-
Počet příspěvků
1138 -
Registrace
-
Poslední návštěva
Oznámení plasmo
-
Nijak ... rádio se nesmí po 8h trvale zablokovat.
-
Tak už vím, pokud by někdo řešil, řešení je DRL zapojit na konektor A piny 7 a 8 a ovladání clonky na konektor C piny 48 a 49, samozřejmostí je patřičná úprava parametrizace.
-
Povedlo se mi trefit zvířátko, světla přežili a předělávám čumák na face, kdyby někdo měl zájem jsou kompletní na prodej, dohoda na ceně možná, ke světlům přiložím i hezká nezničená skla :-) https://www.sbazar.cz/plasmo/detail/63839317-skoda-octavia-2-bixenon-kompletni-predfacelift
-
Na BCM jsem auto předělal na podzim, teď dělám na RS face předek a přemýšlím, xenony si upravím na bi-xenon, ovládání clonky bych chtěl zapojit stejně jako má S2 z BCM a v BCM normálně nakódovat bi-xenon, zapojení vnitřku světla jasný, vyměním projektor a natáhnu jeden kabel navíc. Od BCM přivedu drát na PIN 11 konektoru světla, ale teď zapojení na BCM, koukal jsem na schéma O2 fl a S2, kdy u O2 má být DRL na C piny 48 a 49, ale superb má na tyhle piny napojené ovládání elektromagnetické clonky a DRL je zapojené na A piny 7 a 8 a tam O2 nic nemá. Myslím si dobře, že když BCM nakóduju tak, že má bi-xenon a denní svícení a následně upravím parametrizaci na LED světla, bude vše fungovat? Díky
-
Pokud je to 18tis za použitý díl s poškrábaným LCD, ale vyplou ochranou komponent a se všemi SWAP tak to špatná vážně není ... za 18tis bylo možné tady v ČR koupit nové rádio, ale nebyl odblok.
-
Tak světla seřízena a dány nové výbojky 6000k, svítí to jak blázen, řekl bych i lépe jak spousta moderních aut :) Ještě mě čeká na jaře výměna za nová plexi, což světelné vlastnoti o dost zlepší, ale na zimu dávat nové plexi nechci. Ještě někde spáchám fotku proti bílé zdi za naprosté tmy :) Měřeno apkou v jablku, nevím jak moc přesný údaj to je :-D Tak dneska foto za jízdy
-
Bi-led dobrý, ale přeci jen xenon už je ověřená technologie a nemyslím, že by byli za zenitem, viz moje poslední přestavba (světla musím ještě seřídit) jinak bi-led bych použil tehle - https://autotechnik.sk/nhk-g5-bi-led-projektor-typ-hella/p15051c5947 a tohle jse Hella G5 s cobaltovou vrstvou a křišťálovou optikou, výbojky D1S 4300k, 2 roky staré originály
-
Hlavně je potřeba uvést, jakou navigaci v Yeti máš, pokud už nového MIB Amundsena, stačí podle VIN stáhnout na http://updateportal.skoda-auto.com/cs nové mapy a nakopírovat na originální navigační kartu. U staršího amundsena a amundsena+ ti moc neporadím, a pokud máš Columbus https://shops.volkswagen.com/en_GB/web/zubehoer/p/navigations-dvd-rom-cy-europa-west-v15-1t0051859an-11
-
Normálně můžeš pouštět topení i za jízdy, funguje pak jako přîhřev motoru, dokonce pokud máš origo zástavbu vč. climatronicu pro Webasto, tak si auto v poloze auto i samo příhřev za jízdy pouští ... jinak já to pouštím na 30minut, mám jeden okruh bez ventilu, po 30 minutách mám v kabině teplo, celní okno z 95% rozmrazene, zbytek jen setřu stěrači a motor na cca 60stp. cel.
-
Po aktualizaci PDC z SW010 (index F) na SW011 (index G) a připojení neoriginální parkovací kamery vše funguje jak má: Parkovací kamera se připojuje na přímo, připojení jsem si vyrobil z nepotřebného AV kabelu (modrý konektor v bloku za rádiem, piny 6 a 12) Kameru používám tuto https://goo.gl/Yjzm5H :) Další super věc je možnost změnit boot screen v kódování jednotky, kdy Byte 18 může mít tyto hodnoty: 00 - standard 01 - VRS 03 - L&K 04 - GREENLINE 08 - Monte Carlo
-
Tak možná je na čase se podělit o mojí přestavbu předfl xenonových lamp na bixenon, kdy mě k tomu hlavně přivedla mizerná svítivost originálních projektorů i přes nové výbojky. V první řadě bylo třeba najít a zvolit vhodný projektor, volba padla na 3" projektor od Hella, který např. používá S2, v druhé řadě bylo potřeba vyřešit umístění a uchycení projektoru do světlometu, kdy jsem to vyřešil výrobou kompletních nových dílů vnitřku světla, ovládání clonky jsem přidělal na dálkovou žárovku, asi nejednoduší řešení. kdy si stále pohrávám v hlavě s myšlenkou, že rozšířím vstupy do světla a ke každému světlu vytáhnu z BCM přímo signály pro ovládání bi-xenonu. Pár fotky z několika přestaveb :-) Samozřejmostí i nové plexi :-) Svítivost bez dálkových žárovek:
-
Funguje naprosto skvěle, prováděl jsem montáž do O2 :-) kdy já to spojil i s montáží SS :-) + ještě musím přehrát ŘJ PDC na SW011 Krom rádia, je třeba gateway se SW 1663 a vyšší (od H55 umím flashnout na poslední FW), kdo by měl zájem, není problém se domluvit a montáž provést :-) PS: čtverečky ve výpise hovorů na maxu jsou verzí SW budíků, také řešitelné :)
-
plasmo si změnil profilovou fotografii
-
Zdar, dodělával jsem pro RNS510 druhou FM anténu do originál stavu, ale po připojení transpondéru (5L6 035 577 A) a antény ve skle Columbus stále hází ANT2 off a signál se nezlepší, pokud vezmu obyčejnou univerzální vylepovací anténu, signál se zlepší o 1000%, rádio začne načítat dopravní hlášení a v seznamu stanic se mi zobrazí asi 2x tolik stanic, byť ukazuje ANT2 off, což jsem u téhle antény očekával. Má někdo zkušenost, špatný transpondér? Bohužel nemám možnost, zapůjčení jiného transpondéru.
-
Poslední mapy jsou V15 8515, ty by si měl mít mapy východní evropy V11, což je rok 2014. Jaká máš HW Vehicle a HW Radio? Případně mrkni sem http://www.my-gti.com/3983/volkswagen-rns-510-hardware-and-software-firmware-versions :-)
-
Cvakám kvůli konstrukci tišťáku, kluk co mi to navrhoval dal odpor mezi ledky a na šířku se to tam teď nevejde, ale na fci to vliv nemá. Já s tavnou pistolí mám zase jen pozitivní zkušenosti, tak nestraš + je to uklizené v tmavém prostoru a dovolil bych si říct i trochu odstíněné od přímého slunce, možná jestli ti to neteklo, že na to svítilo přímo sluníčko? Foto osazeného kolečka jsem bohužel neudělal, ale to lepidlo opravdu drží a taví se až při nějakých cca 200°C. PS: ty taky žiješ? já než se pustil do výroby, tak jsem chtěl objednat tišťáky u tebe, ale psalo mi to že si skoro 2 roky nebyl aktivní :/