Octavia RS TDi 2017. Hodnoty motoru, jako teplotu a takove mi to precte. Ale kodovani mi prostě nejde. Porad dokola mi to pise to same. Je potreba nekde neco povolit v nastaveni? Pridavam i screenshot, kdyz jsem zkoušel adaptér.Diky
Dobry na prach z brzd a další humus, je nějaký cistic na cisteni kamen. Nasel jsem zbytek doma, cistime s tim sklo na dvirkach u krbovych kamen a šlo to jako po masle dolu.
Jinak jsem přišel na to, ze za pravým zadním kolem je mala vyztuha, která je na prohlubni pro rezervu a mel jsem ji plnou bláta a sutru, tak by mě zajímalo, zda to tak mají i ostatni
Záleží na tobě. Opravit striknutim to je na chvilku. Lepší samozřejmě nechat vyměnit a nebo zkusit sehnat pěkný na vrakaci. A vycisti to i z druhé strany.mezi podbehem a dverma je ještě jeden plast a za nim je to taky plne bláta.ja jednou za čas vapku strcim za podbeh a vyperu to a zatím dobre.
Nedávno me v tahu na trojku kolem 2500 otacek prestalo auto táhnou, ale po ubrani a opětovném přidání plynu zase zacalo. V paměti bylo uloženo toto 17958(p1550) tlak v sacim potrubi regulacni diference. Po vymazani tam již nic není, ale auto je linejsi. Ventil N75 mi obcas hrozně hlasite cvakal i jen po zapnutí zapalování. Muze ta chyba mít souvislost s tim ventilem? Mam motor AGR
Jde nějak poznat že je špatný? Mám problémy se zadním pravým kolem.Při brždění skřípe,vrže, ale ne jako že by dřelo.Mám bubnovou brzdu, tak mě napadlo, jestli ten regulátor třeba nějak špatně nepouští tlak do kola