
-
Amundsen MIB2 standart USB nabijeni
A to máš originál rádio z výroby alebo to je retrofit? Hodnoty výstupu sú 1.5A, teda výkon 7.5w. Je to málo, zase mohlo by to pokryť spotrebu telefónu. Android telefóny sa mi dokážu aj nabiť o pár % pri dlhšej ceste.
-
Autohold + parkování s DSG
Nemusíš, ale autu celkom pomôže ak sa najprv zabrzdí v neutrály a tak zablokuje prevodovka, hlavne v kopci. Nebude vyvíjaný tlak na blokovací kolík a ten elektrický selektor prevodovky.
-
Piskani z motoru
Ťažko povedať, pokiaľ nenahraješ ten zvuk aby sme si ho tiež vypočuli. V tých otáčkach je najvyšší plniaci tlak od turba, môže to byť zmena naklopenia geometrie lopatiek od turba, keďže po novom je to VGT turbo. Ale to je len teoretizovanie...
-
Nelze nastavit auto zapnuti vyhrevu volantu
Jednotku klimatizácie nemáš prístupnú online cez OTA aktualizácie. Ja netvrdím, že toto je overená informácia. Ale klíma jednotka riadi práve výhrev sedačiek. Z logiky veci, ako tvrdíš bolo veľa OTA aktualizácií inotaimentu a problém pretrváva. Tak asi hľadám problém inde ako v rádiu, či?
-
Nelze nastavit auto zapnuti vyhrevu volantu
Ono toto teoreticky môže byť aj chyba firmwaru climatronicu. A tá sa nedá urobiť cez OTA aktualizáciu ako infotaiment.
-
Zasekávání pásu řidiče v horku
Treba vyčistiť pás. Vraj pomôžeaj jarová voda alebo existuje aj nejaký prípravok na to, napríklad https://filtreaoleje.sk/detail-produktu/grafen-seat-belt-clear-cistic-bezpecnostnych-pasov-400ml/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=Shopping%20-%20All%20products&utm_id=18314399244&gad_source=1&gad_campaignid=18314399244&gbraid=0AAAAACkc2x65i1G4lyHxCgFlk3vY4ssXL&gclid=CjwKCAjwiY_GBhBEEiwAFaghvsjY4RvvTTR3DDaUkC-fKxgla62FCh35ZHxjUJVJ4j1nX4f5xDYr7RoCbAYQAvD_BwE
-
Update řídících jednotek
Mne to bolo vysvetlené inak a celkom by som tomu veril. Nemôžu len tak aktualizovať jednotky, pokiaľ za tým nieje nejaká konkrétna závada a nemá na to priradené konkrétne technické riešenie. U mňa pri Fabii 3 sa po záruke objavil známy problém SW climatronicu, našiel som si na to TPI tu na fóre a v pochodoval do svojho servisu. Tam sa im síce páčilo, že som prisiel s konkrétnym TPI, ale technik musel systémovo pristupovať k tomu, ako keby nevedel o tejto závade. Na základe chýb mu systém ponúkol postup ako vyriešiť aktualizáciu jednotky online. No a samozrejme, nebolo to zadarmo. Platil som za prácu podľa platných normohodín. Vtedy to bola práca na necelých 20 minút tuším a platil som prijateľných 8 eur. Takže nie, určite nebudu aktualizovať jednotky ako keby to bol nejaky mobil a určite nie po záruke a zadarmo.
-
1.5 TSI 110 kW EVO2
@Kroun1 áno, mám podobnú skúsenosť. Okrem toho "iného" zvukového prejavu to nieje nijak cítiť, že ide v 2val režime.
-
Zadné tlmiče, aká náhrada OEM?
Skús pozrieť niečo z O3. Tá náprava je rovnaká, výber na trojkovú octavku je určite väčší.
-
Octavia 4 FL nestartuje
Rozhodne sa dejú nejake zvláštne veci vrámci energy manažmentu. Možno gateway? Prečo tak uvažujem? U mňa štart bez problémov zatiaľ po 2 mesiacoch jazdenia. Ale, občas ak prídem do cieľu, vypnem auto a nechám otvorené dvere nejakú dobu tak počujem ako po dlhšej dobe cvakajú relátka (asi BCM) a zapína/vypína digi budíky. Po odchode od auta a následnom príchode sa pri ďalšom štarte resetujú budíky do východzieho zobrazenia a neostane to na tom, čo bežne používam. Prehľad o napätí vidím v reálnom čase, keďže používam Carnet aplikáciu na súkromné/firemné jazdy. V nej napätie palubnej siete nikdy nepadne pod 12,5V. BTW: predchádzajúca FL octavia, ktorú som si preberal z firmy stala 2 mesiace bez pohnutia. Štartla na ihneď na prvú. Obe FL mhev octavie.
-
Vibrace při zatáčení
Teória vyššej bočnici a prevaľovania pneu by celkom sedela. Dostal som na nejakú dobu predface combi z požičovne, celú dobu ma to štvalo až mi to jedného dňa nedalo a skontroloval som tlaky v pneu. Na podiv nevyzerali byť mäkké (205/60 R16) ale tlaky boli 1.6 bar všade. Po dofuknutí tie vibrácie do riadenia zmizli okamžite. Prejav to malo presne ako je popísané vyššie, pri nájazde v nižších rýchlostiach na diaľnice prípadne v meste v rýchlostiach cca tých 40km/h to zavrnelo ako keby od ABS pumpy. BTW: mám teraz FL, tlaky pneu predpísané a bez týchto akustický prejavov.
-
Infotainment Columbus 10
O4 FL, je pravda ze nemám vstavanú navi a používam Waze, ale aj ten mi blbol asi 2 týždne späť. Otázka znie, nemohol byť nejaký problém s GPS satelitmi? (Rečnícka otázka na úvahu)
-
Výměna oleje v převodovce 5 rychlostí.
A aké množstvo ti vytieklo starého oleja? Nikdy sa ti nepodarí vymeniť celú náplň cez otvory, 2,1L je nová kompletná náplň do čistej prevodovky.
-
Sedadlo řidiče
V krátkom čase som prestriedal 3 octavie a v ani jednej mi nekleslo operadlo. Poslednú mám 2 mesiace starú a za 7k km je operadlo stale v tej istej polohe od prvého nastavenia sedačky.
-
Autobaterie
Čo si predstavuješ pod pojmom, nízke napätie batérie? Poďme sa baviť exaktne, určite si robil nejaké merania. Toto asi nebude originál nezávislak však? Predstav mi ešte vypnutie inteligentného nabíjania. Čo si prehral v aute? Akú jednotku? O akom aute sa vôbec bavíme? Ja len že stále sme v téme o Fabii 4. generácií a píšeš svoju skúsenosť podľa všetkého s iným autom a inej triedy a nie v originál výbave.