-
Aretační přípravky na motor Škoda Fábia 1.2 HTP 6V a 12V
Čau, nemáte někdo možnost oměřit tyto aretační přípravky? Měla by to být sada čtyř aretačních trnů. Díky.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Myslím, že ano.
-
Máte problémy s řízením? Nefunguje servo?
Dnes mi také přestalo jít servo. A nemohu se spojit s adresou 44 (posilovač řízení). Když načtu RJ 09 (centrální elektrika) je v paměti závad chyba 01309 - ridici jednotka posilovace rizeni (J500) 49-00 - zadna komunikace. A ta ještě nejde vymazat. Že by odešla RJ serva? Konektory a kostry jsem procházel, zdají se O.K.
-
Seřízení ventilů Fabia 1.0
Však jo, dělal jsem těsnění pod hlavou.
-
Seřízení ventilů Fabia 1.0
To je rada jak se říká nad zlato.
-
Seřízení ventilů Fabia 1.0
Čau, nevíte někdo přesnej postup seřízení ventilů u Fabie s moterem 1.0? Stříhání ventilů, atd... je mi jasné, ale vlastní nastavení na vahadle je mi záhadou. Podle DP se má seřizovací šroub povolit a následně dotáhnout s citem na první dotyk vahadla s ventilem a následně dotáhnout o dvě otáčky. Nakonec zajistit kontra matkou. Přesně tento postup jsem dodržel. Po nastartování šel motor jako žentour. Celej postup jsem tedy opáknul jen s tím rozdílem, že jsem šroub dotáhnul jen o jednu otáčku. Motor jde na čtyři, ale pořád se mi to nelíbí. Máte někdo také zkušenost s tímto nastavením? Předem díky.
-
Zadní mlhovka
- Zadní mlhovka
Čau, mám takovej menší problém. Když zapnu světla, hned mi k nim svítí zadní mlhovka. A když ji chci zapnout vyhoří pojistka pro světla na levé straně. Žeby špatnej spínač světel? Fakt už nevím. Nevíte někdo co s tím? Díky.- Motor 1.9 TDI PD 77 kW
Castrol SLX Professional Powerflow LL III 5W-30 za 350CZK/l na Auta na míru- Referenční vozy a dovoz aut
Jestli můžu, koukněte na http://www.autanamiru.cz- Octavia 4x4 74kw Tdi
Přesně ten samý problém na tom samém autě jsem řešil nedávno. Je to přidřená regulace tlaku turba nebo jeho ovládání.- Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí
Dnes jsem se na tu závadu zaměřil a to škubnutí se projeví třeba až při čtvrté akceleraci za sebou. Přesně při cca 3000ot./min.- Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí
Čau, objevil se mi takovej menší problém. Při delší jízdě mi začne motor cca od 2500ot/min až do max. otáček škubat. Při popojíždění po městě jsem si toho nevšimnul, jde to znát třeba při jizdě po dálnici atd. Možná to dělá i studené, ale já to tolik netočím. Smile Začínám to pociťovat od třetího převodového stupně. Paměť závad je prázdná. Na jaře to přestalo a se zimou to zase přišlo. Nevíte někdo co s tím? Koukal jsem podle DP do bloku hodnot a jediné na co jsem přišel bylo to, že v zobrazované skupině 000, čtvrtá hodnota zprava byla mimo normu. Má tam být 36 až 87 což je 75 až 110 stupňů celsia. A já tam měl 96 a na teploměru cca 77 stupňů. Nemohlo by být špatné čidlo teploty chladící kapaliny?- 2.0 TFSI (147 kW)
K tomu oleji http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=20241&hl= na výbrané oleje jsou možné slevy.- Motor 1.9 TDI PD 77 kW
Taky bych to tak viděl. - Zadní mlhovka
miras82
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva