné startování (při vlažném motoru)
Mě ta výměna teplotního čidla tu závadu odstranila. Takže bych vám všem chtěl moc poděkovat za rady, protože pár týdnech od výměny se zdá, že už problém není! Díky moc. Ať žije teplotní čidlo. Tak to je dobrá zpráva, vyměním ho a snad mi to taky pomůže. Díky
-
Špatné startování (při vlažném motoru)
Mám něco podobnýho za problém. Při vlažnym motoru nechce chytit, a když už chytí, tak otáčky jsou tak na 300-500 a motor se dusí. Pak se pomalu vyšplahaj až na 1000 a držej se. Když to konečně chytne, tak z výfuku lítaj saze jak z komína. Motor je 1,4 16V a VAG v servisu prej nic neukázal. Žádnej protokol jsem ale neviděl, nicméně mi trvdili, že tam žádný velký závady nebyly. Díky za každou radu.
-
Škoda Estelle V8
to se ti fakt zdá. Je to nějaká přestavba. Jinak dobrej koníček. Takovej časově a finančně nenáročnej
-
Jak zabezpečit fabinu
Jestli chceš celkem spolehlivý zabezpečení, tak Sherlog. Já jsem namontoval Defend-lock, nechal vylaptat VIN na všechny skla, páka na volant, alarm (k tomu chci ještě pager). Pokud to chceš co nejlevněji, zkus ten vypínač. Edit: jo a taky nechat vyndat a zaslepit zámky a bezpečnostní folie. )
-
Pískání.. svištění
Mě tohle dělá při jízdě prut antény. Prostě když jedu, tak to sviští. Když ho sundám, tak je ticho, ale nejde radio )
-
Tuning Roomstera od Milotecu
Naprosto strašný. Spíš Tuzing jako prase. Ještě mi chyběj falešný výdechy na kapotě.
-
HCT - High Car Training
Taky doporučuju, byl jsem v Praze, tenkrát pod Libeňákem, a místo zadních kol to mělo kolečka jak z nákupního vozejku. Lítalo to kam chtělo, jen ne tam kam chtěl řidič. Na zimu dobrá příprava.
Pekys
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva