Přejít na obsah

DoubleG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    172
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DoubleG

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

42

Popularita

  1. Technicka otazka, ochranu komponentov ako vyriesis?
  2. Zosileny remen? Ten by mohol vydrzat. Asi by som ho len fyzicky prezrel na vididtelne poskodenie. Ak je to trojkova ovca, tak ziadna retaz sa nekona.
  3. Nieco podobne mi urobilo napájacie rele, presne si už nepamätám ktore, ale bola to pozicia na releovom boxe pod volantom. Ráno som sadol do auta, presne všetko mi nabehlo ako tebe ale auto nenastartovalo, budiky mŕtve ostali. Skus pohľadať tu na fóre, nájdeš tému o tom.
  4. Funkcia na ktorú sa pýtate, je Leaving home. Svoj analóg pri odchode z auta a posvietení na cestu "domov" sa volá comming home. V 2008 by to mohlo ísť vypnúť aj cez menu maxidotu v opačnom prípade cez diagnostiku 09 kanál centrálna elektronika a v kódovaní odstrániť tieto funkcie.
  5. Vzadu nieje oficiálne žiadne relé, nieje tam niečo domontované?
  6. DoubleG

    Piskanie BRZD

    Obdobná skúsenosť s ATE brzdami, komplet dosky a kotúče. Pískalo to po výmene... časom si to sadlo, sú tiché už. Ale osobne som bol sklamaný, toto som nečakal od ATE. A veru nebol som jediný v okolí s týmto problémom.
  7. No neviem, mne to príde normálne. Ten liter má vysokú účinnosť = neprodukuje teplo nazmar. Ak to dole kopcom pustíš na kvalte tak rozhodne sa to môže vychladiť na kúrení tak, že padne aj ručička dole. Viď teplota oleja, 50°C nieje ohriaty motor ani zďaleka. Za podobných podmienok vidím aj ja klesať ručičku na svojej 1.2ke
  8. Parkovaciu pozíciu P ber ako neutrál pri manuály. Spojky sa rozopnu, ostane zaistený len zaisťovací kolík proti pohybu. Kľudne to môžeš aj vytočiť, nič sa tomu nestane.
  9. To nepôjde, v jednotke climatronicu nieje žiadne takéto nastavenie. Ak sa jazda predtým dokončí už v režime regulovania teploty (nie max topný výkon), klapky po vypnutí ostanú v tomto režime až do následného zapnutia zapaľovania.
  10. A na otáčkach motora nieje vidno plachtenie? Vtedy by mali padnúť otáčky na voľnobeh oproti zaradenemu stupňu.
  11. Vo volante... Skôr by som začal prv diagnostikou, osobný tip by bol na krúžok pod volantom.
  12. Zaujímavé zistenie. Ako dlho máš vodičský? S autom nemáš nič, je to štandardné správanie všetkých aut s manuálom. Ak sú nulové rýchlosti motora aj prevodovky, vieš to radiť napriamo bez spojky.
  13. DoubleG

    kluc-central

    Tam už by som hľadal chybu v cilindri alebo v zámku samotnom. Máš to auto od nova?
  14. DoubleG

    kluc-central

    Blbá otázka ale predsa, batéria v kľúči sa skúsila vymeniť?
×
×
  • Vytvořit nový...