Přejít na obsah

Premda84

Uživatel
  • Počet příspěvků

    5
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Premda84

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Pánové - asi před týdnem si tak jedu a když jsem najel na díru v silnici přestal mi foukat vzduch z ventilátoru - ale zhruba za pár sekund to zase naskočilo a bylo to OK - druhý den jsem opět někde najel na lehčí nerovnost a ventilátor přestal opět fungovat a už se zdá, že nejede za a) vůbec nevím kde ho mám hledat ( možná jen vypadl konektor? ) - případně co zkontrolovat? ( pojistky jsem kontroloval letmo - mělo by to být ok.. ) děkuji
  2. Problém vyřešen - byla to vadná vysokonapěťová zapalovací cívka.
  3. Ahoj borci, dnes jsem zůstal viset s FELDOU na cestě a už jsem se nerozjel - předcházelo tomu následující - v minulém týdnu jsem dojel na křižovatku - zmáčkl brzdu - a motor chcípnul ( bylo znát pohasínání otáček... ) - po otočení klíčkem motor né a né naskočit - asi až tak na pátý pokus - měl snahu naskočit, ale nešlo... poté pohoda - v ten den jsem dojel na křižovatku a opět silněji zmáčkl brzdu a opět mi pohasl motor a tentokráte to trvalo ještě o poznání déle než naskočil motor, ale naskočil - dojel jsem na parkoviště a tam silně mačkal brzdu, ale motor už nepohasl.... dnes jsem jel zase autem a počas jízdy mi asi 3-4x motor chcípnul, ale vždy jsem nastartoval... až jsem dojel do kopce a tam auto chcíplo úplně a už nenajelo - dokud jsem nevybil baterku...konečná! Rozdělovač mám nový, vysokonapěťové kabely mám taky nové, svíčky mám cca 10000km, vzduchový filtr jsem měnil nedávno - uvažuju nad snímačem otáček ( dá se poměřit??? ) - popř. nějaké relátko od palivového čerpadla - jak se dá poměřit? a naposledy mě napadlo, že jsem před týdnem byl umývat motor a po dokonalé očistě motor už nenaskočil - vše jsem vysušil, ale už jsem tušil, že vysokonapěťová cívka - je mírně prasklá a dostala se tam voda - pomohlo až několika hodinové sušení žárovkou - poté motor šlape jak hodinky! dnes dobíjím baterku a zítra to zkusím a nedivil bych se kdybych nastartoval.... ale co když zase někde zůstanu viset??? prosím pomozte...díky za každou radu, P.
  4. Bohůžel se nikdo neozval a tak jsem tedy objednal tak jak jsem uznal za vhodné - přesto mám jeden dotaz - můžete se mi tedy prosím pokusit odpovedět na tuto mou otázku - při 60 000 mi palivový filtr měnili a byl použit typ: 6Q0201051B - při 120k už neměnili žádný - já jsem tedy objednal 6Q0201511 - tedy verzi bez regulátoru - ten použiji původní - tedy doufám a rád bych se Vás zeptal "jak onen regulátor do tohoto filtru" zapojím? možná, že až to uvidím na vlastní oči tak tato otázka bude zbytečná, ale vrhnu se na to až v Sobotu.... Mimochodem - neměl by být filtr na Fábii 1,2 47kW 12V - 3vývodový?? protože to co mám před sebou má pouze "dvě nožičky s krytkou" + jeden slepý vývod nebo jak to nazvat... ( označení topran 109 656 )... a ještě jedna věc - předpokládám, že v hadičkách co odpojím ze starého filtru bude zbytek benzínu - jak postupujete při výmeně krok za krokem Vy? - a dále můžete mi doporučit někoho zde z fóra kdo by mi prodal diagnostický kabel na VAG-COM ? díky moc...
  5. Zdravím, předem se omlouvám za mé vyčerpávající otázky které Vám hodlat položit a i když jsem se zde snažil odpoveďi nalézt - tak jelikož dosud jsem jezdil vždy do autorizováneho servisu a nyní se chystám na tyto maličkosti sám tak nechci nic pokazit -ještě dodám, že konkrétně mám Fábii Combi v motorizaci 1.2 HTP 47kW 12V ( typ 6Y ) - verze po faceliftu tedy rok 2005 ? - najeto mám cca 140 000 km 1) olejový filtr hodlám použít MD 427 + olej Shell Helix 5W-40 ( dosud jsem jej vždy dával ) - popř. ještě uvažuji nad Castrolem 5W-40 - tady nemám žádné otázky 2) vzduchový filtr MD 9624 - bohůžel asi jsem hledal špatně, ale nenalezl jsem kde přesně se vzduchový filtr ve Fábii nalézá? ( předpokládám, že pod krytem motoru - ale můžete mne dále nasměřovat ?? ) 3) pylový + prachový - MS 6216 - kde jej nalézt jsem už četl - to snad zvládnu 4) Tady mám zatím nejvetší otázku - hodlám vyměnit také palivový filtr - neboť jak jsem se dočetl neoficiálně by se měl vyměnit po cca 60 000 km a já si nejsem vůbec jist jestli mi do vůbec kdy měnili!! ( najdu staré faktury ) - nicméně při 110 a 125 tis. km to urcite nebylo! Zatím jsem se nedíval jaký mám typ, ale našel jsem ke koupi dvě verze a mám v tom trošku zmatek - je někdo schopen říci jaký typ dle modelu motoru mám v autě? je to ten dvoj anebo tří vývodový?? a je nutné jej koupit i s tím "regulátorem" ? - tady vybírám mezi: ALCO Part Number: SP-2137/1 - 3 Bar Pressure Regulator V.A.G 6Q0 201 051B M&H WK69/1 Height: 165 Outer Dimensions 1: 61 Inner Dimensions 1: 8 Inner Dimensions 2: 8 a ALCO Part Number: SP-2157 - Can be replaced by SP-2137/1 Height: 164 Outer Dimensions 1: 62 Tube Dimensions 1: 8 Tube Dimensions 2: 8 - někde jsem se totiž dočetl, že u "neoriginálů" by nemusela sedět "rozteč"... 5) předposlední věc která mne zajímá je kolik oleje má být v nádoce servo-řízení? Včera jsem tam mrknul - po okraj to plné není, ale když zašroubuji víčko nádržky i s tou "měřící tyčinkou" tak na plastu neuvidím jediný náznak oleje - čili by to chtělo asi doplnit ? 6) doporučte prosím někoho kdo by mi prodal diagnostický kabel k programu VAG-COM - tuším, že se dá do 600kč koupit - jde mi pouze o přečtení závad diagnostiky - popř. vynulování servisních intervalů.. předem děkuji
×
×
  • Vytvořit nový...