Přejít na obsah

MI5MP

Uživatel
  • Počet příspěvků

    28
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení MI5MP

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. MI5MP

    Spálený uhlík

    No, počítám tak do 5km, díky.
  2. MI5MP

    Spálený uhlík

    Když dobiji baterku na nabíječce, tak dojedu do nedalekého servisu i bez toho regulátoru?
  3. MI5MP

    Spálený uhlík

    Nic jiného tam tenkrát nedělal, byl jsem u toho. Nemohl jsem dojet ke známému, protože už docházela baterka. Nejlepší asi bude, abych si koupil nový regulátor a dojel za známým, aby opravil ten alternátor? Neporadil bys prosím, kde ho mohu koupit? Koukal jsem na net a tam se dost liší cenou zdánlivě úplně stejné kousky, tak nevím, co vybrat.
  4. Dnes problikávání kontrolky nabíjení, tak jsem vyndal z alternátoru uhlíky a výsledek vidíte na fotce. To samé se mi stalo v létě a mechanik si za výměnu řekl 800, což mi přijde moc. K známému do servisu ale nedojedu už na baterku. Poradíte prosím, kde mohu tento díl koupit? Další otázka, co mě napadá, čím to je, že to takto rychle odešlo? Jinak Felicia 1.3, 40kw, rok 97. Děkuji
  5. MI5MP

    Klepání motoru

    Díky za odpovědi. Při jízdě je to zcela bez problémů. Jen, když stojím. A dělá to tak asi od začátku, mám ji rok a půl. Nebudu to teda asi řešit teď akutně a počkám až pojedu za známým mechanikem někdy.
  6. MI5MP

    Klepání motoru

    Já se v tom právě nevyznám. Vám ve feldě, když stojíte se zaplým motorem nevibruje interiér? Nemyslím, že by tam rachotilo všechno možné ale páka a sedačka cítit je docela značně. Ten mechanik reagoval na to, jak se klepe přímo motor a pravděpodobně i na zvuk, ale jak říkám, nemám s tím zkušenosti ani nemám na to vůbec odhad. Jen by mě zajímalo, jak vážné věci to mohou být a jak finančně nákladné
  7. Dnes mi v servisu u feldy vyměňoval nějaké relé u alternátoru, protože nedobíjela a říkal mi, že se mi hodně klepe motor a že by na to chtělo mrknout. Je to rok 1997, benzín 1.3, mám ji po členovi rodiny, má najeto jen 45 tisíc a mám i záznam všeho, co se na tom autě kdy opravovalo. Je pravda, že ten motor se dost klepal a když stojím na světlech s neutrálem, tak mi vibruje vnitřek, sedačka, páka, ale nedokážu odhadnout, zda je to přiměřené nebo ne nebo zda se to zhoršuje. Spotřeba je snad pořád stejná a přiměřená, otáčky vám neřeknu, protože tam není otáčkoměr. Moc tomu nerozumím, co by s tím mohlo být, tak jsem se chtěl zeptat, zda to podle vás má cenu řešit, co by to mohlo být a kolik by to mohlo řádově stát? Nerad bych investoval třeba 10 tisíc jen z kosmetického důvodu, aby se tolik neklepalo. Děkuji
  8. MI5MP

    Zimní pneumatiky

    V této velikosti zmíněné pneumatiky seženu na internetu za cca 900 kč. Mám tedy z nich vybrat zrovna ty nejlevnější, jestli se pohybují všechny kvalitou pro ježdění po městě stejně?
  9. MI5MP

    Zimní pneumatiky

    Jaké pneu byste doporučili na zimu na feldu, velikost r13 165/70. Koukal jsem na testy ale výsledky se test od testu velice liší a nejsem z toho nijak moudrý. Zajímají mě levnější pneumatiky do 900kč za jednu přes internet. S autem se bude jezdit převážně ve městě, tedy sucho, mokro, občas někde led, břečka. Žádné vysokohorské podmínky. Takže pro mě není klíčové, jak pneu zabírá v hlubokém sněhu apod. Uvažoval jsem o Matador MP52, Barum Polaris 3, Sava Eskimo S3. Doporučili byste některé z nich popřípadě ještě jiné? Děkuji
  10. To už si takhle neuvědomuji, ale myslím, že se to někde stát mohlo. Zkusím to nechat známého v servisu připojit nějak lépe. Taky s tím bude mít víc zkušeností.
  11. Po odpojení zásuvky se mi zdá, že se baterka už nevybíjí. V čem by mohl být problém? K zapojení zásuvky jsme využili připravené kabely, kdy tam byly tři kabely v konektoru po původní ukradené zásuvce, dva jsme z něj vytáhli a napojili na zásuvku, která pak normálně fungovala (fungovala i při vypnutém zapalování). Mohla to opravdu vybíjet ta zásuvka? Pokud ano, tak v čem byl problém? Že bychom to zapojili nějak špatně? Když jsem měřil odpojenou zásuvku, tak se zdálo, že není zkratovaná.
  12. Nějak se mi to už nedaří znova změřit. Zkoušel jsem to trochu projet a pak jsem to nenaměřil. Nevím, zda to nestačí k tomu, aby se to relé chytlo, nebo jestli blbě měřím (to je taky pravděpodobné, protože se mi to tam blbě drží a navíc dráty toho měřáku už taky mají hodně za sebou). Už to asi svěřím někomu v servise.
  13. Tak jsem to zkusil a změřil jsem tam 0,4 A. Tak to vypadá, že se to blíží. Chystám se to s někým zkusit a vyndavat ta relátka.
  14. Jenže, jak změřit ten proud? Mám jen takový obyčejný měřák a když chci změřit, tak musím odpojit kontakt z baterky a mezi něj a baterku to dát a pak už tam nic nezměřím.
  15. Tak jsme rozebrali pojistkovou skříňku a tam asi problém nebude. Všechny kontakty čisté, nikde ani stopa po tom, že by uvnitř byla voda. Tak mě ještě napadají dvě věci zkusit. Odpojit zásuvku, která tam je těsně před tím, než to začalo zlobit. Ale nezdá se mi, že by to mohla dělat ona a druhá věc, zkusit vypojit baterku, pak ji znova zapojit a nechat auto stát. Přijde mi, že to baterku vybíjí do té doby, než se baterka odpojí a pak ani při znovupřipojení to nic nežere, až do další jízdy, to musím ověřit.
×
×
  • Vytvořit nový...