-
Vypadává komplet celá elektrika
Hlavní kostřící bod pod baterkou. Očko musí být pevně připojené ke kabelu (velké proudy). Pokud není ukostřeno, pak se samozřejmě v autě objevují bludné proudy mezi jednotlivými kostřícími body. Předělat od elektrikáře, ukostřit a bude klid.
-
LED osvětlení kufru O1
Osobně chci také předělat osvětlení kufru na LED pásky a nalepit pod držáky pro zadní repro. Na prasklou sulfitku naletuji dvoulinku a tu co je dál od sulfitky (na pravé straně) budu tahat s ostatní kabeláží. Může pak být vše bez dalších přechoďáků na konektorech.
-
Tažné zařízení na OI
Pokud si to budeš montovat sám, pak na STK budou požadovat typový list s číslem tažného zařízení. Záleží na STK, ale nemyslím, že by typový list nepožadovali. Pokud Ti to udělá firma, která má oprávnění montovat tažné, a vystaví Ti papíry tak stačí zajet na úřad a nechat zapsat do TP. Já si to montoval sám (měl jsem všechny doklady od výrobce) a využil jsem pravidelné STK a celá sranda mě přišla na 50,- za zápis do TP, když samozřejmě nepočítám klasickou technickou.
-
MP3 CD pripadne USB/SD original radio nebo menic?
O dva příspěvky výše je odpověď. http://forum.skodahome.cz/topic/109703-mp3-cd-pripadne-usbsd-original-radio-nebo-menic/?p=1524912
- Akusticka signalizace zamknuti vozidla centralnim zamykanim
-
Správně zapojené rádio ?
Bude nutné dokoupit fantomové napájení pro anténu (cca 150,- Kč). Ten miniISO (modrý-zelený-žlutý) nikam nezapojíš, pokud není na rádiu samec. Další co bude následovat bude přehození napájení a S-kontaktu. Prohození ISO pinu 4 a 7 mezi sebou. To poznáš tak, že ti nebude "držet" nastavení rádia - stanice, ... Volný kabel bych hledal kam jej vrátit, nebo minimálně zaizolovat.
-
Vybíjení baterie
Někde jsem narazil na tyto hodnoty - řádově stovky mA (cca 300mA) při zavřeném, ale odemčeném autě a řádově desítky mA (30mA) při zamčeném autě. Tedy hodnota 10mA by odpovídala zamčenému autu. Zkusil bych ještě deaktivovat při zamčení alarm a jiné zabezpečení..
-
climatronik misto schranky
Nebo při jízdě v -10 zavřít okno a pustit klimu...
-
Světlomety - seřízení svetěl po zvednutí podvozku
1% by mělo být dostačující. Navíc, pokud by tedy protijedoucí na Tebe stále blikali, máš ještě možnost je stáhnout a pak opravit nastavení... Znám i takové řidiče, kteří při pěti lidech v autě ani náhodou večer světla nedají dolů... No a pak se diví, že na ně protijedoucí blikají a ještě nadávají na servis, že jim to špatně nastavili...
-
Světlomety - seřízení svetěl po zvednutí podvozku
Osobně bych postupoval takto: 1. mít prázdné auto (bez zbytečné zátěže hlavně v kufru). 2. regulátor nastavit do polohy 0 (nejvyšší zdvih světel) 3. seřídit světla podle regloskopu. Pak musí svítit tak jak mají a nelze s nimi zbytečně oslňovat - pokud nebude naložený zadek a nezvedne se tak čumák auta.
-
Komfort III-799B!!!!!!!!
Nebylo nastaveno zamykání auta při jízdě nad 15km/h a po vytáhnutí klíčku odemčení???
- Jaký olej
-
teplota motoru
Také by pravděpodobně při trvale nízké teplotě motoru šla spotřeba nahoru, obzvláště teď v zimě. O tom se ale nezmiňuje, zda je spotřeba v mezích normy nebo je vyšší.
-
výměna skla (plast) světlometu OI
Nebylo by špatné uveřejnit i heslo po stažení souboru .....
-
tlačítko a relé
Doporučuji vybrat zapojení, které má také ošetření proti zákmitu. T.j. aby nedošlo k několikanásobnému zap - vyp při stisku tlačítka. Tedy na tlačítku musí být jasně definované stavy (1 - 0) pouze jednou při stisku.