Přejít na obsah

OctII

Uživatel
  • Počet příspěvků

    183
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení OctII

Nováček

Nováček (1/14)

-1

Popularita

  1. Od 22. týdne r. 2007 pro MR 2008 skončily kola Sirius 16" a přišly nové Lyra 16" a Pallas 17" .. oboje už jsem několikrát v ČR viděl, i v autosalonech. Tady je Octavka na Lyrach Jinak z 16" kol bych vzal Vegy .. z designového i praktického hlediska.
  2. Ahoj, stalo se mi to samý... na záruku opraveno... jinak cca 350,- zástrčka + 200,- práce. Nejdřív jsem myslel, že se to jen nějak vycvaklo, ale prý to bylo vylomený nebo co, což nechápu.. přece se tam nedá dělat nic jinýho než kabel připojit nebo odpojit, nijak páčený nikdy nic nebylo.. taky to mohli udělat bytelnější.. fakt, že se už bojím tam ten jack vůbec strkat .
  3. OctII

    Xenony blikají

    Já právě jednou měnil celý světlomet a když jsem to pak postavil proti stěně, tak ta hrana nebyla souměrná s tou z druhýho světlometu.. nešlo to poslední zakřivení nahoru, ale naopak dolů... a právě v tom místě, kde se to neshodovalo, tak ta hrana nebyla odlišně zbarvená, jak je to normální, ale prostě jen čistě useknutý, takže bylo jasný, že tomu světlu něco brání. Tak jsem vyndal výbojky z obou světel, porovnal ty plíšky a opravdu to bylo u každýho světla jinak nastavený... ten jeden jsem sklopil a bylo to v pořádku.. nějaká velká síla určitě nebyla potřeba. Přemýšlel jsem, proč to tak je a napadly mě jen země, kde se jezdí v opačným směru... že se popřípadě zastíní ta pravá strana, aby neoslňovala protijedoucí.
  4. OctII

    Xenony blikají

    Taky si myslím, že seřízení nebude nutné, popř. si to můžeš doladit i sám imbusákem. Světlomet nebudeš mít propojen s autem, takže je naprosto zbytečné odpojovat baterku. Jinak pokud se na tu výměnu člověk necítí, tak proč s tím nejet do servisu, ale osobně si myslím, že vyzívání servisů, aby se na výměnu výbojek jezdilo k nim je jen, aby si opět vydělali.. u Peugeotu to prý dělají taky i u halogenových žárovek. (u dražších aut, kde k tomu není přes plastové kryty dostup to chápu) Souhlasím s tím, co tu napsal teď tomiczech, jen mi příjde zbytečný se v tom rýpat šroubovákem na odpojení toho konektoru.. jde to v pohodě i rukou (opět.. poprvé chvíli trvá zjistit jak na to a pak to jde v klidu).
  5. OctII

    Xenony blikají

    Já se tě právě ptal na to z tý citace, co jsem zkrátil z tvého předešlého příspěvku. To pochopíš až to uvidíš.. pokud se dobře pamatuju, tak na parabole a na výbojce jsou právě takový plíšky s dírkama, kde se přišroubujou ty dva šroubky. S tím světlometem...vzadu za světlem odšroubuješ matici, na vnitřním boku světla je hák, který povytáhneš směrem od světlometu, čímž uvolníš světlo z toho mechanismu, co je pod ním, povytáhneš a zezadu ještě vypojíš patici..zespoda je taková plastová pojistka, tak myslím, že směrem od světla nahoru. Opět... poprvé jsem to zkoumal půl hodiny a nešlo mi to, protože se mi nějak šprajcl ten hák, že nešel vysunout.. pak se to ale rozchodilo, ještě jsem promáznul ten mechanismus a funguje to dobře.. teď to vyndám do minuty po slepu.. fakt, když člověk ví, jak na to, tak to jde hned. Popis je i v návodu od auta, tak se podívej.
  6. OctII

    Xenony blikají

    Zdravím, to může kopnout, i když je světlomet vypojen z patice? Právě by mě zajímal důvod, proč se s tím má jezdit do servisu. Když jsem poprvý vyměňoval žárovku, tak mi to trvalo snad půl hodiny, dnes to zvládnu do 2 minut. Stejný to je podle mě s výbojkou, nevidím na tom nic těžkýho.. jednou jsem musel vyndat výbojku kvůli jednomu clonícímu plíšku mezi výbojkou a čočkou a provedl jsem to v noci pod lampičkou na zadních sedadlech v autě (věděl jsem už ale jak na to) a za chvíli hotovo. Stačí mít sadu torx klíčů.. jak už tu bylo popisováno.. sundáš plastový víko (2 drátěný úchyty + u xenonového světla je to pojištěný těma 4 šroubkama) - to máš hned; pak další 2 šroubky, které drží výbojku na parabole; nakonec ten konektor, který mně šel ven dobře (asi srovnatelná námaha jako u H7) a výbojku máš venku. Pokud u nové výbojky není ten plech s dírkama, jak psal tomiczech, tak je třeba asi prohodit (to jsem nedělal, takže neznám obtížnost). Poprvé to člověkovi trvá určitě déle. Každopádně určitě při výměně vyndat celý světlomet z auta!
  7. Jak vám to funguje? Bez problému? Nějaký potíže s instalací?
  8. Tak to teda koukám. Nyní 7.8 - převážně město, situace jak psal Luke ("jedna, brzda, jedna, dvě, brzda") znám taky moc dobře, často hodně krátké vzálenosti (proto benzín) a lehkou nohu často opravdu nemám. Jde to i líp (7.2, >,...), i hůř (8.1,<,..)... podle toho jak často se mimo město dostávám. Stoprocentní zimní město bych odhadoval tak na 8.5 průměr. Ale nad 10 litrů jsem se dostal buď po delším uvíznutí v koloně nedlouho po startu nebo jízdou stylem "brzda/plný plyn".
  9. OctII

    Octavia II RS

    Na první pohled... barva, halogeny; světlý vnitřní zrcátko; znak na masce chybí; výška podvozku.
  10. Dík, už to mám ale asi vyřešený... světlo se vymění.
  11. stralis: vzadu kolínka jsou, ale na těch bocích říkal servisman, že ne... že není kam dát ty zátky. Ono ale bude problém si myslím v zatěsňovací hmotě, protože jsem vzal světlomet domů a jsou tam vidět jasný nedostatky a díry... když jsem světlo naklonil, tak to z toho začalo kapat. Takže to asi někam hodím dookola zatěsnit.
  12. Tak jsem s tím byl v servise a prý jsou dva typy těch světel a ty moje prý zrovna nemají ty odvzdušňovací kolínka, takže ty zátky by nepomohly. Bude muset jít asi do opravy
  13. s tím nepočítej..možná nové kola,či potahy,ale jinak bude vše při starém-škodovka toto nedělá Tím bych si nebyl vůbec jistej. O faceliftu OI se docela dost hovoří, hlavně pro východní trhy, kde se OI stále dobře prodává.
  14. jirkaK: 2007 Tak můžu zkusit ucpat ten kanálek, jestli to pomůže, ale zase určitě to má nějakej účel, takže nevím, jestli je to dobrý. Zkusim se ještě poptat v servisu.
×
×
  • Vytvořit nový...