Tak jsem na to asi kápnul. Problém je v tom, že odpor jednotlivých čidel u různých motorizací je jinej. Vnitřní cívka všech budíků je stejná, a aby budík ukazoval dobře, má v sobě odpor, který musí odpovídat jistému motoru. Měnil jsem budíky z feldy 1,3 jednobod (SPI) s hodinamy za budíky z feldy 98 1.3 MPI a teplota motoru mi po chvili letěla nahoru do červeného. Tak jsem se v tom zacal vrtat.
Stačí když to rozebere a vyměníte odpor na zadní straně budíku teploty
Felda 1.3 SPi má mít 40 ohm
Felda 1.3 MPI cca 69 ohm
u Feldy 1.6 a 1.9 odpor zjištený nemám ale vím že s 1.3 není shodý
nebo pokud se vám nechce pájet, stačí když vezmete budík teploty z přístrojovky která patří do vašeho modelu