Přejít na obsah

suri.

Uživatel
  • Počet příspěvků

    3624
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    2

4 Sledující

O uživateli suri.

  • Narozeniny 16. Červenec

Návštěvy profilu

20575 zobrazení profilu

Oznámení suri.

Aktualizace jednoho stavu

Zobrazit všechny aktualizace uživatele suri.

  1. Ahoj suri. mohu mít dotaz, podobný dotaz tu byl už zmíněn panem Charvátem, mám superb 3.6 r.v.2010 a s cca 205 tis. km, svítí kontrolka morotu, chyba P2293 regulátor tlaku paliva 2, po nastartování motor neklidný, pro 2-3 krát přídání plynu na volnoběh se chod ustálí a jede normálně, toto dělá vždy při studeném startu, za tepla jen nepatrně. Jezdím s tím už asi 14 dní a je to posutpně horší a horší. Auto nyní ve škodovce a zjištěny tyto hodnoty co mi řekl a ukázal technik: graf nízkého tlaku paliva z nádrže ok, čidlo vysokého tlaku vyměněno, čerpadlo vysokotlaku vyměněno, tlak railu po nastarování vždy cca 7 barů a po přidání plynu vyskočí na cca 120 barů, elektroinstalace zkontrolována a je ok, filtr paliva nový, tlak ve válcích od 9,5 do 11 - ok. Vstřiky původní, svíčky cca 3000km.

    Neměl by jsi náhodu nápad z praxe co by to mohlo dělat?

    A mám odpozorováno, že při zapnutí kontrolek se spustí čerpadlo v nádrži a má takový kolísavý chod a tak nevím jestli to je správná funkce a je jedno jestli je v nádrži 20% nebo 100% benzínu.

    Předem děkuji za info a kdyby jsi potřeboval další informace tak piš, zkusím zodpovědět či zjisti, případně si můžem zavolat. Jirka

    Zobrazit více  
×
×
  • Vytvořit nový...