-
Přední zástěrky
floro0907, kde jsi koupil prosím lemy blatníků. Jsou pěkné a určitě dost užitečné. Díky
-
Chiptuning
Proč by to nemělo být možné. Všechny motory 2.0 TDi jsou stejné, liší se prakticky pouze velikostí turba. Běžně se nejvýkonnější verze čipují na výkon 140 - 160 kW. Různé výkony motorů jsou jen marketingový tah výrobce, kdy za stejný motor požaduje ve výkonnějších verzích neúměrně vysoké peníze. Dělají to prakticky všichni.
-
Náhradní zdroj pro startování
Ne, jenom baterka - baterka. mimo jiné , na trhu jsou i daleko dostupnější čínské zdroje tak od 600,- Kč ( např. ETA ). Na kravení asi stačí.
-
Náhradní zdroj pro startování
viz třeba : http://projektysipvz.gytool.cz/ProjektySIPVZ/Default.aspx?uid=843 http://auto.idnes.cz/jak-zapojit-startovaci-kabely-kdyz-zima-ublizi-autobaterii-pqg-/pneu.aspx?c=A090114_123942_pneu_fdv http://www.rozhlas.cz/motozurnal/servis/_zprava/nebojte-se-startovani-auta-pres-kabely--826898
-
Náhradní zdroj pro startování
cvrnkneš a jedeš, pokud nedržíš slabý drátky na baterii jenom rukama. Se skřipcema je to v pohodě. to ovšem neplatí pro startování starších typů aut bez vstřikování, tam jsou potřeba kabely na 200 A a víc. Občas si tímto způsobem musím vypomoct se startováním motorky, skůtrů apod. A zásadně + na + baterie, - na kostru kdekoli, ne na - u baterie.
-
Vývoj fóra
Co jsem očekával, že chlapi mluví o podstatných věcech a nejsou jako jejich protějšky. Zjišťuju, že někteří jsou ještě horší.
-
Vývoj fóra
Poslední dobou sleduji, že se fórum užitečných věcí, zkušeností druhých, návodů atd. změnilo na bezduché tlachání o nesmyslech. Dotčení mě nyní mohou kamenovat.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Motor nešetříš a jel jsi maximálně 130. ha,ha,ha
-
Jemne vibracie
A nedělá ti to klimatizace, u fiata pandy je zapínání kompresoru znát na otáčkách. Náhlá zátěž na motor a než se vyrovnají otáčky ( jde ale tak řádově +- 50 otáček ).
-
Plastové lemy blatníků
přidávám nové lemy blatníků za rozumné ceny http://www.topplast.cz/?198,cz_lemy-blatniku-yeti-346-220
-
Sraz majitelů vozů Škoda Yeti
Bez sobotního oběda.
-
Zpracování palubní desky.
Přitáhni to šroubkem.
-
hluk od kol - jaké pneu?
Jinak by to mohlo vyřešit větší profil pneu. takže doporučuju 16" kola s pneu 185/85 Tak tohle je ten správný návrh pro dotazujícího se soudruha. Jak jinak reagovat na takové dotazy.
-
Jaký Motorový olej ?
Kdo maže, ten jede. A to je bez diskuzí. Sám dělám 2 výměny oleje sám a poté servis dle long - live výměny. Olej se nechá sehnat za nějakých 230,- peněz za litr, což je asi za třetinu ceny servisu, tak proč motoru nedopřát co žádá. Někdo ty peníze prochlastá třeba v hospodě. Peníze budou, my a Yeti nebudem.
-
Spotřeba a zkušenosti z provozu
Už se to tady několikrát probíralo. Letní 17" jsou o cca 4 % obvodově větší než 16", z toho vyplývá že i rychlost a spotřeba je zhruba v tom poměru rozdílná ( neberu v potaz venkovní teploty apod. ).