-
Vrzani - urobme s tym koniec
Přidám taky trochou do mlýna. Mě drnčela pružina na ruční brzdě i s tím čudlíkem. Vyřešila to rozříznutá bužírka a navlečena na tu pružinu. Napřed jsem si myslel, že to dělá bovden na klimatizaci. Ty pazvuky se ozývaly zespodu. Měl jsem kvůli tomu rozebraný středový panel a tam jsem nic nezjistil. Až náhodou za jízdy jsem se chytil toho čudlíku na ruční brzdě a byl klid......
-
Mlaceni přední napravy
A nemůže to dělat silentblok na motoru???
-
Napájení autorádia zkrat
Většinou jsem se setkal s tím, že je ve zkratu ochranná dioda v napájení mezi +12V a kostrou. Stačí to prověřit nějakým multimetrem na té diodě.
-
Odblokování rádia
Na to není keygen. Kod se musí vyčíst z paměti která je uvnitř.
-
Jak vám brzdí ručka s kotoučovými brzdami?
Mě to teda brzdí velice dobře....kupodivu. I z kopce. Nemůžu si stěžovat. Ale pro jistotu tam ještě zařadím rychlost.......
-
samovolné zhasnutí motoru za jízdy 1.9 TDI
Když mě to začalo chcípat za jízdy z ničeho nic....tak jsem vyměnil palivový filtr - dělali se mě vzduchové bubliny v hadičkách - a bylo po problémů.......
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
Tak jsem to odpoledne zkusi. Zapnul jsem AUTO a rozsvítilo se mě 22stupňů. Když jsem navolil 26stupňů, tak jsem tam měl pořád AUTO - nic nezhaslo. A obráceně taky. Snížil jsem na 19stupňů a pořád jsem tam měl AUTO. Vyzkoušel jsem v režimu AUTO i to ovládání otáček ventilátoru - potvrzuji, že v okamžiku kdy se začne manipulovat s otáčkama ventilátoru, tak se funkce AUTO vypne. Po opětovném zapnutí tl.AUTO - se otáčky vrátí tam kde byly. Jediný problém ještě v mlžení vidím v tom, že mám kombika. Boční okýnka v předu a ještě u zadních sedadel se dají jakžtakž udržovat bez zamlžení. Ale ty zadní boční a na 5tých dveřích už to tak není účinné. Musím zapnout ještě vyhřívání zadního okna...:-(( To bude asi problém dlouhého auta.....:-((
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
HTP 12V Já mám pocit, že i když je navoleno AUTO, tak se dá navolit rychlost ventilátoru. Přece není problém nacvakat menší otáčky ventilátoru......ale teď nechci kecat. Schválně to odpoledne zkusím.
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
Pro Veteran: Hele, když tak nad tím ještě teoreticky přemýšlím, tak v podstatě tlačítko ECON je zbytečné nebo ne?? Kdy ho doporučuješ používat?? Když teď budu mít navoleno AUTO a teplotu na 22stupňů, tak ten climatronic si to zreguluje a pohlídá sám. Pokud budu chtít přitopit na víc, tak si navolím třeba 26stupňů a zase se to zreguluje automaticky. A to samé opačně. Budu chtít snížit z 26 na 22stupňů tak to nacvakám a ono se to zreguluje zase samo. A to pořád ve funkci AUTO. Tak k čemu ten ECON???
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
Ahaaaaa......tak už mam jasno....si teda myslim.... Dneska mám nějaké ježdění tak to zkusím. Uvidí se jak to bude fungovat. Díky
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
Díky za vyčerpávající odpově'd....musel jsem si to přečíst 3x abych tak vyčerpávající odpověď pochopil.... Jen mě ještě vysvětli poslední věc: Píšeš, že Climatronic vysušuje vzduch a nemlží se pak okno. Ale jak vysušuje, když je venkovní teplota pod +4stupně, tak se automaticky odpojí kompresor - alespoň tak to tady všude čtu. Tak co pak má vliv na to vysušování toho vzduchu??? Co ho vysušuje?
-
Proč se tak divně ovládá climatronic?
A nebylo by dobré, kdyby tady někdo vysvětlil nějakou modelovou situaci?? Já v tom mám teda taky hokej. A to jsem četl manual (několikrat), přečet příspěvky a stejně v tom plavu. Vysvětlete teda někdo, jak by jste třeba nastavili Climatronic v tomto počasí: - venku teplota -5stupňů - v autě 4 osoby Nechci aby se mě nějak moc nezamlžilo přední sklo (to hlavně). Tak co má být navolené na tom Climatroniku? - má tam svítít AUTO ? - má tam svítit ECON ? - nebo tam nemá svítit žádný nápis a jen nastavená teplota? - jak to vše zkombinovat ještě s navolením ofuku předního skla, které tam jde zmáčknout???? Ono je asi lepší něco vysvětlovat na nějakém příkladu - aby to pochopili i lidí kterým to zapaluje pomalu.... Bavíme se prozatím o provozu v zimě......léto příjde na přetřes až začnou vedra.....
- ESP
- ESP
-
ESP
Jasně...díky za vyjasnění.......:-)) Pochopil jsem funkci ESP za jízdy. A ještě se zeptám na jednu věc, abych měl úplně jasno..stojím na brzdě a jakoby blokuju kola. Modelová situace.....:-)) Když pojedu v zimě po náledí a šlápnu na brzdu-budu mít zapnuté ESP, tak auto půjde, třeba,pomalu do smyku a to ESP se bude snažit vyrovnávat směr jízdy. Takže bude ODBRŽĎOVAT podle potřeby příslušná kola i když budu stát na té brzdě a držet volant pořád rovno??? Říkám to dobře??