Přejít na obsah

OndrejBa

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení OndrejBa

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. tak mam vymeneny LPG vstrik, motor jde o poznani lepe a vetsina chyb z VAGu zmizela. Dokonce mi vcera i kontrolka sama od sebe zhasla. Nicmene chyby 16522 - rada1 sonda 2 napeti prilis velike Sporadicky 16555 - rada1 rada1 system odmerovani paliva System prilis chudy tam jsou porad. 16 555 asi souvisi s LPG a nejspis se ji jen tak nezbavim, ale co ta lambda sonda? Pisou ze mozna pricina je zkrat vedeni k lambda sonde na kostru. Meril jsem to a pokud tam ta lambda neni pripojena tak je to ok. Po pripojeni je to spojene s kostrou. Ale je to stejne u obou lambda sond tak nevim. JAK BYCH MEL KONTROLOVAT TY VSTRIKOVACE A TLAK V PALIVOVE LISTE, EVENTUELNE REGULATOR TLAKU? jeste dodam ze uz jsem kdysi mel i chyby 16 514 rada 1 sonda 1 el zavada v obvodu 16 520 rada 1 sonda 2 el zavada v obvodu Sporadicky predem dik za rady
  2. tak jsem zjistil, ze mam problem s kostrou u obou lambdasond. U te pred katalyzatorem je napeti pri zapnutem zapalovani 4,6V a pri nastartovanem motoru 1,6V. Kdyz pripojim zarovku tak pri startu trosku zasviti a jakmile klesnou otacky na volnobeh vlakno pouze zhne v pravidelnych pulsech. U te za katalyzatorem je 0V a zarovka vubec nic nedela Kdyz jsem zarovku (u obou sond) ukostril na dvere tak krasne sviti. Pojistku 43 jsem kontroloval, ma 13V. Zemnici kabel od obou sond vede primo do ridici jednotky motoru na konektor T81a. Pokud jsou sondy odpojene, oba kabely jdou propisknout merakem od konektoru sondy ke konektoru RJ motoru a nejsou spojeny s kostrou. Kdyz pripojim sondu (plati u obou) tak se od konektoru T81a (odpojeneho od RJ) propisknu az na kostru. Nevite nekdo kde je problem? Lambda sondy vypadaji v poradku. dik
  3. Ahoj mam Octavii 1, 1.6i 75kW prestavenou na LPG, nejdrive mi jen obcas vyskocila kontrolka motoru, ale dnes uz sviti v podstate porad. Zavady vypsane z VAGu jsou tyto: 16 522 Sonda2 Napeti prilis velike sporadicky 16 555 System odmerovani paliva System prilis chudy 16 686 Valec2 Zjisteno zapalovani vynechava v priloze jsou vypisy z VISu a co jsem nameril v Merenych hodnotach skupiny 030 a 031 na zaklade prispevku vyse jsem take meril Lambda sondy pred i za katalizatorem L1=3,5ohm, L2=9,2ohm nevite nekdo co bych mel delat dale? U lambda sondy pred katalizatorem vyrobce uvadi vymenu po 160 tis km, ja mam 190 tis najeto, ale ve VAGScope se lambda tvari jako dobra tak bych ji nechtel menit zbytecne. Lambda za katalizatzorem ma vydrzet 250tis u posledni zavady jsem kontroloval svicky a vymenil kabely, ale jedine co se stalo je ze to zacalo skubat v nizkych otackach nez se motor ustali, jinak pocitove necitim zadne zavady, krome te kontrolky na palubce. predem dik za rady octavia.doc
×
×
  • Vytvořit nový...