-
Palivový filtr - benzín
len pre zaujímavosť foto z filtra (BME) po 95tkm, benzín "najlacnejší"+vif : 1.vstupná strana - výstupná strana, 2. pohľad proti svetlu výmena preventívna...
-
Jaké svíčky do HTP
Len pre info BME pri 152tkm tak vypadajú NGK po 40tkm. Motor bežal normálne. Výmena len preventívna Zaujímavé sú depozity na elektródach... ak niekto podľa toho diagnostikuje stav motora... Vymenil som za Denso, motor stíchol na volnobeh o 1dB (objektívne namerané...). Pri pridaní plynu je zvuk motora s novými Denso hladší s NGK mal ostrejší (raceový) zvuk. Zaujímavé Denso má iný tvar elktród. Dal som Denso lebo mám s nimi lepšie skúsenosti s moto. NGK už asi nieje čo bývalo.
-
podsvietenie ovladacov
-
podsvietenie ovladacov
Prestalo mi svietit podsvietenie ovládača el. natáčania zrkadielok a el. ovládania okien na madle dverí - v podstate iba ľavé šoférove dvere. Rozobral som to chýba - napatie na pine kde je toto podsvietenie napájané . Funkcie dverí a zrkadielok fungujú. (inak absloutne nesedí farebné značenie vodičov podľa DP z 2003, ja mám MR2007/FI.) Ostatné podsvietenia po zapnutí svetiel je OK. Stretol sa s tým niekto? V ď a k a
-
Cvaknutí při akceleraci a řazení
už si zvykám a prestávam to vnímať (ale sere ma to)
-
5te dvere combi - spinac zamku
vie mi niekto poradiť či je možné kúpiť iba gumenú prachovku spínača otvárania piatych dverí (kufra) na combíku? čo som pozeral tak je iba celý komplet spínač za 28€ ( 6Y0827574) - a to sa mi nechce vopred dík
-
klepání u kola při akceleraci
v záruke? - povedia že nič nepočujú...
-
Příčina špatných silentbloků na zadní nápravě
mne to "vrzalo" ako starý gauč
-
klepání u kola při akceleraci
Libero dík, tam mám maticu mnohohran. (nie plechovú) (mám FI MR2007) takže tým to asi nebude
-
klepání u kola při akceleraci
nemôžete to niekto ofotiť kde je tá plechová matica? mne tiež "cvakne" ked akcelerujem alebo brzdím moc dík
-
Cvaknutí při akceleraci a řazení
chlapy vyriešili ste to nejak? mám asi to isté s HTP motorom, hlavne po zaradení 2ky a akcelerácií ale aj po ubratí plynu...
-
Fabia BRZDY
libero dik za info aj ked prislo po funuse pre ostaných je to tak ako píšeš a mne už nové paltničky leštia nové kotúče... bol najvyšší čas ... Inak zaujímavý úkaz - rozmer starých platničiek cca L 4 a 4mm - P 4 a 1mm - nechápem prečo sa tá jedna tak odrala, kotuče mali cca 20mm
-
Fabia BRZDY
potrebuje radu, neviete aký bit treba na povolenie poisťovacieho šrobiku kotúča ? mám iba do T30 neviem či tam nieje väčší... Imbus na strmen je 7mm však? Moc dík zainfo.
-
klima verzus 1,2 47kw
Pavelo práveže ked vyjdeš na slniečko klima si sama pridá výkon (je to automat), ale až ked zistí zvýšenie teploty v kabíne...a to môže byť opozdené voči subjektívnemu pocitu že na teba svieti cez okono slnko.
-
klima verzus 1,2 47kw
kompresor mení výkon voči požiadavke systému cca 5-100%(v krokoch) t.j. záťaž motora od kompresora je premenlivá. Ked ide na plno tak to cítiť na ťahu motora. Teplota v kabíne sa "snaží" udržiavať podľa nastavenej na knoflíku - výkonom kompresora a miešaním kalpkou. Teplota sa sníma v ovládacom panely klímy. dokonaca mám pocit že je tam ventilátorček ktorý aktívne nasáva teplotu z kabíny smerom na snímač.... Je to poloautomat! - nie manuál! a ešte perlička ak je plyn na podlahe (dashpot) a o táčky nad 3000, kompresor sa autoamticky vypína počas tohto stavu.
mode
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva