Přejít na obsah

mikkiste

Uživatel
  • Počet příspěvků

    29
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

1615 zobrazení profilu

Oznámení mikkiste

Nováček

Nováček (1/14)

  • First Post
  • Collaborator Vzácný
  • Conversation Starter Vzácný
  • Week One Done
  • One Month Later

Nedávné oznámení

2

Popularita

  1. Opravdu nikdo neví? Nebo třeba nevíte, kdo by to mohl zmaknout na Moravě kolem Zlína? Není to třeba tím, že ta el. příprava není nachystaná pro sedačku s pamětí? Nebo se to musí jen správně nastavit přes diagnostiku? Díky!
  2. Ahoj profíci, chtěl bych poprosit o radu v následujícím problému. Kamarád si do Kodiaqu pořídil nové přední elektrické sedačky obě s pamětí - předtím měl spolujezdcovu mechanickou, řidičovu el. s pamětí. Sedačky jsou úplně nové origo z výroby (L&K). Řidičova sedačka funguje bez problémů. Pro spojujezdcovu byly pod sedačkou v podlaze nechystané všechny konektory na připojení, ale po připojení ta sedačka nejeví známky života. čekali jsme, že půjde aspoň nastavovat, ale vubec žádné tlačitko nefunguje. Zatím jsem zjistili a zkoušeli toto, ale nikam jsme se nedostali, sedačka je pořád mrtvá: ve srovnání s konektorem pro řidičovu sedačku v podlaze má spolujezdcův konektor přivedených jen 5 kontaktu, kdy řidičův tam má přivedených tušim 8 kontaktů. Měřil jsem napětí v konektoru v podlaze a na nějakých kontaktech jsem našel 12V, takže konektor vypada živý. Přes diagnostiku jsem přidal jednotku 06 (spolujezdcova sedačka s pamětí) do jednotky CAN gateway, ale na samotnou jednotku 06 jsem se nodokázal připojit - bez odezvy. Sedačka je aktuálně v takové poloze, že se ani nedá komplet přišroubovat, takže je to teď dost na pytel, protože drží jen na dvou předních šroubech. Děkuji předem sa pomoc a rady! M.
  3. Zdravím, pánové! Snad nebudu plácat blbosti, protože jsem to řešil dávno a vzdal jsem to, protože... Columbus nemá Bluetooth vůbec. Tady se jedná o speciální bluethoot/telefon jednotku, která se skrývá pod sedačkou spolujezdce. Ty jednotky jsou různé a právě ty starší neuměly A2DP profil, tedy přenos stereo zvuku hudby, ale jen profily na komunikaci s telefonem a to někdy tak blbě, že tam třeba ani iphony nefungovaly (což mě je jedno, protože jabku neholduju). Takže moje rada zní najít telefon jednotku, která ten profil podporuje, jinak to nevyřešíte. Jedná se o investici několika tisíc. No a aby to nebylo tak jednoduché, tak pokud chcete i hlasové ovládání Columbuse, tak už si to přesně nepamatuju, ale mikrofon vede v tom horším případě jen do jednoho zařízení a je potřeba ho dotáhnout i do toho druhého, ale teď tápu, protože si to fakt přesně nepamatuju... Good Luck!
  4. Ahoj, jsem tu po letech zase s tím samým problémem, který jsem před časem vylečil výměnou vývěvy. Planuju udělat totéž, ale pro jistotu jsem provedl nějaké měření a přikládám graf podtlabu vs. tlaku na bryovém pedálu. Po nastartování mám podtlak cca -640mbar a nehýbe se, pokud vytočím motor, postupně a pomalu vystoupá na -840mbar, pak parkrát šlápnu na brzdu a zas to spadne a z volnoběhu se to podtlakuje jen na tech -600-700 mbar. Tuším správně, že výměna vývěvy je znova správná volba? Chyba mi vyskocí, pokud prudce zabrzdím nebo po brždění hned přidám razantněji plyn. Děkuji předem za rady! M.
  5. nokiano: Bylo by fajn, kdybys napsal, na jakou verzi ti to ten kouzelnik aktualizoval. Pokud jste prelezli verzi 3xxx, tak je potreba rozsirit dlohe kodovani z 9 bajtu na 10 bajtu. Co pises ty, mas 9 bajtove kodovani, tedy potrebudes na konec jeste pridat 00 a ulozit. Ale z toho, cos napsal, by bylo jeste preba vesteckou kouli ;-)
  6. Na netu jsem nasel paradni cenu nove vyvevy (2000,-), tak jsem ji hned koupil a rovnou vymenil. Uvidime, jestli se problem znova objevi. Tady je odkaz, kdyby nekdo chtel: http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-podltaku
