Přejít na obsah

tooom21

Uživatel
  • Počet příspěvků

    8
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení tooom21

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. tooom21

    Hučení

    Me to ani nedela tak pri akceleraci, ale pri lehke noze na plynu pri kteremkoliv rychlostnim stupni. Pri 50-60km/h je to nejvice slysitelne, zvuk podobny jako "rozjezd parni lokomotivky" - takove jakoby pridrene lozisko... Pri vyssich rychlostech je i frekvence toho zvuku rychlejsi a hlasitejsi. Na neutral ci jizde bez plynu bez problemu.
  2. tooom21

    Hučení

    Mam stejny problem (1.4 tsi , najeto 140tkm), na vsech rychlostech, pri lehke jizde na plynu. Na neutralu ci pri seslapnuti spojky to nedela. Jedna se o takove cyklicke huceni, ktere s vyssi rychlosti je rychlejsi a intenzivnejsi. Dela mi to jiz cca 20000km. Ma uz nekdo tento problem analyzovan a vyresen?
  3. Mam stejny problem, na vsech rychlostech, pri lehke jizde na plynu. Na neutralu ci pri seslapnuti spojky to nedela. Ma uz nekdo problem vyresen?
  4. To Maverick: Bylo by to v poradku jak pises, kdyby to delalo kdyz je chladno. Ale chova se to presne opacne. Deje se to pouze v pripade, ze teplota venkovni je vetsi nez 15st.(+-) Pokud klesne pod tuto teplotu, je po problemu - zadne zvysene otacky... Celou zimu se nic nedelo, az se oteplilo. Startoval jsem i v -15st, zcela bez problemu, bez vyssich otacek.... Podle koncernu jsou zvysene otacky pri urcitych podminkach v poradku - pry je tak nastavena ridici jednotka. Dela to pry "tzv. emisni test", ktery vyhodnocuje nejake parametry a dle toho nastavuje ridici jednotku aby motor splnoval EU5 limity. Taktez jsou ty zvysene otacky diky tomu, aby se rychleji zahral kalalyzator... Toto byla jejich oficialni odpoved.... Problem je ten nepravidelny chod - to v poradku neni, ale s tim v servisech nevedi rady ... jakmile otacky totiz po cca 30-40sec klesnou na standartni, motor bezi zcela pravidelne.
  5. Maca02 - k videu : Ano, tohle je presne stejna situace. Tento jev se mi projevuje jiz kazdy druhy start za studena. Navic motor pri zvysenych otackach ma nepravidelny chod, vibruje... Podle Skody a VW je to vlastnost tohoto motoru .... ale s timto vysvetlenim at jdou do haje !!!
  6. Dekuji vsem a vidim ze je to obecne problem tohoto motoru. V druhem servise mi po konzultaci primo se Skoda Auto opet tvrdi, ze je to normalni a ze takto je to naprogramovano. Pry se jedna o emisni test a take aby se rychleji zahral katalyzator... Podivne vysvetleni. Jelikoz mi to pripada jako zavazny problem, spojim se s pravniky a pokusim se odstopit od kupni smlouvy na zaklade skryte zavady, o ktere jsem pri koupi noveho vozidla nebyl informovan. Pokud bych tuto skutecnost vedel predem, pochybuji, ze bych si tuto motorizaci koupil. Pokud ma vice lidi problem s timto motorem, prosim o zapsani na toto forum. Jsem hodne nastvany a nehodlam tuto skutecnost si nechat sam pro sebe, podniknu takoveho kroky, aby se problem aspon trochu zmedializoval.... Kazdopadne po techto zkusenostech to je ma posledni SKODA ...
  7. Do 9000 km nebyl taktez zadny problem.. dela to poslednich 2000km a v servise mi rekli ze je to normalni... Taky se mi nechce verit ze ten test probiha tak casto, ze je vse OK.
  8. Vyskytl se mi zajimavy problem u motoru 1.4 TSI 92kw. (rok vyrobky 10/2009), najeto nyni cca 11000km: Priblizne kazdy treti start motoru za studena, motor zustane v otackach cca 1300-1400 a ma nepravidelny chod. Projevuje se nepravidelnym třesem (skoro jako by vynechaval jeden valec) - neni to vubec prirozeny zvuk. Pokud pridam pomalu plyn, slysim v cca 1800 otackach z motorove casti nejake lupnuti, motor se jeste vice zatrese, po prekroceni 1900 otacek je to az do 2500 otacek v pohode, ve 2500 otackach jako by se neco seplo a v motorove casti neco zretelne hlasite lupne.. Pokud stojim na volnobeh, otacky klesnou na normalni hodnotu (cca 700-800) zhruba po 30 sekundach. Pokud se rozjedu, auto se skube. Po 30 sekundach je vse OK. Auto jsem samozrejme odvezl do servisu, kde auto stravilo nekolik dni a zaverem mi bylo po konzultaci primo s vyrobnim zavodem receno:" ze se jedna o automaticky emisni test motoru, ktery naskakuje nepravidelně dle vyhodnocení řídicí jednotky motoru. trvá cca 30 vteřin. Jedná se o standartní jev motoru, pak se otáčky ustálí do volnoběhu." A ze je to vlastnost daneho motoru !!! Zajimalo by mne, zda mate nekdo take podobnou zkusenost. Nespokojim se s timto vyjadrenim servisu a potazmo primo Auto Skoda. Pripada mi to jako nejaka skryta vyrobni vada...
×
×
  • Vytvořit nový...