Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

DoubleG

Uživatel
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  1. A to máš originál rádio z výroby alebo to je retrofit? Hodnoty výstupu sú 1.5A, teda výkon 7.5w. Je to málo, zase mohlo by to pokryť spotrebu telefónu. Android telefóny sa mi dokážu aj nabiť o pár % pri dlhšej ceste.
  2. Nemusíš, ale autu celkom pomôže ak sa najprv zabrzdí v neutrály a tak zablokuje prevodovka, hlavne v kopci. Nebude vyvíjaný tlak na blokovací kolík a ten elektrický selektor prevodovky.
  3. Ťažko povedať, pokiaľ nenahraješ ten zvuk aby sme si ho tiež vypočuli. V tých otáčkach je najvyšší plniaci tlak od turba, môže to byť zmena naklopenia geometrie lopatiek od turba, keďže po novom je to VGT turbo. Ale to je len teoretizovanie...
  4. Jednotku klimatizácie nemáš prístupnú online cez OTA aktualizácie. Ja netvrdím, že toto je overená informácia. Ale klíma jednotka riadi práve výhrev sedačiek. Z logiky veci, ako tvrdíš bolo veľa OTA aktualizácií inotaimentu a problém pretrváva. Tak asi hľadám problém inde ako v rádiu, či?
  5. Ono toto teoreticky môže byť aj chyba firmwaru climatronicu. A tá sa nedá urobiť cez OTA aktualizáciu ako infotaiment.
  6. Treba vyčistiť pás. Vraj pomôžeaj jarová voda alebo existuje aj nejaký prípravok na to, napríklad https://filtreaoleje.sk/detail-produktu/grafen-seat-belt-clear-cistic-bezpecnostnych-pasov-400ml/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping%20-%20All%20products&utm_id=18314399244&gad_source=1&gad_campaignid=18314399244&gbraid=0AAAAACkc2x65i1G4lyHxCgFlk3vY4ssXL&gclid=CjwKCAjwiY_GBhBEEiwAFaghvsjY4RvvTTR3DDaUkC-fKxgla62FCh35ZHxjUJVJ4j1nX4f5xDYr7RoCbAYQAvD_BwE
  7. Mne to bolo vysvetlené inak a celkom by som tomu veril. Nemôžu len tak aktualizovať jednotky, pokiaľ za tým nieje nejaká konkrétna závada a nemá na to priradené konkrétne technické riešenie. U mňa pri Fabii 3 sa po záruke objavil známy problém SW climatronicu, našiel som si na to TPI tu na fóre a v pochodoval do svojho servisu. Tam sa im síce páčilo, že som prisiel s konkrétnym TPI, ale technik musel systémovo pristupovať k tomu, ako keby nevedel o tejto závade. Na základe chýb mu systém ponúkol postup ako vyriešiť aktualizáciu jednotky online. No a samozrejme, nebolo to zadarmo. Platil som za prácu podľa platných normohodín. Vtedy to bola práca na necelých 20 minút tuším a platil som prijateľných 8 eur. Takže nie, určite nebudu aktualizovať jednotky ako keby to bol nejaky mobil a určite nie po záruke a zadarmo.
  8. @Kroun1 áno, mám podobnú skúsenosť. Okrem toho "iného" zvukového prejavu to nieje nijak cítiť, že ide v 2val režime.
  9. Skús pozrieť niečo z O3. Tá náprava je rovnaká, výber na trojkovú octavku je určite väčší.
  10. Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem? U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V. BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
  11. Teória vyššej bočnici a prevaľovania pneu by celkom sedela. Dostal som na nejakú dobu predface combi z požičovne, celú dobu ma to štvalo až mi to jedného dňa nedalo a skontroloval som tlaky v pneu. Na podiv nevyzerali byť mäkké (205/60 R16) ale tlaky boli 1.6 bar všade. Po dofuknutí tie vibrácie do riadenia zmizli okamžite. Prejav to malo presne ako je popísané vyššie, pri nájazde v nižších rýchlostiach na diaľnice prípadne v meste v rýchlostiach cca tých 40km/h to zavrnelo ako keby od ABS pumpy. BTW: mám teraz FL, tlaky pneu predpísané a bez týchto akustický prejavov.
  12. O4 FL, je pravda ze nemám vstavanú navi a používam Waze, ale aj ten mi blbol asi 2 týždne späť. Otázka znie, nemohol byť nejaký problém s GPS satelitmi? (Rečnícka otázka na úvahu)
  13. A aké množstvo ti vytieklo starého oleja? Nikdy sa ti nepodarí vymeniť celú náplň cez otvory, 2,1L je nová kompletná náplň do čistej prevodovky.
  14. DoubleG odpověděl na Vendy Mates's téma v Interiér
    V krátkom čase som prestriedal 3 octavie a v ani jednej mi nekleslo operadlo. Poslednú mám 2 mesiace starú a za 7k km je operadlo stale v tej istej polohe od prvého nastavenia sedačky.
  15. DoubleG odpověděl na miroslav.spatny's téma v Elektrika
    Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme? Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave.

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.