Protoze chipujeme tyhle nizkoobsahove benzinove motory docela dost, at uz Fabia, Seat, Golf, Polo, 1.2 i 1.4, dovolim si svuj nazor na vykon u techto vozu. Navyseni je po uprave rozhodne patrne, alespon vetsina zakazniku si to pochvaluje, ze to znat je. Neni to ale jen o maximalnim vykonu, je to i o tom, ze se max kroutici moment posune do nizsich otacek, tzn. to auto jede lip od spodu, naopak v maximu se vytoci do vice otacek. Kdo treba jezdil v turboautech, tomu proste po uprave narust bude pripadat smesny. Kdo ma atmosferak a vzdycky mel, po uprave to proste pozna a je spokojeny. Ted sme delali treba nekolik Suzuki SX4, Swift, 1.3 i 1.6, po uprave to jede mnohem lip. Samozrejme raketa to nikdy nebude, vykon se tam neda nahnat turbem. Jinak upravit lze samozrejme jakoukoli ridici jednotku, otazkou je jestli na to dotycny ma nebo nema vybaveni. Bezne programujeme i ridici jednotky Magneti Marelli, kde neni klasicka flash pamet, jako u jinych typu jednotek, treba jako Siemens, kde je technologie celkem bezna.
Michal
PowerTEC - značkový chiptuning
www.chiptuning.cz