Přejít na obsah

jirkasta3

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení jirkasta3

Nováček

Nováček (1/14)

  • One Year In
  • Dedicated Vzácný
  • Reacting Well Vzácný
  • One Month Later
  • Week One Done

Nedávné oznámení

0

Popularita

  1. Tento problém psal i Vaculík do svého článku o Fabii. Dovolím si ocitovat: Mě osobně se to stalo taky. Shodou okolností poté, co jsem se objednal na pobazarovou kontrolu do AS. Mám stejný motor a šedý metalický lak, r.v. 2020. Nastartoval jsem za velké teploty za studena, když sluníčko žhnulo na kapotu a asi po minutě se zobrazilo EPC. To tam několik dnů viselo, aby později po cestě do dílny samo zmizelo. Na výkonu jsem problém nepocítil a na kontrole nic s motorem neodhalili.
  2. Jen bych poznamenal, že stejný zvukový projev mám občas taky na motoru s nájezdem 60k. Rovněž jen, když je ohřátý.
  3. Dobrá no, tak uvidíme, v bazaru se na to poptám a kdyžtak to nechám zkontrolovat až během prohlídky v servisu. Je fakt, že se aut s tímto motorem prodá spousta a pochybuju, že by to byla běžná kontrolní činnost. Automechanik nejsem a při své šikovnosti bych to tam určitě nedal zpátky 😄
  4. Chci si koupit bazarovku FIII a z tohodle mám trochu mrákoty. Myslel jsem si, že se na tuhle kontrolu vyprdnu, ale vypadá to, že se nejedná o zas tak vzácnou závadu tohoto motoru. Nemusí se tedy vyndavat ani sání, stačí odmontovat jeden šroub, uvolnit dvě sponky a z boku kryt vytáhnout? Neví někdo, zda to při výkupu v áčkách či bazarech ze Škody Plus automaticky kontrolují? Velmi mě zaráží, že to není v servisním plánu prohlídek i přesto, že tato závada dokáže zničit motor.
×
×
  • Vytvořit nový...