-
Hluk akoby na obvode kolesa bolo niečo prilepené
iba to nedotiahli. Šroby postupne vypadli, až dnes som si to lepšie pozrel. Hlavne že som s tým bol naspäť v servise kde mi menili kolesa a povedali že "tyčky stabilizatora". Už sa mi to raz stalo na prednom kolese, ale tam som to zbadal hneď , asi po 1 km to ťukalo. Toto bolo na yadnom a nenapadne, zvuk sa mi zdal dokonca zpredu. Kurňa, išiel som 160 s povoleným kolesom.
-
Hluk akoby na obvode kolesa bolo niečo prilepené
-
Hluk akoby na obvode kolesa bolo niečo prilepené
no prebrzdene určite niesu, jazdim na tom aute len ja , ale ako ich tie "" skladuju... Dik za typ.
-
Hluk akoby na obvode kolesa bolo niečo prilepené
Ahojte O3, 1,6TDi, 7° DSG, Dlha Pred dvoma týždňami som prezuval (cele kolesa, vyvažili ich). dnes som na aute spozoroval hluk od prednej napravy, skôr z pravej strany, akoby na obvode kolesa bolo niečo nalepene. Nie kamienok, to by bolo ťukanie, toto je take HU -- HU -- HU ... Na kolesach nič nieje. Frekvencia hluku sa meni s rýchlosťou. Najviac to počuť keď uvolnim plyn alebo na neutral, po rovine, občas mám až pocit akoby som išiel po cyklickej nerovnosti. Ničim netrasie, najviac som však išiel dnes asi 90kmh. V záťaži (pod plynom) alebo v zatačke (je jedno či vľavo alebo vpravo) hluk uplne zmyzne. Taktiež hluk zmyzne keď brzdim. V servise mi dnes prevažili kolesa a povedali že OK (iný technik ako ten čo ich prevažoval minule). Hodili to na týčky stabilizátora - nemám problem ich dať vymeniť ale myslite žeby mohli robiť hluk? Skor by som čakal nejake ťukanie. Mam aj video z kamery ale je to taky nevyrazny hluk , neviem či to bude počuť. Vopred Ďakujem za nápady. video tu
-
Příliš časté regenerace DPF?
Čavte Tak auto síce odpovie na základné PID, ale na PID v tvare 22xxxx (asi rozširene, teploty DPF, tlak turba ....) odpovie "NO DATA". Toto sa deje , kým sa ELM327 nepripojím aj s mobilom, WAG DPF aplikáciou. Po pripojení appky, vidim aj na Arduino serial monitore čo ELM327 odpovedá telefonu. Blbé je že nevidím čo sa appka pýta, a čo vlastne nastaví na ELM327. Keď následne mobil odpojím , alebo len pauznem appku, ELM327 mi odpovedá aj na PID v tvare 22xxxx. Toto sa deje kým neresetnerm ELM327, alebo komunikáciu ELM - ARDUINO. Nejaké nápady ako nastaviť ELM327 aby fičala aj na 22xxxx PIDs pre Octaviu 3?
-
misocko začal sledovat Příliš časté regenerace DPF?
-
Příliš časté regenerace DPF?
Čavte. Vie mi niekto poradiť kde zoženiem nejaký zoznam PID príkazov na ktoré by reagovala moja O3? Podarilo sa mi ziskať odpoveď na "010C" (otáčky) a ešte nejaku teplotu, ale veci ktoré som chcel, napr teplotu DPF a tlak turba, čo mi poradila AI ( "221463" a "22115C" ) ani ťuk.
-
Motor ztrácí výkon při delší jízdě a zátěži
to na svete už fakt nieje nikto kto dokaže použiť diagnostiku? Davaju chalani stovký € a dokažu s tým max resetnuť servisne intervaly? To dokažem aj ja s Carsitou za 10€. Kokso, napichnem, zoberiem mechoša ako spolujazdca a idem, nech si pozrie data. Už blbá F1 nešla do výkonu a kašlala na plyn ak vaha vzduchu ukazovala malo... Ale kľudne ma tu prehliadajte a opýtajte sa AI, moderne
-
Vysoká spotreba
Aký problém? Mám tento motor s DSG, ukazuje 5,6 priemer (mimo mesto 100 -110, dialnica 160), realita podľa tankovania bývala o 0,5l viac. Už to nesledujem a nečakam že to pojde pod 4 litre. To som zo srandy parkrat skušal a musel by som isť ako dôchodca - na to sa zatial mentálne necitim aj keď rok narodenia hovori niečo ine 😃
-
Únik kapaliny AdBlue
odhady. Diagnostika ukazuje koľko dava plavak, stači to vedieť pozrieť.
-
Samovolné bezdůvodné náhlé brždění
vymenili súčasť brdového sýstému aby to prestalo (ABS, hlinikova kocka) ale podľa Teba brzdil motor... (pripomeniem že 1,6TDi nedokáže brzdením trhnúť riadením)
-
Velmi rychle vybitá nová autobaterie
mam sice O3, 1,6TDI ale večšinou tiež jazdim iba do roboty 3km tam, 3 speť (ano, viem že to nieje dobre, keď treba tak ho zoberem na regeneraciu - ak jazdim čisto do roboty , tak cca 300km medzi regeneraciami). Nemam vypnute nič - proste "inteligentne" dobija a nemám problem. Ale večšinou mám zapnuté svetla a to jednotka vyhodnocuje ako odber a dobija na 14,4V (občas po štarte aj na 15,1V). Problem som mal len keď už skutočne umrela stara baterka - povodna. Super je že to síce ledva natočilo, ale po par km v pohode vyplo motor na ŠS (ten normalne vypinam ručne, len som chcel vedieť ake je to hlupe - fest hlupe)
-
Samovolné bezdůvodné náhlé brždění
stále ma trápi táto tema kde som bol označený za debila a pritom zadavateľ temy ...
-
Motor ztrácí výkon při delší jízdě a zátěži
aká je vtedy aktuálna spotreba a pozrel by som cez diag požiadavku od plynoveho pedalu (vypnuť tempomat). Plyn podlaha a podobne.
-
Zařazení jedničky bez spojky
nie, neni to pruser keď normalne funguje. Iba proste chcíplo... prúser by bol keby to naormalne už nefungovalo, v najhoršom pripade asi skocene rozvody pri dnešných remenoch a podobne. Ale ak nic, tak to nerieš. Niesi jediny komu sa to pdarilo :-)
-
misocko změnil svou profilovou fotografii
-
Hlasné buchnutie pri zaradení R
Nestálo "oprete o prevodovku" ? Ručná brzda brzdí OK ?