Jump to content

Palyno

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About Palyno

  • Rank
    Nováček
  • Birthday 05/09/1982

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • ICQ
    279243014

Recent Profile Visitors

489 profile views
  1. Palyno

    Divný zvuk motoru 2.5 TDi BDG +(video)

    Zdravim Presne priznaky ako si popisal ma aj moj sup 2.5, 114 AYM. Za studena ked sa motor len nahrieva je to v poriadku ako nahle to pride k 50C a vyssie tak party zacina. Skusal som uz vsetko ako napr. nastavenie prvotneho vstreku (v tdi grafe to skakalo okolo modrej hore dole (vraj je to v poriadku), ale neustalilo sa to), cistenie palivoveho systemu s ja som mal nieco podobne, cistenie vzduchoveho (turbo) systemu s REVIVE turobo cleaner atd.. To vsetko pomohlo k lahsiemu chodu, a dynamike motora, ale problem to neodstranilo. Po dokladnej kontrole spojov, hadic atd. som nic nenasiel - vsetko bolo ok, ale problem zostal.Je mozne nejako ovplivnit chod cerpadla VAGom? mam na mysli nejake zakladne nastavenie alebo nieco spojene s ihlou v cerpadne ako uz bolo spominane ? Dakujem.
  2. Zdravim Stretol sa uz niekto z Vas s problemom nepravidelneho radenia a lenivej akceleracie kde pri jazde musite tlacit pedal plynu a tlacit otacky na 3 - 3.5-4rpm pri kludnej jazde aby prevodovka preradila do ineho prevodoveho stupna? Prikladne ak som na dialnici a pribrzdim na rychlost asi 80 a tak potrebujem naspat akcelerovat tak to ako keby presmikovalo a tak to zaberie ale stale to nieje to ako predtym-myslim predtym problemom. S akceleraciou je to to iste auto sa pohne velmi lenivo a zo zaciatku to akoze klze a tak to zaberie (nieje to ASR a olej v prevodovke je OK). V 3ch skoda servisoch nenasli nic tak usudzujem ze to bude menic tociveho momentu. Ak by ste mali niekto skusenosti s podobnou poruchou vopred dik za pomoc.
  3. Zdarec! Tak poštovné by bylo asi 220Kč....máš pořád zájem?

    1. Palyno

      Ventilátor u motoru 2.5TDI

      To je OK. Ona je ulozena na lozisku ktore je pohanane od remenic z rozvodu. Je to hlavne tichsie a viac bezpecnejsie pre chladenie motora ako el. motor. Pocul som este ze to je aj pre udrzanie teploty motora aby ten vzduch sa tam tocil dookola no ci je to pravda neviem.
    2. Palyno

      1,8T 20V

      Zdravim mam tiez 1.8T 20V a roby mi to to iste pri preradzovani resp. pri upusteni plynu si to ma odfuknut raz a mne to odfukne 2 3 krat ako sa to tu uz hovorilo neviem co je to za membranu co si mal chybnu ale mne vag diagnostika vycitala nieco take .... sem tam sa mi stava ze turbo akoby sa neroytocilo a nemalo ani zaber ze taha iba ciste motor a niekedy to taha oki ak to taha oki tak to tubro aj pekne sici poradte moye byt aj ina chyba ako to ??? Číslo dílu: 06A 906 032 HJ Díl a/nebo verze: 1.8L R4/5VT G 0002 Kódování: 11500 2 závad nalezeno. 17705 - mezi zdrojem plniciho tlaku a skrtici klapkou je tlakovy spad P1297 - 35-10 - - - Sporadická 17608 - obtokovy ventil vzduchu turbokompresoru (N249) - mech. chyba P1200 - 35-00 Kto vie poradit kde je ten ventil? Jeden mi uz menily povedali ze je to on ten spravny chyba stale skace a zaplatil som 100eur za servis a 85eur ventil.
    ×