Přejít na obsah

petex

Uživatel
  • Počet příspěvků

    38
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení petex

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. Ahojte, ja mam podobny problém s vytekaním oleja. Ešte sa mi to nepodarilo presne lokalizovať. Mne to tesnenie asi pred 4 rokmi menili, ale čo som si všimol, tak pri jednom šróbe zavadzia EGR ventil, ja som sa k nemu nedostal, čiže môže byť nedotiahnutý. Je dost možné, že sa tam predtým nedostal ani mechanik a asi sa na to vykašlal... Tečie mi to na strane rozvodov. Buď to môže byť to spomínané tesnenie medzi hlavou valcov a tým vekom hlavy. Alebo myslíte, že to môže byť aj kľukovka alebo vačkový hriadeľ? Nebolo by to potom celé dokola zaprskané keďže sa obidve točia? Mám Fábiu 1,9tdi 74kW ATD. Vďaka za rady
  2. No presne, tuto vec som dlho zanedbaval K tej citacie, no to je schvalne, aby niekto kto hlada suvislosti nemusel skrolovat dve tri strany do zadu. Ja myslim, ze je to len taka nejaka subdiskusia. Ci mi len nieco nie je jasne?
  3. Ja mam rovnaky problem. Idem niekho predbehnut, alebo sa poriadne rozbehnut a ejha. Ako keby som stratil polovicu koni na ceste. Stava sa to velmi nepravidelne, z toho usudzujem, ze vadne turbo nebude. Mam podozrenie na podtlakovu regulaciu turba. Lebo som si vsimol, ze jedna hadicka je trochu odreta. Chystam sa to skontrolovat nasledovne: Dam dole hadicku, jeden koniec strcim do pumpy na bicykel a skusim ci drzi tlak a nefuci. Bud je problem v tychto hadickach, alebo ventil n75, alebo vakuova pumpa, alebo zasobnik vakua, vaha vzduchu,... Tiahlo na lopatky od turba som skusal, vraj to ma ist lahko, ale nevedel som to odpojit od toho piestu s pruzinou. Je tam celkom silna pruzina, ale dalo sa stym hybat. Treba skusat tie najlacnejsie varianty a ked nezaberu, tak skusat tie drahsie az postupne. Nedajte sa hned oblbnut vymenou turba.
  4. Nazdar, výška auta zavisí iba od pružín, od tlmičov vôbec nie. Tento typ tlmiča je v podstate iba piest ktorý tlmí kmity, to je všetko. Pružina sa prakticky ani nemôže unaviť. Jediná vec čo sa môže stať, tak keď sa poruší medza pružnosti materiálu. To je niečo podobné, keď natiahnete pružinku z pera. Takéto poškodenie je ale pri jazdení prakticky nemožné, pretože pružina sa pohybuje len vo vymedzenom intervale danom konštrukciou podvozku. Jedine, že pri nejakom servisnom úkone ju niekto poškodil, čo sa mi ale zdá nepravdepodobné. Skôr by ich niekde v servise vymenili, lebo mohli byť prasknuté a dali tam iný typ. Ja som takéto pružiny kúpil, ktoré mali zaručene byť na moje auto a keď som ich namontoval, tak auto bolo nízko. Došlo to až tak ďaleko, že som kúpil pružiny v Škodovke podľa VIN a bolo to OK. Čo môžem doporučiť, tak ísť do škodováckeho servisu, podľa VIN zistiť farebné označenie pružín a presne taký typ niekde zohnať.
  5. Je mi to divne, pretoze ak by prasklo to puzdro, tak predpokladam, ze muselo mat nejaku hrubku stien. Cize stabilizator by tam lietal volne. Nezda sa mi to preto, lebo ja mam rok 2000, a pred mesiacom som menil tycky stabilizatora a na toto som daval bacha. Ja tam mam len tie gumy plus tie hadicove spojky. A stabilizator v tej gume drzi dobre.
  6. Na prvych kusoch bol stabilizator ulozeny len v tych gumach, bez zabezpecenia proti priecnemu posuvaniu. Davali sa tam take hadicove spojky (SK-pasky), aby sa to neposuvalo
  7. To vypada na horne lozisko, ale ked s nou otocis rukou, tak to je zvlastne. Mozno je z nej ulomene preto je volna.
  8. Asi lozisko, ked to prestane, tak skus ci tehlica nieje teplejsia ako na druhom kolese, ak ano je to pravdepodobne lozisko. Skus to este pri jazde aj na neutrali, alebo aj vypnutom motore aby si vylucil motor, prevodovku...
  9. Tak to presne neviem, ak mas moznost to rozobrat tak skus, podla mna v nejakom servise Ti poradia kde by sa to dalo repasovat(radsej si to daj spravit, aby si sa nedorazil), pripadne skus nejake srotovisko. Ale pozor, su 2 druhy KOYO a TRW.
  10. Myslim, ze si zrejme nasiel pricinu. Ak je niekde vola, treba ju odstranit, asi nema zmysel skusat nieco ine.
  11. A ked si menil tie horne loziska, tak si skusal aj tlmic, ci necuka, ci ma hladky chod? No a co sa tyka tych capov, ono to tak moze aj nemusi byt. Je to dost loteria, ja mam takuto skusenost: Klepala mi predna naprava pri prudsom zabrzdeni. Po vymeneni snad celej napravy(horne loziska, spodne capy, silentbloky, tycky stabiku, ulozenie stabiku) to boli prave capy riadenia, ktore boli tuhe. Povodne som myslel ze to boli matice na poloose, ale boli to capy. Tiez som videl capy, ktore boli vymlatene na prvy pohlad, ale tiez som videl capy ktore boli tuhe, a klepali. On totiz moze byt vymlateny len pri urcitej polohe a normalne to nepoznas, ked auto je zdvihnute. Este jedna vec: Na starsich fabiach nebol stabik zaisteny proti priecnemu posuvaniu a davali sa tam take pasky jak na hadice. Proste jedine co Ti mozem poradit, tak odmontuj tie tycky a vyskusaj ci to klepe a podla toho uvidis co dalej. Alebo nemas malo oleja v cerpadle riadenia, ked to neklepe pri vypnutom motore? Inac fakt netusim.
  12. Mas pravdu Malta, ja mam skusenost, ze tycky mi vydrzia cca 20-25tkm. Mam sice tdi, ale na fabii su tycky spotrebak.
  13. Nazdar, to co pises mi skor pripada, ako keby to bolo ulozenie stabilizatora, alebo tycky(kosti). Lahko to otestujes tak, ze odmontujes tycky, stabilizator uviazes drotom a ides sa previezt, ak to prestalo tak problem je jasny, ale fakt bacha, aby sa ti ten stabik pri jazde neuvolnil, treba mysliet aj na to,ze pri pruzeni, zatackach sa to tam lahko moze uvolnit. Ak to nepomoze, tak potom skus vymenit najprv spodne capy na ramene, ak nic, tak potom aj capy riadenia(nutne spravit geometriu). Pri tych capoch je to tak, proste staci chytit dobru jamu trochu sa poskodi, a potom sa rychlo znici.
×
×
  • Vytvořit nový...