- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
- Octavia III RS / RS 230 / RS 245 / RS 4x4
-
Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach
Jasně rozpětí v techničáku, ale myslel jsem, když si objednám z výroby auto na 18R tak má z fabriky jiný tlumiče než pokud by bylo na 16R. Nebo ne? Takže pokud např. koupim auto na R16 a chci na léto R18 neměl bych teda měnit správně i tlumiče?
-
Snížení vozidla - sportovní podvozek KW a/nebo stabilizátory Eibach
a nejsou ještě tlumiče spárovaný s rozměrem pneu?
-
DSG volnoběh („plachtění“)
plachtění má i stará 6 stupňová . pokud nemáš režim můžeš ho tam neutrál dát ručně
- 40 odpovědí
-
- driving mode selection
- dsg
- eco
- facelift
-
+4 dalších
Označeno tagem:
-
RS245 spotřeba / dá se jezdit kolem 7l ?
Při pohodové jízdě na dovču směr Italia, naložený auto, 4 lidi, na dálnici tempomatích 135 nebo 105, tak průměr na palubáku pod sedm někdy 6.7 někdy 6.8. je to teda jen 230PS. Jo a máme DSG kde to je jinak poskládaný než manuál. Při 130 to točí asi o 500ot míň. Což se určitě lehce projeví taky. Po městě klidně i 10. Dlouhodobá 8.5. Jezdím spíš svižně.
-
Jaká kola na zimu? Rozměry, plechová nebo ALU?
není také důležité u zimních kol tak nějak myslet i na řetězy? Teda pokud je někdo používá, nebo třeba může při cestě na hory... zažil jsem asi před 3 lety, jak jeden maník na audině na horách řetězem při rejdu očesal celej podběh.... samozřejmě kdo s řetězy nepočítá asi může jezdit na čem chce....
-
DSG vs manuál
asi spíš myslel, že ho bude 5 let splácet takže cena převodovky mu zvedá splátku o cca 1000,- kč měsíčně....
-
DSG vs manuál
jde taky o zpřevodování u stejné motorizace. Např. u RS benzín před FL byl celkem rozdíl v převodech mezi manuálem a DSG. Např. na šestku to "točí" u DSG při 130 o cca 500ot méně. A celkově je to jinak poskládané.
-
Nové DSG - cuká?!
mám najeto asi 15tis a od novoty bez problémů.
-
Nové DSG - cuká?!
já mam 6st v benzinu a přechod z 2 na 3 je naprosto plynulý... zajeď do servisu.
-
Vstriky - 1.6TDI CR - repas, cisteni, testovani, vymena
když jsou hlučný vstriky lehce pod 2tis ot. tak je to většinou, že se to šolichalo a oni se naučili špatnej předvstřik, většinou stačí pár rozumných jízd v rozumných konstatnatních otáčkách s různým profilem trati a oni se zase přeučí a ztichnou.
-
záruka mobility
zdárec mám dotaz, byl jsem teď na garančce (auto ještě v záruce), mám ji nastavenou na pevný interval jednou ročně. Prostě na autě se rozsvítil servis, byl jsem zrovna na vodě. O víkendu jsem přijel domů, v pondělí zavolal do servisu, oni mě objednali na další pondělí . Vše ok, při předání koukám na fakturu a dole napsáno : " po dohodě se zákazníkem zrušena záruka mobility". Ptám se technika co to jako je a on kouká do počítače a říká, že jsem loni byl na servisu 10.8. dnes je 18, takže jsem to o 8 dní propásl, tudíž jsem přišel o záruku mobility. Ale že si ji můžu za 300 zase dokoupit. Chvilku sem se s technikem dohadoval, že mi auto neukazuje datum a dny do vypršení ročního cyklu atd... on jako že to probere a zítra mi zavolá, samozřejmě nevolal, spíš to asi měl už naučený, protože jsem pozoroval že to tam řešili i ostatní... Setkal se s tím taky někdo a je to akce škody jako automobilky, nebo je to akce pouze jednoho servisu (dealera)??
-
xenony v dolní poloze
ahoj, mám dotaz za jízdy mám xenony stále v dolní poloze, takže nic nevidím. vždycky když jsem ráno otočil klíčkem viděl jsem na zdi jak jedou světla na horu a dolů. a slyšel asi nejspíš motůrky jak s tím hýbou. Teď slyším motůrky také, ale světla po zdi urazí sotva pár centimetrů a zůstanou v dolní poloze. Obě dvě. Takže jízda v noci nic moc. Xenony jsou tam originál. Bude chyba ve světlech nebo v těch čidlech na nápravách? díky.
-
občas špatný start + čidlo polohy vačky
takže byl špatný napínák na řetězu mezi vačkama. celkem drahá sranda, ale auto je v cajku. Třeba se to bude někomu hodit.
jozinec
Uživatel
-
Registrace
-
Poslední návštěva