
kuca_89
Uživatel-
Počet příspěvků
19 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení kuca_89
Nováček (1/14)
1
Popularita
-
Ahoj Škoda přátelé, mám Fabku 1.9 TDI, 2006 a potřeboval bych od nějaké dobré duše zjistit správné kódování jednotky ABS. Tato fabka má již novou jednotku, asi z FII a nemůže nikde najít kódování. Jednotka je 6Q0 907 379 AF a kód je 7-místný, né 5-místný jako u starších Fabulí. VAG mi vyhazuje chybu 18055 - Check Coding of ECUs in Data Bus Powertrain, a vypadá to, že mám jednotku blbě nakódovanou. Auto je z bazaru, takže bůhví co se s ní dělo Moc děkuji za pomoc!!! Pavel
-
Ahoj všem, včera v servisu. Výměna palivového filtru, něco v něm rachtalo. Dle VAGu chyba - nedostatek nafty = přicpaný filtr. Mno vyměněno, jede jak z praku, ale teď už nejsou tak šílený mrazy. Takže težko říct... A mám další dotaz - dle servisu by prý chtělo vyměnit spojku. Auto má nalítáno 100 tis, je možný, že by spojka již byla kaput? Pravda je, že i já jsem poznal, že to není úplně košér a že by to mohlo být lepší. Ale je opravdu nutné to ihned měnit? Varoval mě, že se to určitě rozlítně až pojedu někam na dovču. Tak nevím jestli se bát a hned to celý vyměnit. Jinak za práci a materiál by to vyšlo na 7 tis..co na to říkáte?
-
Ahoj všem, děkuji za nápady, pustím se do řešení - kontrolu žhavení nechám asi na servisu, beztak musím na výměnu oleje - log udělám určo, a hodím sem, a poprosím o jeho vyhodnocení - co se týče tý synchronizace, snad jsem koukal na správné hodnoty (motor, sk 4, 4 okno), auto stálo, volnoběh, hodnoty nebyly stálý, skákalo to, většinou mezi - 0,6 až -1,1 ale sem tam skočilo i -1,7..nechám na to mrknout v servisu. A ještě další zážitek, start v -15st. , auto chytlo, akorat se opět při plným plynu dusilo. Na dálnici se dalo jet max 90 - 100 km/h. Chvílema to jelo normálně, ale pak zas najednou cuk cuk a dalo se jet jen 90. Je možný, že by zamrzla třebá váha nebo lambda? Protože když to začne cukat, tak vylítne spotřeba a auto si bere přes 11 litrů..s cukáním jsem dojel do Phy, celej den na parkovisti a odpo zas vse ok. Ale kontrolka motoru svíti pořád. : / To je nadělení tehle nafťák...
-
Ahoj přátelé, tak nové info z VAGu : 2 chybky 18097 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from Elect. Load Controller - to nevím co je.... ? a 19559 - chyb klapky sacího potrubí, to je asi to co jsem myslel v úvodu. Táta pracoval ve Škodovce a často se tam řešilo, že ta klapka prostě v krutý zimě zamrzá. Chyby jsem vymazal, tak uvidíme co z toho bude. Když už jsem byl v tom, kouknul jsem na synchro klapka-vačka (motor, sk4, okýnko 4 ? ) a ukazuje hodnoty -0,6 CF, semtam -1,1 CF. a někdy i -1,7 CF , je to tak správně? Není možný, že by mi skočil o zub rozvoďák? A ještě jeden dotaz, jde přes VAG zjistit zda pracuje správně žhavení? Děkuji za veškeré info.... Pavel
-
Ahoj všem, tak zdá se, že Fabce stačilo rozmrznout ( respektive rozmrazala přes den v -8 ). Podotýkám, že během cesty do práce, asi 30km, auto celou dobu při plném sešlápnutí plynu cukalo. Nechal jsem to přes den na parkovišti a opdo zase frčela jako za mlada. A po ujetí asi 40km zhasla i kontrolka elektroniky motoru. Něco tam muselo zamrznout. Naštěstí to je už dobrý. Akorát nevím, jak auto zabezpečit na studené starty. Filtry mám měněný, nafta Verva, 3x žhavím a pak takovýhle nadělení. Až se dostanu k vagu, tak pošlu kód chyby. Určo tam bude uložená. Mějte se.
