Přejít na obsah

DoubleG

Uživatel
  • Počet příspěvků

    164
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení DoubleG

Spolupracovník

Spolupracovník (7/14)

  • One Year In
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Collaborator Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

40

Popularita

  1. No neviem, mne to príde normálne. Ten liter má vysokú účinnosť = neprodukuje teplo nazmar. Ak to dole kopcom pustíš na kvalte tak rozhodne sa to môže vychladiť na kúrení tak, že padne aj ručička dole. Viď teplota oleja, 50°C nieje ohriaty motor ani zďaleka. Za podobných podmienok vidím aj ja klesať ručičku na svojej 1.2ke
  2. Parkovaciu pozíciu P ber ako neutrál pri manuály. Spojky sa rozopnu, ostane zaistený len zaisťovací kolík proti pohybu. Kľudne to môžeš aj vytočiť, nič sa tomu nestane.
  3. To nepôjde, v jednotke climatronicu nieje žiadne takéto nastavenie. Ak sa jazda predtým dokončí už v režime regulovania teploty (nie max topný výkon), klapky po vypnutí ostanú v tomto režime až do následného zapnutia zapaľovania.
  4. A na otáčkach motora nieje vidno plachtenie? Vtedy by mali padnúť otáčky na voľnobeh oproti zaradenemu stupňu.
  5. Vo volante... Skôr by som začal prv diagnostikou, osobný tip by bol na krúžok pod volantom.
  6. Zaujímavé zistenie. Ako dlho máš vodičský? S autom nemáš nič, je to štandardné správanie všetkých aut s manuálom. Ak sú nulové rýchlosti motora aj prevodovky, vieš to radiť napriamo bez spojky.
  7. DoubleG

    kluc-central

    Tam už by som hľadal chybu v cilindri alebo v zámku samotnom. Máš to auto od nova?
  8. DoubleG

    kluc-central

    Blbá otázka ale predsa, batéria v kľúči sa skúsila vymeniť?
  9. Práveže koncové polohy ti môžu fungovať, chyba môže byť v tých medzi polohách. Tá klapka z otvoreného stavu ide do polky dráhy do tzv. proti prievanového režimu a až následne pokračuje do úplne zatvoreného pri recirkulácií. Klapka tiež redukuje prúdenie napr. na diaľnici aby sa do interiéru netlačil vzduch pretlakom. Dokáže sa to práve seknút v polohe kedy neprepúšťa vzduch ani z vonku ani z vnútra interiéru. Osobne sa mi to stalo a prejavilo tak, že motor klímy tlačil vzduch na max výkon ale dnu išiel ozaj len slabý vánok. Problém bol potencimeter v motorčeku, ktorý mal prerušenú dráhu niekde uprostred. Zvyčajne môže byť len mazivom kontaminovaný, stačí ak bežec na poťaku stratí polohu a ona sa zastaví v tej polohe. A čo vraví inak diagnostika?
  10. Predpokladám, že je v aute Climatronic. Hľadaj klapku recirkulácie, označenie v71. Nájdeš o tom aj tu na fóre zmienku.
  11. Zabehni niekam alebo pozháňaj si VCDS, tie uni diagnostiky stoja za starú bačkoru v interpretovaní chýb.
  12. DoubleG

    PTC

    Systém kúrenia bude rovnaký, pasovať to bude. Škoda že ovládanie PTC už musí byť bastlenie, keďže ECU na TSI nevie ovládať topný člen podľa teploty a CAN PTC sa do tejto platformy nikdy namontovali.
  13. V akom časovom intervale to zaškube? Ide len chvíľkové zníženie otáčok a dorovnanie voľnobehu?
×
×
  • Vytvořit nový...