Uff, potiahnem za madlo, jemne preklopim do polohy ked je gravitacia silnejsia ako plynove vzpery a pustim. Dvere sa bez buchnutia zavru na prvy krat. Tak to funguje od zaciatku, ziadny buchot ako na fabii. Takze nastavit sa to musi dat...
Xenony sa natacaju az pri vyssich rychlostiach, prisvetlovanie hmlovkami funguje len do 40km/h. V tme medzi garazami je to velka pomoc, samotne xenony neurobia v tomto pripade ziaden nadstandard oproti halogenom.
No to zavisi ci maju cestujuci v zadu velke prdele . Lebo sirka v loktech je v Yetim sirsi. Normalny clovek je v ramenach sirsi ako v pase, a v loktech je najsirsi (schvalne som si to zmeral). Tak ja to vidim ako bod pre Yetiho.
Ja som si predne zasterky dokupoval. Bez nich po ceste na hory za lyzovackou som mal cely bok auta zaspineny od zamrznuteho spinaveho snehu asi do 1m vysky. Takze ja som za
Blok motora a vetsina veci bude stejna, inac by to predrazovalo vyrobu. Dame dole plastovy kryt motora a nafotime co vidno.
Porovname a budeme mudrejsi - mozno...
Jazdi mi to rovno. Protokol su povinny vydat. V opacnom pripade navstivit iny autorizovany servis a zaplatit si geometriu naprav a s protokolom to riesit dalej....
A ako čítam rôzne fóra motoristických magazínov tak to nie je klub ale asi diagnóza - mať škodovku a ktomu Yeťáka. Hlavne ma vedia pobaviť príspevky typu - je to postavené na platforme fabie a pod.
Ale kašlem na to, hlavne že som max. spokojný ja aj rodinka. Takže keď klub tak som za každú srandu