- Chyby na VAG
-
markyz1977 začal sledovat pappi
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Nemusí pokud je to Fabka Junior tak tam servo nenajde. Na odpojení svorkovnice stačí vyndat L mlhovku nebo L krytku nárazníku. Jinak ten plast osobně vždy vyndavám i s nasáknutým molitanem a zpět ho nikdy nedávám!!!!! Právě ten násáklej molitan může být problém!! Zadržuje vodu , která časem způsobí oxidaci a nefungující servo. Jinak jsem ten co nakonec pomohl vyřešit problém ejpril která založila tento příspěvek.
-
Pro motorkare
Dík 79.4 kW Lesk je vosk od Riwaxu kterej patlam i na auta A vřele doporučuju a nejlepší můj zvuk byl : Zkouknout do konce !!!
-
Pro motorkare
Třetí moje Kawa v řadě Gpz900r pak Zephyr 550 a tetka jezdim tudle
-
Jak zblbnout OII v souvislosti s parkovačkama
JJ tak to podobně provozuju L rukou taham a v pravé mam plochej šroubovák na páčení pojistek
-
ukazovatel teploty chladiacej kvapaliny
když vyndáš pojistku a pak čidlo je do termostatu pěkně vidět v jakém je stavu já měnil minulej tejden na ejpril celej termostat a je to ok
-
Rozložení 1,2
hezkej obrázek přesně takhle se to válí na ponku
-
Rozložení 1,2
Jasný já ale nepotřebuju motor a tendle mam navíc stejně klepe tak jsem ho rozpitval. Myslel jsem spíš na složení jako momenty utažení atd. jinak když jsem to stáhnul 50 N (8mm závit) klika šla točit v pohodě rukou na dosedácí plochy po natmelení asi nepoteče Tak o co jde proč prostě tvrdí že ne? Jasný je tam postup složení třeba za tepla nebo zmrazení těžko říct . Nejlepší bude ho někam naládovat a zkoušet co to udělá Jo a kroužky sehnat jdou jen ne jako orig díl to je jasný.
-
Chcípnutí motoru hned po startu
podívat nestačí spíš načíst jiným kompem hodnotu při studeném či zahřátém motoru. Je jasný že auto přez noc stálo a teplota hlasí do řj. 50 stupnů tak je něco špatně.
-
Chcípnutí motoru hned po startu
A chcípme jen studenej nebo ohřátej ? co čidlo teploty ? nekecá ?
-
Rozložení 1,2
Zdravím mám dotaz nenajde se kolega kterej pronikl do 1.2 jako já ? Všude píšou a na školení učej že blok s klikou se nerozebírá ,ale proč kupovat polomotor za balík když vyměnit kroužky stačí ? má tu s tím někdo zkučenost ? Díky
-
markyz1977 začal sledovat ejpril
-
Čelní panel autoradia
Auto není trezor a proto panel vyndavám vždy Jenže těm šmejdum se neubráníš někdy jim stačí blbej klíč na kola. A proto bych jim začal sekat ruce
-
Vybitý akumulátor
Odběr měřim multimetrem: jeden hrot -pol aku. druhý na odpojenou svorku-polu! Pozor na vypnuté rádio, strop. světla, ventilátor atd. Auto zamčené a pokud je spínač na kapotu tak zacvaknout. Max odběr 0.020A. Pokud je větší tak dle mých zkušeností je to rádio, hf sada,a jiné doplňky . Pak zkonrolovat zda nezůstává svítit kufr nebo odkládací schránka. Bohužel u motoru 1.2 ikdyž byl odběr v pohodě aku.se stále vybíjel vyrešeno výměnou relé 229 napájení simos Relé zůstane občas seplé
-
Divny zvuk po startu 1.2/47kW
A kouka m že už asi vím jak na to tak pardon.. Tak toto je aktuální sdělení č.56 z 11.10.2004
-
Divny zvuk po startu 1.2/47kW
Mám pro vás na toto téma vyjádření z fabriky ,ale neumim to sem dostat je to nasken.jako JPG a uložené v PC
markyz1977
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva