Díky za odpověď. Již jsem zkoušel odpojovat baterku ale nepomohlo. Toto je nejstarší typ 1.8T a při chipu se musí vyndat ŘJ jak jsem již psal. Jendou se mi stalo, že mi auto takto zahaprovalo ještě před chipem ale pak to bylo dobré. I kdybych čistě teoreticky připustil, že je to tím chipem proč by mi tedy VAG ukazoval chyby a v bloku měřených hodnot ukazoval jednou úhel při puštěném plynu 3,5stupně a podruhé zase 3,9stupně a mění se to mezi těmito hodnotami. Klapak je vyčištěna "do stříbrna" i potenciometr je dokonale vyčistěn ale změna žádná. Osobně si myslím, že to klapkou bude protože když ji vyčistili už tam v servise přestalo to dělat ale volnoběh byl vyšší a servisák říkal že mu to ukazuje drobet otevřenou klapku (prý by mohla být špatná) Tak nevím.... Chip není problém vrátit ale tvrdil že mi to bude dělat stejně a že už se s podobným problémem setkal....Jinak mám chip od dieseltechniku z Kladna a přecijenom jsou na trhu už 16 let.