-
Vážení přátelé, koupil jsem jetou Fabku 1 combi 1.9 TDI 2006 (86tis) Nyní 103 tis. Šlapala pěkně až na dnešní mrazivý start. Venku bylo asi -17, 3x jsem žhavil, zachrochtalo a nakonec naskočila, ale od toho osudného startu svítí oranžová kontrolka elektroniky motoru a při prudkém sešlápnutí pedálu auto začne cukat. Předtím vše ok. Nevíte čím by to mohlo být? Je možné, že je třeba zamrzlá klapka turba? Děkuji za nápady. Večer dám na vag a dám další info. Pavel
-
Ahoj, já dneska namontoval tu od Milotecu. A musím říct, že mě to velice překvapilo. Bál jsem se tý konstrukce. Nicméně to vypadá super, ničemu to nevadí a prakticky to není vidět. Zapadne to hezky mezi sedačky a vzadu to je ok! Navíc díky této konstrukci nepříjdete o odkládací místečko. Flaška se tam sice nevejde, ale na žvýkačky to stačí
-
Ahoj všem, takže, lehké vibrování ve volantu při všech rychlostech, silné vibrace při zrychlování nad 100 km/h. Vyřešeno => bylo to vyvážení kol. Občas se to vyvažovací závaží utrhne a pak to začne takhle moc házet. Mějte se.
-
Hezké odpoledne všem, problém s vibracemi jsem měl také - při zrychlování silné vibrace do volantu - vyřešeno, výměna silentbloků. Ale mám dotaz - stále se mi do volantu přenášejí lehké vibrace při normální jízdě, nezáleží na tom, jestli brzím nebo zrychluji. Tak se chci zeptat zda je to normální nebo jestli mám pokračovat v opravách:), protože v jiných vozidlech s dieslem volant vubec nevibruje. A ještě jeden dotaz a prosba - trošku jsem laboroval s nastavením posilovače. Posilovač šel opravdu ztuha a pokud auto stálo, tak jsem za volant musel hodně zabrat, prkaticky jako bych byl bez posilovače. Píchnul jsem tedy auto na VAG a upravil hodnotu posílení - teď to funguje relativně dobře, ale příjde mi to až trochu přeposilované. Poslal by mi někdo prosím jaká hodnota posílení je továrně nastavena? Mám F1 1.9 TDI Combi 2006. Děkuji za info a pomoc S pozdravem Pavel!
-
Ahoj všem, chtěl bych se zeptat jak to je se spotřebou - vzroste? Já bych ten chip chtěl hlavně kvůli zvýšení výkonvový rezervy. Nechci to někdě prohánět. Spíš když bude potřeba třeba na dálnici za to vzít, tak aby to frčelo
-
Ahoj, tak jsem to pichnul na VAG, nasel jsem tu kolonku s pozici pedalu. A zjistil jsem, ze tam je 0, jak ma byt - sice tam obcas skoci treba 1 nebo tak, ale tohle udavane stalceni pedalu neodpovida tem cca 1200 otackam. Ted uz to dela jen obcas, tak nevim.
-
ok, děkuji za info. Mrknu na to! Vagem jsem to nezkoušel, protože zatím nemám kde. Objednal jsem kabel, tak pak uvidím co bude. A do servisu jde až za týden. jinak děkuji za spolupráci!
-
AHoj přátelé,tak příčina je zřejmě nalezena.Na VAGu jsem zatim nebyl, ale zrejme je to způsobeno nevracejícím se pedálem plynu. Jsou-li otačky volnoběhu vyšší tak dám nohu pod pedál a přítáhnu k sobě a ejhle otáčky spadnou. Otázka tedy je, co teď s tím? Díky Pavel
-
Ta moje fabka je 1.9 TDI 74 kw, model 2007 - tedy motor AXR. Ok, když něco zjistím tak sem napíšu, ale je to fakt divný. Dneska rano to jelo zas normalně..
-
Ahoj, mám F1 poslední model 2007 -takže to doma na VAG nenapichnu..? Nebo? Respektive napichnu to tim VAG-USB kabelem za par set? Jinak mířim do servisu, kde to napichnou a uvidime. Dnes opet zvysene otacky..jinak ERG u 2007 uz nejde mechanicky ne? Jen pres VAG?