Přejít na obsah

JesuaHamasia

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení JesuaHamasia

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Month Later
  • First Post Vzácný
  • Dedicated Vzácný
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Ahojte nemam nic vyriesene...servo sa tvarilo dva dni ze ide a potom neslo..prosím vas v tom kablovom zvazku akej farby kable su od serva?ked s nimi pokyvam obcas servo chyti a ide..ale uz ani to nepomaha..
  2. Ahojte prosim vas mam fabiu 1 1.4mpi 50kw 2000 trw..vymenil som cerpadlo, prestrekol konektory..2 dni vyzeralo ze je ok a na treti nastartujem a zase kontrolka svieti a servo je tuhe a po par km kontrolka zmizne a servo ide krasne..preco ta kontrolka zrazu hned pri starte a zrazu za chvilu vsetko ide? Ok takze cerpadlo vymenene to odstranilo samovolne mykanie volantom a kontrolka svietila koli elektrike pod vzduchovym...aspon zatial to tak vyzera
  3. Ahojte prosim vas mam fabiu 1 1.4mpi 50kw 2000 trw.deje sa mi to,ze pri jazde posilovac posiluje veľa.skoro stále zápasím so servom.ja držím do ľava ono dáva do prava alebo moc do lava..ked idem rovno myka volantom do strán mozno pri 60 70 zacne..chvalabohu ked zatocim a drzim,auto ide tym smerom..niekedy mam pocit akoby predne kolesa isli kazde inym smerom..zapasenim vyberem zakrutu ale vyberem..kontrolka davnejsie obcas zasvietila ale uz bola dlho zhasnuta..auto bolo menit tlmice v servise a ine casti podvozku a ked sa vrátilo posilovač robil tieto extremy castejsie..cital som prestreknut kontakty, maličkosť najjednoduhsia pomoc..konektory odpojim, podarilio sa mi vybrat prvy a treti druhy nechcel ist.strekol som ich kontaktolom založil späť, nastartujem, na palubke kontrolka volantu a servo tuhé..predtym nebolo tuhe vôbec, vzdy len moc posilovalo na hocijaku stranu..tak som teda skusil prvý a tretí konektor po jednom nezapojit , ze ci to nebude senzor natocenia volantu ale pri odpojdni prveho a potom iba tretieho konektoru ten posilovac blbol rovnako.. aj bez zapojeneho senzora volantu bolo tuhe ale zapasil som s volantom stale posilovalo do blba.Niekedy ide,dokonca malo kedy ide uplne nadherne.takze zapojil som opat vsetky tri konektory,startnem, kontrolka svieti ale uz posilovac posiluje..ked svieti kontrolka,fabia ide celkom pekne.obcas mykne volantom ale nieje to take dramaticke...ale prečo blbol posilovac ked boli odpojene konektory vzdy jeden.ze by cerpadlo?alebo senzor volantu?vag som nepozeral co sa skryva pod kontrolkou teraz..ked sa menili tlmice atd pytal som sa v servise ze auto akosy blbne a ze to bude servo cerpadlo..mohlo by robiť toto?zda sa mi ze svetla neblikaju a poistky su ok l..volant mäkne robi si co chce..tuhy nebyva iba ten jeden pripad co som opisoval
  4. Ahoj prosím vás ako vymením plynový pedál na fabii 1 1.4 mpi 2000? Keď slapnem na pedál plynu vyhodí epc.niekedy menej inokedy vždy..dnes som to mal trocha rozobrate ale príde mi to strašne vysoko pod palubkou ako sa dostanem ku tým srobom alebo aký je postup dik
  5. Ahojte aj mne zatekalo do kufra..vzdy bola mláka v kufri v ľavo za zadnými sedačkami ..zistil som že kvapka spod plastu kde je tretie brzdové svetlo..plast dole to bol samozrejme menší boj dával som to dole prvý krát..liali sme s 8 ročnou dcérkou vodu z hora po kufri medzi zadné sklo a krídlo a tam začalo tiecť na tretie brzdové..kedysi mi počas dažďa vyhodilo eps kontrolky možno ak to bolo kôli tej vode..tak som zasilikonoval medzi sklom a kridlom..voda bola preto skôr v ľavo v kufri lebo doma je menšia sikmyna kde parkujem..lialo sa aj do kufra lebo voda ostávala visieť aj na tesniacej gume v ľavo šla z hora a okolo zadného svetla uvidím či sa aj toto vyriešilo..
×
×
  • Vytvořit nový...