Přejít na obsah

ivonaldo

Uživatel
  • Počet příspěvků

    21
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení ivonaldo

Nováček

Nováček (1/14)

1

Popularita

  1. ivonaldo

    Booster

    Máte někdo praktické zkušenosti s kondenzátorovým pomocným startovacím zdrojem? Jde mi o to jestli bez problému nastartuje nafťáka OII když baterka již neotočí startérem.
  2. Díky moc Wittman, to jsem hledal. Snad ti to budu moct někdy oplatit.
  3. Od začátku roku 2007 se montovali do OII silový PTC. Tak by mělo existovat nějaký origo schéma. Ale nemůžu se dopátrat.
  4. Co jsem našel, tak na jiný kódy motorů, ale ne na BMM
  5. Dílenskou příručku mám, ale ta je na MR2005, kde PTC je s řídící elektronikou a má jiné zapojení. Mám ještě zapojení na MR 2009 po fl, kde jsou již CR motory s jinýma jednotkama. Ale konkrétně na ten můj motor jsem schémátko nikde nenašel. Proto se tak vyptávám a budu rád za každou informaci.
  6. Pojistka musí být až za spínací skříňkou? A nebo může být napájená přímo z akumulátoru? A prosím tě můžeš mě napsat na které konkrétní piny řídící jednotky se relátka připojují? Je to OII, MR 2008, motor BMM.
  7. Takže pokud nemám originál kabeláž z jiného auta, tak bych mohl použít 2 kusy relé s kontakty na 70A. Silové vodiče připojit do e-boxu na dvě pojistky 40A a 80A, každé relé zvlášť. To je mě celkem jasný i s dodržením průřezů vodičů. Ale kam přesně zapojím cívky relátek. Myslím si, že každá bude zapojena jinam, kvůli výkonu PTC aby spínaly jedno, dvě nebo tři topný tělesa. Je to tak?
  8. Je to před face. Auto je původ Itálie a ve výpisu seznamu výbavy je psáno "Bez přídavného el. topení"
  9. Zdravím pánové, mám prosbu a to jestli v OII MR 2008 jsou nachystány z výroby patice pro relé spínající PTC. Chci si to dodělat a jde mi oto, jestli koupit relátka i s paticí a někam je umístnit popřípadě kam a nebo se jen zasunou a dodělá kabeláž. Pokud silový PTC někdo dodělával a je ochoten se podělit o zkušenosti nebo jestli by se našel někdo z Brna a okolí kdo by PTC namontoval za rozumný peníz budu rád.
  10. VYŘEŠENO! VAG nenašel žádnou chybu, tak jsem poposadil ručičky jak od teploty tak palivoměru jak radil Luďa a teď to ukazuje jak má. Díky za rady
  11. Auto jsem už tak koupil, mám ho tři měsíce a postupně se sním seznamuji a zjišťuji co a jak.
  12. Pokud to je běžný, tak mám poposadit ručičku na teploměru, jak píše Luďa?
  13. Tak VAG ukazoval teplotu při jízdě do kopce 85 stupňů po rovince klesla na 81. Na volnoběh a stojícím autě pak klesla na 78, při zvýšení otáček na 2000 ot/min u stojícího vozidla asi po dvou minutách teplota vylezla na 85. Víc se to nezahřálo. Možná na to měl vliv mráz, byli -3 stupně. Je to normální nebo je něco špatnýho?
  14. Zítra to nechám změřit. Akorát mě zajímá kolik by měla být teplota. Dočetl jsem se,že nedrží přesně 90 stupňů, ale kolísá podle zatížení motoru.
  15. Dobrý den, od podzima vlastním O1 combi 1.9TDI 66KW AGR r.v. 1998..Zatím jsem na ní moc nenajel, ale řeším na ní problém s teplotou motoru, no spíš s ukazatelem teploty. Po zahřátí mě teploměr ukazuje cca 80 stupňů a tam se drží, ručička nekolísá. Po hledání a přečtení různých rad a příspěvků jsem jako první vyměnil termostat, ale nepomohlo to. Jako další jsem vyměnil čidlo teploty na motoru, taky to nepomohlo. Tak jsem pátral dál a všiml jsem si, že po vypnutí zapalování mě ručička teploměru spadne pod první čárku na stupnici - viz foto (tam spadne i ručička od palivoměru, ale ta mě tolik netrápí). Na různých fotkách jiných Octávek jsou ručičky při vypnutém zapalování přesně na spodní čárce ukazatele. Myslím si, že o kolik ručička spadne pod první čárku, tak tolik mě chybí, aby ukazovala na 90 stupňů.Dá se nějak nastavit, aby při vypnutí zapalování zůstaly ručičky na první čárce stupnice? Díky za každou radu.
×
×
  • Vytvořit nový...