Přejít na obsah

Dussič

Uživatel
  • Počet příspěvků

    22
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://
  • ICQ
    0

Návštěvy profilu

1213 zobrazení profilu

Oznámení Dussič

Nováček

Nováček (1/14)

  • Conversation Starter
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Nedávné oznámení

1

Popularita

  1. Chlapi měl jsem ten samí problém,auto padalo do nouzového režimu,naj.220tis.Po hodně pokusech vyvolání regenerace to chvilku vydrželo a zas nouz.režim. Vyměna klapky sání za 1.200,- a je klid. Mam najeto 297.tis. a zatím bez problému,ale prý ta klapka vydrží životnost tak +- 100tis. tak uvidím. Motor BMN a čekal jsem od něj víc výkonově.(mam ještě octu 1 AGR,vstřiky + lazení jednotky pájecí od Dieselpoweru v Chomutově,jezdí s ní zeťák a ten pociťový zátah RS nemá a i když mi je 50. tak mne to ba),, koně a výkon ničím nenahradíš", zdravím ať nám to všem jezdí.
  2. Hezký večer přeji,koupil jsem si TDI RS r.08 a xenony svítí bych řekl v pohodě, ale dálkové mi přijde,že svítí do stromů na veverky. Prosím o radu zdali se to dá nějak doladit a JAKÝMI SEŘ.ŠROUBKAMI. Děkuji za odpověď,
  3. nenastavil jejich status

  4. Ahoj všichni,taky přispěji .Mam oct.r.v.2000/6 19 TDI 66KW AGR.Jsem 2.maj.auto koupeno jako 4.leté po líse od známého,který ho měl jako nové (kravata a hranatá bota-nikoho se samozřejme nechci dotknout).Při koupi měl vůz naj. 77.tis. nyní má 165.tis.S vozem nebyli žádné závažné problémy.Odešla váha vzduvhu ve 110tis.+výměna gum na stabiluizátoru,ve 123tis.ventil N75 na ovl.turba a v 150tis. jsem nechal měnit vstřiky u dieselpoweru za sprint 746. bez dalších úprav.Jsem s výměnou velmi spokojen auto jede velmi více dobře akorát si krapet zakouří,ale žádnej strach.Spotřeba se nějak nezměnila motá se kolem 5+-L.dle jízdy.
  5. Jojo,motor AGR a ten ventil v pravo (obdelník),sranda za 1300,-
  6. Ahoj,to ubrání výkonu dělá ten ventil N75,dělalo mi to také a až po čase to začalo padat do nouzového režimu. Po výměně N75 vše ok a i nový je někdy slyšet jak cvaká.
  7. Ahoj, zkus servis na Okružní Fiat - Alfa, ale dělají tam všechny značky a dobře a samozřejmně za méně než v origo servisu.
  8. Dussič

    Kdo co dělá

    Tak se také přidávám ,jsem strojvedoucí ČD v Č.Budějovicích.
  9. Přiložím polínko dávaji pytle ,ale plné slámy.
  10. Dussič

    Odkud jste..

    Já z Budweis Č.B.
  11. Na kolik tě to vyšlo ta uprava? Celkově trysky sprint 520 pro 81Kw 4ks za cca7000,-plus seřízení tlaků trysek cca 1800Kč. Na výkonu je to znát!!!!
  12. Ahoj,mam Oct. 66Kw r.2000 / 6. motor AGR. V 105 tis. km jsem měnil za účelem většího výkonu trysky za Sprint520 pro 81Kw bez zásahu do řj.Mam naj. 135.tis auto jezdí výborně a bez problémů a můžu říct lépe než origo 81KW. Octávia 66KW r.2000
  13. Jojo,tak jak říkají všichni - baterie.
×
×
  • Vytvořit nový...