  7. Jinak k memu problemu s tim, ze mi foukala prava strana studene: prisli jsme na to, ze mechanicky vse funguje, jak ma. Elektricky taky. Tak nas uz napadlo jen, ze je priduseny radiator na prave strane, i kdyz je to divne. Kdyz jsme meli levou stranu na minimum, prava strana hrala. Jakmile se ale pridalo teplo vlevo, zacalo to vpravo chladit. Tak jsme zkusili proplachnout okruh radiatoru v obou smerech a ted uz to hreje, parada. Jeste pro jistotu prozenu chladici soustavu nejakym tim cisticem, ale uz je to dobry.
  8. Jestli mas nastavene auto, tak si jednotka sama voli, kudy bude foukat, aby nastavila zvolenou teplotu. V zime obvykle fouka vic na skla a na nohy, stredem skoro vubec. Je to logicke, teplo stoupa vzhuru od nohou. V lete ti zas budou foukat ty stredove vic nez na nohy, aby ti nezmrzly nohy. Vonavku si dej do bocniho vydechu, tama fouka na auto vzdycky.
  9. Zakladni nastaveni uz jsem delal x-krat. Jiny panel bohuzel nemam. Nic jineho te nenapada? Neda se treba nejak vyresetovat ridici jednotka? Dik
  10. Hm... a vyse bylo mnou napsano, ze cidla ukazuji spravne hodnoty. Fouka z toho to, co ukazuji cidla. Predpokladam, ze pokud vidi rj na cidlech 12 a 16 stupnu a na kolecku mam 22 stupnu, tak by mela pritopit, ale to se nedeje. Muzes mi vysvetlit smysl tveho prispevku? Ja tomu asi nerozumim. Diky
  11. Ahoj, tak jsem to dnes rozebiral a dival se na tu pravou klapku, ktera nastavuje teply vzduch. Servo jede uplne bez problemu, mel jsem ho i otevrene. Klapka se taky otvira a zavira jak ma, v plnem rozsahu a zlehka. Videl jsem i na klapku vnitrni cirkulace, tak taky funguje bez problemu. A ta klapka, ktera smeruje zvduch do vybranych smeru, taky funguje spravne. Tak ted uz fakt nevim :-( Muzete prosim poradit, jak se do toho privadi teplo? Je to nejak z motoru nebo z jednotneho mista pro obe strany, nebo tam jsou nejake radiatory pro kazdou stranu zvlast? Predem dik za radu nebo myslenku, co dal...
  12. tak jsem provedl zakladni nastaveni klapek a porad nic, porad fouka prava strana studeny vzduch. Dival jsem se na stav prave teplotni klapky (Right temperature flap) a byla otevrena naplno (nejakych 226, kdy maximum je nastavene na 226). Mate nekdo prosim nejaky jasny typ, co by to presne mohlo byt, nebo co mam zkusit jeste pred tim, nez koupim novy servomotor?
  13. Ahoj, ja mam bohuzel ten samy problem. Leva strana mi hreje normalne, prava fouka jen chladny vzduch. Dival jsme se, co ukazuji cidla a VAG rika, ze pri nastaveni 23 stupnu bez dualu, tedy cele auto stejne, fouka leva strana cca 60 stupnu horem a cca 40 stupnu na nohy. Ta prava spatna strana fouka jen cca 17 stupnu horem a 14 na nohy. V aute se drzi sotva 19 stupnu, venku -5 stupnu. Auto bylo vyhrate. Kdyz jsem menil teplotu, leva strana se prizpusobovala, prave se moc nechtelo, jen vramci 10 stupnu (max tech 17) Nejak nevim, co ted s tema informacema. Srovnaval jsem i hodnoty nejake leve a prave klapky. Max a min hodnoty jsou skoro stejne a aktualni byla taky skoro stejna, tak nechapu, kde muze byt problem. Cekal bych, ze kdyz cidla hlasi nizsi teploty, system by to mel vyhodnotit a pridat vic tepla. Je ale pravda, ze nemam tuseni, jak to v tom topeni funguje... Neni tady prosim nekdo, kdo by mohl poradit, co s tim? Dik moc!
  14. Já mám to samé. Mechanik mi to jen rozebral a znova složil a zatím žádný problém. Asi tam vznikla po čase nějaká netěsnost, kterou mi tím opakovaným složením vyléčil. Aspoň ale vím, že vývěva není v plné kondici a časem přijde na řadu :-)
  15. tak jsem to byl do auta zkusit jeste jednou asi po 3 hodinach a rozchodil jsem to tim zkalibrovanim do nulove polohy. To auto si dela, co chce!
×
×
  • Vytvořit nový...