-
Zaslepená hadice? Co to je
Zdravím, prosím o radu, co je tato zaslepená hadice? Octavia 1, 1.6 MPI 75kW, (motor AVU) Předem díky všem za pomoc. IMG_1311.HEIC IMG_1307.HEIC
-
1.4 TSI (90 kW)
Rovněž mám 205/55 R16 (Continental SC2), 95,5 % pouze řidič, kufr prázdný. Vždy se snažím dávat o 0.2 více, než je uvedeno. Takže by to myslím mělo být: Vpředu 2.3, Vzadu 2.2.
-
Zvýšené volnoběžné otáčky studeného motoru
Já mám vždy po zahřátí 0.5 l / h (s AC 0.7 l / h). Není to málo? Když Ty máš víc? ..možná červená barva více žere než stříbrná?
-
1.4 TSI (90 kW)
Jeste k tem "premiovym palivum"..take je podle mne nejlepsi Verva 100. Spotreba s Verva 100 5.9l/100km 30%mesto; 60% mimo (100-130km/h); 10% mimo (130 - 170 km/h). Po delsi dobe jsem natankoval Natural 95 na Benzine a subjektivne se opravdu mirne zhorsila pruznost.. Je teda lepsi po startu nechat volnobeh (po dobu cca tech 30s) a pockat, az otacky klesnou z tech 1100 na tech 900-700 a teprve potom se rozjet?
-
Proč další "úzká" škodovka?
Podle mě, jestli by byl Rapid širší, "ohrožoval" by novou Octavii-ta by musela být tudíž také širší a Superb to samé.. Celkově velikost interieru mi připadá adekvátní tomu, v jaké kategorii nový Rapid je. Také na mně působí jako "trochu větší" Fabie , resp. Fabia ve verzi sedan
-
1.4 TSI (90 kW)
Když jsem startoval od benzínky, rozsvítila se kontrolka oleje, tak jsem to měrkou změřil a olej fuč(- skoro každý měsíc jsem ho kontroloval a vždy byl až po rysku..to je ale jedno),tak jsem koupil 1 litr,dolil a pak volal do té Škodovky a jak říkám, opět vyrukovali s tím,když jsem se chtěl objednat na výměnu oleje: Pane, nebojte se, to je běžná situace.Dolijte longlife a přije'ďte, až budete mít na tachu 30 000km. Nic se měnit nemusí.Nashledanou. " Někdy narazíte na divné lidi, no... (Ještě mně asi před rokem pobavil "prodejce" u Fordu-když jsem po něm chtěl nějaké informace o motorizacích Mondea a Focusu, neustále odskakoval k počítači a pak recitoval to, co tam vyčelt a neměl ani páru o základních výrazech v auto technice-více věděla i moje přítelkyně a to bez legrace.
-
1.4 TSI (90 kW)
Sevis preventivně... Bohuže to tak je.. Když jsem teď po cca 22 tis. km volal do škodovky a chtěl jsem se objednat na výměnu oleje-jelikož už před tím svítil, moji žádost zamítli a říkali, že nejdříve 30 tis ..long life long life...Před 30 tis je to zhola zbytečné.. tak to je :-(
-
1.4 TSI (90 kW)
Pokud otázka byla kladena mně," objektivním " jsem výše myslel recenzi 1.4 TSI, která už je přijatelná a pravdivá(-narozdíl většinou od těch, co už všichni známe, kde při testu 1.4 TSI napíšou, že žere i trávu kolem cesty.
-
1.4 TSI (90 kW)
Důkladně jsem celý test v SM přečetl a podle mně už to je objektivní test (konečně)
-
1.4 TSI (90 kW)
Ten Svět motorů je asi opravdu těžce vysazený vůči 1.4 TSI.. Ve mně vaří krev, když to čtu..
- audio ozvučení OII liftback
-
1.6 TDI CR (77KW)
Díky chlapi! Takže to opravdu vyjde stejně při odmlžování oken-pustím-li ofuk oken x ofuk oken se "zapnutou" klimou? Vlhkosti to také neubírá?
-
Podsvícení budíků
POWERHUNTER: Oproti původní zelené je lepší to, co máš nyní! Dobré
- audio ozvučení OII liftback
-
1.6 TDI CR (77KW)
Clinte, ta klima (kompresor) .. stejně to je i u 1.4 TSI , 1.8 TSI?Fakt se nespouští? Jaká je teplotní hranice, pokud to tak je? Předem díky...