Přejít na obsah

strycek_BOB

Uživatel
  • Počet příspěvků

    77
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    1

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Oznámení strycek_BOB

Nováček

Nováček (1/14)

4

Popularita

  1. Základ klidného používání 1.2TSI je nechodit na fórum Mám verzi 2009, výměna řetězu ve 30 000km. Rachotilo to za studena takovým způsobem, že se otáčela půlka ulice. Další zvuky při polostudeném motoru, při startování auta postaveného z kopce nebo na rovině při kolech v rejdu To všechno se dělo jenom občas. Výměna řetězu bez keců. Po výměně hluk za studena ustal a při poloteplém motoru to rachotilo dál. Časem si to nějakým záhadným způsobem sedlo a je klid. Aktuálně najeto přes sto tísíc.
  2. Yeti 1.2TSI není auto na dálnici. Je to těžky, aerodynamika letící šatní skříně a motor, který musí chladit katalyzátor vtřikováním obohacené směsi, to je past na dobrou spotřebu. Pri běžném dálničním tempu 130km mám spotřebu kolem 8l. Za 10l jsem jel pouze s plně naloženým autem s pedálem plynu na podlaze a rychlostí 150km/h furt.
  3. Jak to tady čtu, tak si živě představuji komentář technika - "Áááá, prudič přijel. Franto, vsadím se, že má flašku voleje v kufru a ještě bude pindat o drahotě." Potom se nedivte, že vás servis slušně pošle do hajzlu, když reklamujete v záruce. Jak jsem už psal je zákazník servisu a "zákazník servisu".
  4. Opravdu pomůže vyčištění škrtící klapky. Jiné řešení neexistuje. Prý na to mají postup z továrny, dost se divím, že dle toho v tvém servisu nepostupují.
  5. Tak kolečko po třech servise, panečku Hele, kolik tě to kolečko po sevisech bude stát pěněz a času, čas jsou také prachy. Možná by ti to zaplatilo náklady na výměnu rozvodů v tvé režii, neb výměna řetězu na 1.2 stojí méně než výměna řemenu na mém předchozím autě. Sám jsem si se svým autem také užil, myslím, že jsem to tady psal. Všechno jsem vyřešil ve svůj prospěch, vše proběhlo korektně a rychle. Tím chci říci, že boucháním pěstičkou do stolu, voláním to televize a objížděním servisů nevyřešíte nic. Vím velmi dobře jak to chodí v servisech a nálepka "prudič" není moc dobrá vizitka zákazníka
  6. Tebe budou v servisu milovat
  7. Zase bych to s tím rachocením řetězu nehrotil. To rachocení řetězu, na základě kterého se to měnílo, je zvuk jako když se sype železářství. Sám sem si stím užil
  8. Yeti, 2010, trasy od 10km a delší, olej měním když mi řekne palubák, tedy long life režim.
  9. Tak jsem si odkroutil 2500kkm během čtrnácti dnů. Ve dvou lidech, narvaný kufr, zapnutá klima s výsledkem 7.5l/100km. Průměrná rychlost 80km/h. Jsem spokojen.
  10. hamiš - Chápu tvoje obavy, ale zase bych to tak nehrotil. Užívej si nového auta a nenech si to zbytečně kazit. Jám mám na 1.2TSI přes osmdesát tisíc. Ve 30kkm jsem dostal nový řetěz a jezdím dál. Za určitých podmínek si zachrastí i ten vyměněný, ale to je tak jednou za kvartál, proto to moc neprožívám.
  11. Jo, jo majitel vozu od rákosníků špekuluje nad kvalitou TSI Paní bych jednoznačně doporučil právě to TSI v lehoučké Fabii to pojede krásně, je to řidičsky velmi příjemný motor. Jestli má mozek bude jezdit za pět litru a bude spokojená.
  12. Zase z těch TSI nědelejte takovou katastrofu. Většina je spokojená. Menšina nespokojených tady brblá. Sám jsem s tím motorem pár problémů řešil, ale koupil bych si ho znovu.
  13. Dneska jsem to šoupnu do servisu. Vyzvedávám v pondělí, tak jsem zvědav na výsledek. Kromě závady na ESP byl propálený kabel ke svíčce na třetím válci.
  14. "Pane, máte to vyčištěný a nyní to už bude dobrý." Když tohle slyším, tak to automaticky znamená, že nevědí co s tím je a neumí to opravit. Legendární servisní akce 24W6 a podložka pod turbo u tebe proběhla?
×
×
  • Vytvořit nový...